Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf V, VI en VII
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 22-02-2011, 22:52
cootjuh cootjuh is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 30
Default mijn scheurijzer

Zoals beloofd.
Deze jetta heb ik sinds een week en bevalt 1000%. Het is een sportline uitvoering full option uitgezonderd xenon en stuurbediening.
incl cruise control, 6 cd wisselaar onder armsteun gps in radio met groot kleuren scherm, climat control etc etc. Het gaat hier om de 105 pk versie
Barst maar los met reacties !!! kom alleen niet aan met LAGER, ik woon in Belgie en als je dat hier doet met die wegen dan...........
Ik heb hem gekocht van mijn collega die hem nieuw heeft gekocht dus km stand is orgineel, heeft onder het huis in een verwarmde garage gestaan en dealer onderhouden.
De trekhaak is afneembaar wil het niet dat de vorige eigenaar de knop heeft afgebroken en hij dus niet meer afneembaar is.
Geef je reacties en/of tips























Last edited by cootjuh : 22-02-2011 at 23:38.
Reply With Quote
  #2  
Old 22-02-2011, 23:17
monark's Avatar
monark monark is offline
Postwhore
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,312
Default

zeer nette wagen en mooi interieur

alleen hij moet lager

gr pieter.
__________________
Fryske vw Ryder
Reply With Quote
  #3  
Old 22-02-2011, 23:25
Kenneth_polo's Avatar
Kenneth_polo Kenneth_polo is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 422
Default

je zal het vast wel vaker horen maar hij staat hoog
drop it to the tarmac!!

zeer zeker een luxe ding, vind dat interieur mooi
groeten kenneth
__________________
Terug van weggeweest
‘96 Polo Harlekin
‘00 Lupo Cambridge
Still in to silly stuff
Reply With Quote
  #4  
Old 22-02-2011, 23:40
VeeDubber's Avatar
VeeDubber VeeDubber is offline
Volksforum Crew - S2 Racer
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,800
Default

Leuke wagen!

Ik ben bezig met een How-To voor een multifunctie-stuur, komt binnenkort online
__________________
Reply With Quote
  #5  
Old 22-02-2011, 23:46
cootjuh cootjuh is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 30
Default

Quote:
Originally Posted by VeeDubber
Leuke wagen!

Ik ben bezig met een How-To voor een multifunctie-stuur, komt binnenkort online


Ben ik zeer benieuwd naar.

Vorige eigenaar heeft nog achteraf een stuur willen laten inbouwen met bediening (300 euri) maar dat ging niet meer omdat er geen voorbereiding ligt hiervoor.
Volgens hem heeft bij aankoop/bestelling van de wagen de dealer de opties xenon en stuurbediening niet opgenoemd wat hij achteraf ook jammer vond maar had er verder niet op gelet maar merkte het bij aflevering
Reply With Quote
  #6  
Old 23-02-2011, 06:24
smotz's Avatar
smotz smotz is offline
VW Guru
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 853
Default

mooie auto zo erg netjes
model is gewoon zo mooi

Arno
Reply With Quote
  #7  
Old 23-02-2011, 10:06
Buikschuiver's Avatar
Buikschuiver Buikschuiver is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 236
Default

Stuurbediening valt achteraf wel in te bouwen. Maat van mij heeft het in zijn V gti gedaan en zat standaard ook geen stuurbediening in. Je hebt al in iedergeval wel al de juiste tellerklok met groot scherm voor je boordcomputer. Zat er die al in of heeft je collega die er al ingezet? Volgens mij heb je altijd een klein scherm zonder multifunctie stuur.

verder nette wagen en succes met opleuken..
__________________
MK5 GTI '09
Reply With Quote
  #8  
Old 23-02-2011, 19:41
cootjuh cootjuh is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 30
Default

dit scherm zat erin, hij doet zelf niks aan zijn auto, en als het nodig is rijd hij naar de dealer. Geen idee waarom dit grote scherm erin zit, waarschijnlijk is dit ook een extra optie want hier kan ik ook de coming en leaving home functie instellen tot zelfs de sterkte van de voetverlichting. Ook hierop kan ik het kompas inschakelen incl straatnaam weergave. Kan dit misschien erin zitten omdat ik in mijn radio ook gps heb, want als ik het grote gps opzet dan krijg ik ook pijlen voor gps op het kleine scherm

Last edited by cootjuh : 23-02-2011 at 19:44.
Reply With Quote
  #9  
Old 25-02-2011, 16:43
cootjuh cootjuh is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 30
Default

Quote:
Originally Posted by Kenneth_polo
je zal het vast wel vaker horen maar hij staat hoog
drop it to the tarmac!!

zeer zeker een luxe ding, vind dat interieur mooi
groeten kenneth



Kenneth, lager vind ik zeker mooier maar zoals ik al zei, niet echt een optie hier in belgie ! Als ik zijn buik oppe grond leg met al die kuilen en drempels hier dan zit ik binnenkort met een open boden omdat dit dat eronderuit is gereden.
Daarbij moet het een gezinswagen blijven en niet dat als de kids net hebben gegeten en instappen die alles onder kotsen door het gestuiter. Ook moet hij 1x per jaar een caravan trekken en die moet er wel horizontaal achter hangen ( ok met schroefveren is dit op te lossen alleen die kids nog haha)
Reply With Quote
  #10  
Old 25-02-2011, 16:47
cootjuh cootjuh is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 30
Default

Quote:
Originally Posted by Buikschuiver
Stuurbediening valt achteraf wel in te bouwen. Maat van mij heeft het in zijn V gti gedaan en zat standaard ook geen stuurbediening in. Je hebt al in iedergeval wel al de juiste tellerklok met groot scherm voor je boordcomputer. Zat er die al in of heeft je collega die er al ingezet? Volgens mij heb je altijd een klein scherm zonder multifunctie stuur.

verder nette wagen en succes met opleuken..


Over dat grote scherm heb ik ff na gevraagd. Dit is een extra optie en hoort bij de boordcomputer, deze zit er dus ook in.
Ik heb bv ook koplampsproeiers maar geen xenon. Zo dus ook met het grote scherm maar geen stuurbediening.
Raar maar ach...... het blijven belgen he
Reply With Quote
  #11  
Old 25-02-2011, 17:07
VeeDubber's Avatar
VeeDubber VeeDubber is offline
Volksforum Crew - S2 Racer
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,800
Default

De koplampsproeiers horen bij het "Licht & Zicht" pakket, hier zitten onder andere de mistlampen, tunnelverlichting en de autowisser functie in. Maar dus ook de koplampsproeiers, onafhankelijk van het feit of je Halogeen of Xenon verlichting hebt.

Ik dacht zelf eigenlijk, dat de Full-FIS (het grote beeldscherm in de klokken) bij de navi zat ipv de boordcomputer.
__________________
Reply With Quote
  #12  
Old 25-02-2011, 17:52
cootjuh cootjuh is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 30
Default

Ik wil eigenlijk van die 105 pk af en het beestje iets meer krachtvoer gaan geven. Zijn er hier mensen met ervaring met het tunen van een 105 pk motor en hoeveel ga ik er op vooruit ? Evt ook nadelen ?
Het is niet de bedoeling dat ik echter honderden euro´s ga uitgeven voor 30 pk meer
Reply With Quote
  #13  
Old 25-02-2011, 18:04
Buikschuiver's Avatar
Buikschuiver Buikschuiver is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 236
Default

Quote:
Originally Posted by VeeDubber
De koplampsproeiers horen bij het "Licht & Zicht" pakket, hier zitten onder andere de mistlampen, tunnelverlichting en de autowisser functie in. Maar dus ook de koplampsproeiers, onafhankelijk van het feit of je Halogeen of Xenon verlichting hebt.

Ik dacht zelf eigenlijk, dat de Full-FIS (het grote beeldscherm in de klokken) bij de navi zat ipv de boordcomputer.


klopt ook niet helemaal .. ik heb op mijn golf ook het licht & zicht pakket maar geen koplampsproeiers, voor de rest zit alles er wel op. Of daar moet ook weer verschil in zitten welke uitvoering je hebt.
__________________
MK5 GTI '09
Reply With Quote
  #14  
Old 01-03-2011, 18:17
cootjuh cootjuh is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 30
Default

Quote:
Originally Posted by cootjuh
Ik wil eigenlijk van die 105 pk af en het beestje iets meer krachtvoer gaan geven. Zijn er hier mensen met ervaring met het tunen van een 105 pk motor en hoeveel ga ik er op vooruit ? Evt ook nadelen ?
Het is niet de bedoeling dat ik echter honderden euro´s ga uitgeven voor 30 pk meer



niemand die ooit een 105 pk getuned heeft
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 05:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum