![]() |
|
||||
|
||||
![]() Interieur incl deurpanelen etc. €100,- Deuren + sierlijsten, spatbordverbreders en bumpers (met verstralers) €200,- Treser achterlampen €100 achterklep €65,- motorkap €50,- electrisch zonnedak €75 originele velgen 15" 6 spaaks met volgens mij 195/60R15 goede/redelijke banden €200,- Afdekhoes bagageruimte €50,- Electrisch verstelbare en verwarmde spiegels €75,- Spatschermen voor €25 p.st. Getint glas set €50 Stuurbekrachtiging €100 Treser achterlampen €100 En de rest van de onderdelen die ten tafel komen tijdens demontage! (spatschermen bumpers spiegels etc) voor de VR6 motor en bak zie topic http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=7346 Voor alle onderdelen geldt: of doe een bod... bel 06-300 68 222 (niet naar mij mailen!) lampen + remmen zijn al verkocht!
RIJD DUURZAAM, RIJD OLDTIMER! ![]() Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! '72 T2 singlecab '78 T2 doka '80 T3 singlecab '80 T3 singlecab Lupo 3L Last edited by JeeWee : 22-01-2005 at 21:00. |
|
||||
|
||||
![]() Moet ik hier het lijstje neerzetten wat er nog meer verkocht is volgens afspraak JW ?
Of weet Splitje dat nog ? Ik zie alleen lampen staan Edit : verkeerde smiley .. ![]() Last edited by Gert : 20-01-2005 at 23:57. |
|
||||
|
||||
![]() Splitje weet alles zijn nummer staat er ook bij, ik verkoop niks, als iemand dus wat wil hebben moet hij even bellen met Michel Gaastra, alias Split52. Hij heeft me gevraagd dit er even op te zetten omdat hij tijdelijk zonder internet zit!
|
||||
|
||||
![]() Opgeschoond .. werd erg onduidelijk
@ jan_gti_16v : open een eigen topic .. houdt het wat overzichtelijker ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik gaat het ff doen
|
|||
|
|||
![]() zijn de achterlichten er nog daar heb ik wel interesse voor
|
|
||||
|
||||
![]() Achterlichten zijn er inderdaad nog.
Heb je interesse bel me dan even 06-30068222 want ik weet niet wanneer ik weer op het internet kijk.
|
||||
|
||||
![]() En waar staat deze auto. Moet ik de onderdelen die ik wil er zelf af komen halen¿
|
||||
|
||||
![]() Auto staat in de buurt van Franeker. Onderdelen haal ik er voor je af, ga de auto zo netjes mogelijk demonteren dus doe ik het liever zelf... (minder handen is beter
![]() Mijn logistieke netwerk gaat aardig ver dus kan je een heel eind in de richting komen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hee split is dit nog actueel??
|
|
||||
|
||||
![]() belang bij het complete hok? slopen vind ik wat zondetjes.... Doe een bod zou ik zeggen!
|
||||
|
||||
![]() Mag weg, auto is verkocht....