![]() |
|
||||
|
||||
![]() de eerste sneeuwvlokjes komen er al weer aan.
post hier al je mooie winterkiekjes. je kan dan ook mooi aan dit topic zien aan welke kant van Nederland/Belgie het harder sneeuwt enzo ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nog geen foto's, maar vanmorgen was het enigzins wit in noordoost nederland !!
Word misschien toch tijd dat ik nieuwe winterbanden om m'n zojuist gespoten velgen laat draaien..... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hier ook een heel dun laagje, alleen volgens mij al van de auto gesmolten... Er komt vandaag vast meer.
|
||||
|
||||
![]() hier in west brabant is het nog droog.
maar das mooi want ik moet nog op de de oprit sleutelen ![]() zal trouwens niet de eerste keer zijn dat ik met mn rug in de sneeuw onder de golf lig ![]()
|
|||
|
|||
![]() even pauze bij Emmeloord
strak blauwe lucht . Lijkt wel lente |
|
|||
|
|||
![]() vannacht hier zo'n 4cm gevallen! Vanochtend spekglad op sommige plaatsen. Vanmmidag inderdaad lente weer! Nu droog maar koud. Vannacht werken..benieuwd hoe het dan is!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb volgende week nachtdiensten, en ze hebben het over ruime hoeveelheden sneeuw... ben benieuwd, kan niet wachten! ![]()
|
||||
|
||||
![]() geen glim en bling,
ik trap af met sneeuw picca's ![]() dit was eergister, let niet op het lelijke parkeren van de late nacht ervoor |
|
||||
|
||||
![]() afgelope 2 dage in Vorden verbleven en daar lag vannochtend net zo'n beetje wit over m'n auto
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() hier vanochtend een flinterdun laagje,hoop dat ze de rest bij zich houden.
ja,ik haat winter en de daarbij horende pleurisbende.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb tegenwoordig 2 schuren om m'n auto's beschut in te zetten, en van de week was ik alsnog aan het krabben, misschien toch maar eens wat beter m'n ruimte gebruiken
![]() |
|
|||
|
|||
![]() te koud om naar buiten te gaan Lennart
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Laffe telefoon pic vanaf z'n bank
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb hier in oudenbosch gisterochtend de eerste sneeuw gezien.
maar toen ik 1 dorp verder reed was het daar al weg. maar gister mn winterbandjes gelegd dus ben er weer klaar voor.
|
|||
|
|||
![]() een klein beetje sneeuw op de bumpert
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|