![]() |
|
|||
|
|||
![]() bij intresse even een pb, dat is overzichtelijker, en handiger :tu:
onderdelen liggen in appingedam, even voorbij groningen ![]() ![]() binnen schermen, 10 euro ![]() dunne originele bumper met binnenbalk, 20 euro ![]() originele spoiler gti, 20 euro ![]() originele zijlijsten oud type met rode bies, 50 euro ![]() oud type voorscherm, L 30 euro ![]() nieuw type voor scherm R 10 euro ![]() zwarte heldere koplampen 40 euro ![]() oud type hendels, speakerkapjes, pookhoes (wisserhendel verkocht) ![]() ruitensproeierresevoir oud type dus achterin de koffer 30 euro achterklep liften 20 euro ![]() achterpaneel, origineel vw 50 euro ![]() middendemper golf 2 1.3 1.6 ook diesel ![]() mtorokabelboom golf 3 tdi 90pk div steuntjes ed 30 euro ![]() originele radio zat in mn lupo code aanwezig teab Last edited by tdiwolf : 03-03-2012 at 14:16. |
|
|||
|
|||
![]() ik heb wel interesse in de zijlijsten met rood randje. zijn ze nog helemaal heel en de rode lijn ook nog gewoon netjes ?
Golf Mk3 GTI 16V (Verkocht)
Golf Mk4 GTI TDI - VVT 165PK 400NM
|
|
|||
|
|||
![]() Heb je die daklijsten nog?
Ik woon in de buurt. Kan ik misschien ff langskomen om ze te bekijken? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat is geen probleem. heb je een pb gestuurd ![]() |
|
|||
|
|||
![]() lijst aangepast,
evt nog daklijsten liggen voor de golf 3 3deurs, en doos vol kabelbomen golf 3 tdi 3 en 5 deurs. |
|
|||
|
|||
![]() uppie
|
|
|||
|
|||
![]() ook nog xenon in de bieding, 4300k, 50 euro
slim balasten |
|
|||
|
|||
![]() Xenon, welk merk en type?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
geen idee, gekocht in essen, zal wel bokkie wokkie zijn, net als de rest van alle xenon. licht beeld is wel goed. en das wel fijn. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() uppie
|
|
|||
|
|||
![]() uppie maar weer
|