![]() |
|
|||
|
|||
![]() heren
heb een heleboel porsche 924 944 stoelen staan. daar wil ik vanaf, vandaar dat die voor 25 to 75 euro per stuk weggaan. http://www.tweedehands.nl/auto-onde...085.html?qq=944 we hebben er een stuk of 50, dat willen we graag reduceren.... vandaag, morgen en zaterdag zijn we er iig, anders even op afspraak. |
|
||||
|
||||
![]() In Den Dolder te bezichtigen ?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja, in den dolder te bezichtigen, we zitten in den dolder ook. |
|
||||
|
||||
![]() Heb je ook interieurdelen die in een vw polo sedan (type 86) uit 1989 passen?
|
|||
|
|||
![]() als dat 924 944 stoelen zijn wel ja...
|
|
||||
|
||||
![]() helaas niet.. ik doelde met name op de achterbank eigk, die mag wel vervangen worden.
En misschien dat die porsche stoelen wel passend zijn te maken, maar ben geen las-expert :P
|
|||
|
|||
![]() ook setjes te koop, dus 2 dezelfde? zwart toevallig?
|
|||
|
|||
![]() Hallo
Ik heb wel intresse in 2 stoelen als je toevallig setje hebt dat nog in goede staat is kleur maakt niet uit Reageren kan ook via de mail jpmk1@hotmail.nl
|
|||
|
|||
![]() Heb je toevallig 2 dezelfde zwarte leren in nette staat? Zo ja wat moeten die kosten?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb net gebeld, hij heeft alleen een setje bruine leren stoelen met de bestuurders stoel iets beschadigd. Ik zocht ook zwarte, maar helaas. |
|
|||
|
|||
![]() ja, geen zwarte leren, wel bruine
mochten jullie wat willen, gewoon even komen zaterdag, het is inloop en die het eerst komt die het eerst maalt. daarna gaan alle stoelen per set op marktplaats |
|
|||
|
|||
![]() waar zijn ze precies te bezichtigen?
misschien dat ik zaterdag dan ook even komen kijken voor een setje stoelen |
|
||||
|
||||
![]() Same here. Wat is het adres? En tijden?