![]() |
|
|||
|
|||
![]() heeii hierbij zet ik mijn golf 3 te koop.
Het is een gti 16 klepper met 150 pk. Alles is elektrisch, ook het dakraam. Het interieur is van recaro met kuipjes enzo en dit is helemaal puntgaaf en het schuifkanteldak lekt ook niet. hij is mooi rood en helemaal niet vaal. met xenon en angeleyes 168000 km ik verkoop hem omdat ik een andere auto op het oog heb. ik wil er rond de 2000 euro voor hebben of kom met een goed bod je kunt de auto altijd komen bekijken, ik woon in enschede dus kom gerust ff langs Ik heb trouwens ook nog accus liggen, splinternieuwe ongebruikte optima accu's. De yellowtops en redtops heb ik liggen. Perfect voor zware geluidsinstallaties. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by ravii : 22-11-2010 at 15:47. |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
heb je de originele onderdelen zoals koplampen, pinkers, spiegels, grill,... ook nog bij de auto? Misschien een foto van het interieur? Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb alles nog origineel liggen, behalve de linkerspiegel want die is er een keer afgereden op een parkeerplaats ![]() De fotos van het interieur komen nog |
|
||||
|
||||
![]() Hoe is het met het onderhoud van deze auto en heeft deze airco?
En welk bouwjaar ?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
www.rdw.nl .. Datum eerste toelating 15-01-1993 Datum aanvang laatste tenaamstelling 08-11-2010 Datum eerste afgifte Nederland 15-01-1993 Gaaf kenteken voor een G LF3 ![]() Jens |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hahah ik vond m ook erg mooi:P Hij heeft geen airco, volgens mij geen enkele uit 93 |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou niet weten waarom deze auto niet wat voor mijn vrouw kan zijn. Alleen door die lampen? Ze rijd ook in mijn Passat en dat gaat ook vrij goed. En die ligt qua hoogte met jouw auto wel een heel stuk lager.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Kijk maar wat ze ervan vindt, ik heb de originele lampen ook nog wel liggen |
|
||||
|
||||
![]() beste Ravii, zou je als je wilt even de regels willen doorlezen . 1 keer uppen per dag voor je advertenties is voldoende.
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 22-11-2010 at 16:38. |
|
|||
|
|||
![]() upje
|
|
|||
|
|||
![]() 2 weken op je naam staan ?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
stond eerst op naam van mijn moeder, toen een paar dagen op die van mij en ik wou hem verzekeren maar lukte niet omdat ik te jong ben :P Dus nu staat hij weer op naam van mijn moeder |
|
|||
|
|||
![]() niemand??
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() niemand?
|
|
|||
|
|||
![]() kan iemand me vertellen waarom ook echt niemand reageert?
laat me even weten wat er mis is met de golf |
|
||||
|
||||
![]() Ik zie een -op het oog- een nette gti, die zonder al te veel fratsen weer origineel te maken is?
Succes met de verkoop! |
|
|||
|
|||
![]() Ravii, waarom reageer je niet op mijn PB?
|
||||
|
||||
![]() Is deze nog te koop? Enzo ja is er iets aan de prijs te doen? Enkele foto''s van het interieur?