![]() |
|
|||
|
|||
![]() Yu,
Even mijn projectje opt forum zetten eh. Kleur : De naam "de tomaat" zegt het al, ROOD Motor : 1.3 naft Stond bij aankoop nog in redelijk deftige staat, buiten het vuil interieur, en hier en daar beetje roest op de welgekende plaatsen. Ook moet de dichting van benzinepomp eens vervangen worden, en lekt er een beetje olie uit de carter. Plannen : heb nu de meeste stukken gedemonteerd, afgeschuurd, en de naden in zinkspray gezet. ik ben van plan hem een ander kleur te geven,stukken die doorgeroest zijn vervangen of oplassen. Wielkassen en onderkant in rutex zetten, en uiteraard, een nieuw interieurken (kvind het jammer, want vind dat witte match interieur nog iets hebben), want het is echt TE smerig om proper te zetten! Foto van het schuren : ![]() ![]() Rutex : ![]() ![]() ![]() Kleur : ![]() Het uiteindelijke kleurtje... Roest aan nummerplaatverlichting : ![]() Beetje roest aan nummerplaatverlichting ... ![]() ![]() ![]() ![]() Beetje oppervlakteroest weggewerkt met 3M schijf... ![]() ![]() ![]() bodemplaat/schutplaat afgeschuurd tot op bloot ijzer (= steenslag) en in zinkspray gezet tweede laag gerold : ![]() ![]() ![]() Al een aardig mooi resultaat, nu nog eens opgeschuurd, een een derde laag gerold met dit als resultaat : ![]() Even een weekendje laten BAKKEN in de serre, en beginnen monteren: ![]() verlaging en velgen gemonteerd : ![]() Nu volgt dit weekend het monteren van bumpers, spiegels, voorste deurpanelen, dakrubbers, En dan nog enkele dichtingen vervangen aan blok, en onderhoud geven. Grtz Robin
|
||||
|
||||
![]() ziet er veel mooier uit nu,ga zo door.Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Super, ziet er goed uit! Mooie kleur ook, en strak rolwerk........ PS. Wat doe je met de ATS ?
|