![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik wou eigenlijk nog even wachten met het maken van een topic, omdat de weersomstandigheden niet meewerken voor mooie foto's! Maar ach, kon het niet laten, wil hem toch alvast met jullie delen!
![]() Uitvoering: Highline Bouwjaar: 1999 Kleur: Donkerblauw Metalic Heb hem nu sinds 2 weekjes: ![]() Leuk setje 18" Audi RS6 velgjes er onder, naar mijn menig leuke dingen! ![]() ![]() Interieur echt in perfecte staat, I <3 Highline interieur! ![]() ![]() Plannen met de auto: - Wil hem toch een beetje met de neus op de grond hebben. Schroefset of vaste verlaging ben ik nog niet over uit, ben ook comfort liefhebber! ![]() - Langs de achterbank in de speaker panelen nog 2 boxen bijplaatsen, fijn geluid vind ik wel essential! Moet hier ook nog geperforeerde kappen voor halen, deze zijn nu gewoon dicht! [check!] - US Lights [check!] - BBS Le Mans velgen..... Dit als extra optie, ben blij met de huidige velgen maar ben toch wel echt fan van deze BBS, dus mocht ik me ooit geroepen voelen en geld over hebben, gaan deze er misschien komen! ![]() Mocht iemand nog leuken ideeën hebben, laat het weten! ![]()
Golf MK3 1.4 '93! R.I.P 21-12-'10.. Golf IV 1.6 SR Highline '99 (Sold) Daily: Golf VI 2.0 GTI DSG '09 ![]() Last edited by Dexizzle : 18-04-2011 at 21:04. |
|
|||
|
|||
![]() mooi, ziet er goed uit!
|
|
|||
|
|||
![]() Mooie golf !
Maar kan idd een verlaging gebruiken haha ![]() nee nee serieus, veel succes ermee ![]() grtz |
|
||||
|
||||
![]() Hoe laag kan ik max. gaan met vaste verlaging? Wil niet dat ik ga aanlopen als er 4 man in de auto zitten! Heb net even gemeten, voor heb ik 8 a 9 cm tussen de band en de wielkas zitten, achter 13 a 14 cm! Ook met drempels e.d. zal er wel voorzichtiger overheen moeten gaan uiteraard maar hoeveel cm is aan te raden? Heb namelijk een 5cm setje op het oog...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
- 5cm rondom is het ![]() Even voor misverstanden te voorkomen ![]() ![]() Groeten |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja oke, maar weet niet of je dan genoeg over houd als je met 4 man in de auto zit, en hoe het zit met het terugveren bij drempels!
|
||||
|
||||
![]() Ik rijdt nu met een vaste verlaging van 4 cm, met stuggere dempers. Heb van de zomer 3 mensen achterin met wat bagage gehad, dat was drama
![]() De buitenrand van de band is afgesleten, hij lag namelijk de hele weg in z'n wielkassen. Dus als je verlaagd, neem dan ook wat stuggere dempers. 2 mensen achterin moet wel lukken, maar veel speling heb je niet.
|
||||
|
||||
![]() USlights zijn binnen! Montage volgt snel! Ik hoop dat Erik vanavond tijd heeft, dan zullen we ze er vanavond nog in zetten!
|
||||
|
||||
![]() Vanavond samen met Erik even gesleuteld aan de USlights die ik eerder deze week heb binnengekregen! Het was even wat werk om plaats te creëren want de accu moest er namelijk helemaal uit, maar dan heb je ook wat! De modules paste mooi achter de kappen van de lampen zodat je niets los ziet hangen of iets van bedrading tegenkomt! Hier volgen een paar foto's, helaas kwalitatief wat minder maar net zoals in mijn startpost, betere foto's gaan volgen!
![]() ![]() Het resultaat: ![]() ![]()
Golf MK3 1.4 '93! R.I.P 21-12-'10.. Golf IV 1.6 SR Highline '99 (Sold) Daily: Golf VI 2.0 GTI DSG '09 ![]() Last edited by Dexizzle : 31-01-2011 at 22:45. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit
|
|
||||
|
||||
![]() ff kort vraagje: Door het loshalen van de accu is m'n klok gereset... Heb net ff snel geprobeerd te verzetten met 't knopje wat 'dr bij zit maar er gebeurd nix.. "Call me a n00b" maar hoe krijg ik deze veranderd? :S
|
|||
|
|||
![]() links of rechts omdraaien.
wol die golf nog wel vooruit met die grote wielen? :P |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jawel, die heeft d'r zeker nog wel zin in! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hmmm krijg te tijd echt niet goed gezet... kan niet draaien aan dat knopje en indrukken doet ie ook nix...
|
|||
|
|||
![]() jow
mooi ding maar waar heb je deze weg gehaald? In silvolde toevallig ?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thnx! ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Knopje linksom draaien voor (volgens mij de uren) tot je hem zachtjes voelt klikken. Probeer het knopje anders eens wat langer vast te houden
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thnx is gelukt!
|
||||
|
||||
![]() Ga die sloep van je eens wassen joh
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bestel jij het goede weer? Zodra het lekker weer is gaat ie de polijst in! ![]()