![]() |
|
||||
|
||||
![]() Na trouwe dienst en veel plezier mag de Passat verkocht worden
![]() Het blijkt na wisseling van plaatsing dat ik straks minder kilometers ga maken dus moet er maar wat anders komen. Spec's: ABS Airbag Bestuurder Airbag Passagier Airconditioning, automatisch climatronic Bestuurdersstoel hoogte verstelbaar Boordcomputer Centrale deurvergrendeling, afstandbediend 2 sleutels aanwezig, origneel vw Cruise control Dealeronderhouden Deelbare achterbank El. verstelbare spiegels Electrische ramen achter Electrische ramen voor ESP Hoofdsteunen achter Leder interieur verwarmd, grijs 1 klein gaatje op de bestuurders stoel, ik zeg het er maar even bij... Lichtmetalen velgen 19 inch 225/35/19 of 17 inch Phoenix orgineel VW 225/45/17 Middenarmsteun voor en achter Mistlampen Radio/CD eventueel te leveren met orginele VW navigatie MFD1 \ Regensensor Stuurbekrachtiging Trekhaak (afneembaar) Verstelbaar stuur Warmtewerend getint glas Begin Feb heeft de auto een grote beurt gehad bij de VW dealer in Uithoorn (Maas) en daar is vervangen; Draagarmen voor Radiateur Remvloeistof Olie Koelvloeistof Vorig jaar September is vervangen; Remmerij voor en achter (schijven en blokken) De auto is verlaagd door middel van een schroefset (TA technix) Xenon zowel als rijverlichting en als mistverlichting. Ook is de auto gechipt door wetterauer met geschat vermogen op 160 PK SML (Side Mark Light) Auto is van een liefhebber en altijd met plezier bereden, onzin biedingen zit ik niet op te wachten en zal ik ook niet serieus nemen. KM stand is nu 180.000 KM en wordt nog bereden. M.v.gr. Lars Thesingh Inruil mogelijk, foto en gegevens graag over de mail mee sturen...!!! Vraagprijs 7350 Euro met 19 en 17 inch 06-29503928
|
||||
|
||||
![]() UP
Inruil is bespreekbaar.
|
|||
|
|||
![]() heb nog wel een leuke a6 als inruil
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zag hem net staan tussen de advertentie's. Is net iets te veel het goede denk ik voor mij. Passat niets voor jou als de audi verkocht is ![]()
|
|||
|
|||
![]() misschien wel ja eerst ff de audi verkopen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hoor het wel van je, succes met de audi.
Gr, Lars
|
||||
|
||||
![]() Lars ,
Interesse in een RallyeGolf?
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Je brengt me in verleiding met je aanbod....
|
||||
|
||||
![]() Ik zou zeggen kom eens langs.....
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat het wat (en erg zonde is) gek wordt voor een daily....
|
||||
|
||||
![]() Om je van ietsje meer informatie te voorzien, een linkje naar mijn Rallye:
http://www.volksforum.com/forum/sho...2907#post702907 Om eerlijk te zijn, jij hebt precies wat ik zoek voor mijn gezin... ![]() groeten, René ps de passat wordt in de loop der jaren minder waard, de Rallye daarentegen niet.... ik weet het , ik heb de mijne al langer als 10 jaar! Mooie investering dus!
|
||||
|
||||
![]() UP,
@Rene.....hhhmmmmmm... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Up, goed bod ook welkom.....
|
||||
|
||||
![]() Hoezeee
|
|||
|
|||
![]() Rallye gaat niet door , Lars???
Ontopic ![]() |
|
||||
|
||||
![]() pm gestuurd.
|
||||
|
||||
![]() @rene, je hebt pm terug
@domi, ik zou wel willen maar het het niet echt haalbaar en daar baal ik goed van..... UP.
Dodge RAM 1500 ![]() Last edited by Larsv5 : 01-05-2010 at 09:05. |
|
||||
|
||||
![]() Lars, als je nou ruilt met Rene dan ruil ik met jou
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik zeg, gewoon doen. je krijgt later spijt dat je het niet hebt gedaan.
Hopelijk denk je nog even na. suc6. |
|
||||
|
||||
![]() Jullie zitten wel op het mij lastig te maken he....
![]() Up