View Full Version : ergernis
Waar ik me de laatste tijd nogal groen en geel aan erger is mensen die zich hier aanmelden en daarna een advertentie plaatsen................en that's it :confused:
Zijn we hier een soort gratis marktplaats aan het worden?
En dat achterlijke geqoute met foto's. :confused: ..................één pagina en 4x dezelfde rits foto's met een opmerking erbij of soms alleen een :thumbup:
evilnyntje
03-03-2009, 14:51
Dat met foto's dat proberen wij als mod meestal te editten (soms hebben we het druk en dan zien we wel eens wat over het hoofd). En ja die advertenties, dat is irritant. Maar soms kan er iets cools tussen zitten voor de leden voor weinig. Misschien een polletje van maken? Kijken of meer mensen zich hier aan ergeren?
Ja jongen, dat is de praktijk van dit forum, en vele andere. Al een lange tijd.
Je kan je er maar beter niet aan ergeren, je doet er niks aan...
Trouwens, je mag hier wel in het Fries adverteren, goede advertentiesite dit! :thumbup:
Jens
Het laatste ben ik helemaal met je eens. 1 pagina en soms 4x100 dezelfde foto,s .
Dat is nog erger dan die marktplaats gasten.
ik erger me niet zo aan die "1 advertentie post"-users, zolang ze de regels maar volgen..
Kan alleen maar meer leuke handel tussen zitten, toch?
En je hoeft toch niet elke advertentie te openen?
1982kameiX1
03-03-2009, 15:16
Waar ik me de laatste tijd nogal groen en geel aan erger is mensen die zich hier aanmelden en daarna een advertentie plaatsen................en that's it :confused:
:
Tja, goed punt, Maar handel is handel, en je weet nooit wat er tussen zit. en als die advertentie eenmaal uit de new posts weg is zie je 'm nooit weer.
dusz..
(ps.Pb., hoest met de kamei-golf?>)
En toch heb ik altijd het gevoel dat er bij vaste forummers onderling eerlijker gehandeld wordt. En ook dat de advertenties eerlijker zijn als liefhebbers onder elkaar?
Ja jongen, dat is de praktijk van dit forum, en vele andere. Al een lange tijd.
Je kan je er maar beter niet aan ergeren, je doet er niks aan...
Jens
Jens,
verschil tussen een marktplaats en een volksforum is dat de modds hier allemaal een baan en leven naast een forum hebben.. we kunnen niet 24/7 actief op een aantal zaken zitten.
Dacht dat we het aardig doen en een meer dan atractief forum weten neer te zetten, met een vrij hoge tolerantiegrens. Uitteraard geen foutloos forum, maar betaal jij ons huidige salaris en dan zorgen wij voor een echte big brother
Ik erger me meer aan personen die al tighonderd posts hier hebben en nog "niet weten" dat er een prijs bij moet dan aan de handelaars... hoe meer handel hoe beter wat mij aangaat. Snap niet dan dat zo'n punt van ergernis is... is het betere handel wanneer iemand al 1000 posts achter z'n naam heeft staan?
Ik irriteer me meer aan de zogenaamde 'interessepeilingen'.
Zet gewoon iets te koop en als er niemand op af komt is er geen interesse, simpel toch?!
Haha, wat een ergernissen en irritaties. :D
GerardMkIIVR6
03-03-2009, 17:58
Ik irriteer me meer aan de zogenaamde 'interessepeilingen'.
Zet gewoon iets te koop en als er niemand op af komt is er geen interesse, simpel toch?!
HELEMAAAAL mee eens. :thumbup:
Jens,
verschil tussen een marktplaats en een volksforum is dat de modds hier allemaal een baan en leven naast een forum hebben.. we kunnen niet 24/7 actief op een aantal zaken zitten.
Dacht dat we het aardig doen en een meer dan atractief forum weten neer te zetten, met een vrij hoge tolerantiegrens. Uitteraard geen foutloos forum, maar betaal jij ons huidige salaris en dan zorgen wij voor een echte big brother
Als je besluit een forum te beheren moet je ook niet zeuren dat je er niet alle tijd voor hebt omdat dit een nevenfunctie is !!
Verder zie ik in het hierboven geschreven commentaar ook géén negatieve uitlatingen over het Volksforum-team. :thumbup:
En ja alleen een advertentie en dan nooit meer zien hier lijkt me i.d.d. niet de bedoeling van een forum. Zo zijn de statistieken van Stijn ook niet echt objectief ! :D
objectiever dan het totaal aantal bezochte pagina's in een maand kan je het niet krijgen, hoor :rolleyes:
objectiever dan het totaal aantal bezochte pagina's in een maand kan je het niet krijgen, hoor :rolleyes:
En het aantal actieve leden dan ???? :shake:
daarom moet je de statistieken als een geheel bekijken en niet alleen maar 1 gegeven.
Het aantal actieve leden is over een half jaar gezien en een "1 advertentie"-gebruiker" verdwijnt uiteindelijk uit die telling, juist om objectieve cijfers te genereren in plaats van alleen een totaal aantal gebruikers!
Immers, deze adverteerder weet waar hij adverteert en heeft dus ook al verder rond gekeken op Volksforum. Vergeet al die gebruikers niet die nooit posten of niet eens registreren, maar wel regelmatig een bezoek brengen...
1982kameiX1
04-03-2009, 09:14
HELEMAAAAL mee eens. :thumbup:
Whaha, idd, een interesse peiling..
net als: hele mooie en goede golf te koop (ik denk dan altijd, hou 'm dan) :D
martiepartie
04-03-2009, 09:45
Whaha, idd, een interesse peiling..
net als: hele mooie en goede golf te koop (ik denk dan altijd, hou 'm dan) :D
Waarom? Mag je niet in iets anders willen rijden en je mooie, goed onderhouden golf verkopen? :screwy:
Ergernis, schmergernis. :tongue:
1982kameiX1
04-03-2009, 10:07
jawel,
Maar de koper bepaalt zelf wel of de auto mooi is denk ik altijd. in een advertentie moet je de feiten neerknallen. geen meningen, CAPS-lock, hoofdletters, etc.
("goed golf", zou een feit kunnen zijn...)
martiepartie
04-03-2009, 10:21
jawel,
Maar de koper bepaalt zelf wel of de auto mooi is denk ik altijd. in een advertentie moet je de feiten neerknallen. geen meningen, CAPS-lock, hoofdletters, etc.
("goed golf", zou een feit kunnen zijn...)
Een advertentie is geen wetenschappelijk verhaal :screwy:
Je kan ook teveel ergernissen hebben, gebruik die energie ergens anders voor. :rolleyes:
evilnyntje
04-03-2009, 10:36
Een advertentie is geen wetenschappelijk verhaal :screwy:
Je kan ook teveel ergernissen hebben, gebruik die energie ergens anders voor. :rolleyes:
:thumbup: Maar je ergernis ventileren is goed, dan heb je het iig gezegd ipv opgekropt.
martiepartie
04-03-2009, 10:51
Ik heb die "ergernis" gebruikt om mijn 3e velgje te polijsten. Werkt echt goed; eindeloos schuren/poetsen/schuren/poetsen. Als je daar mee klaar bent heb je én een mooie velg en je hebt niemand lastig gevallen met je (al dan niet) onnodige ergernissen.
Nu nog 1 keer flinke ergernis en mijn 4e velg is ook klaar :)
1982kameiX1
04-03-2009, 11:05
mocht ik je tegenkomen in een andere thread dan regel ik dat voor je :D
evilnyntje
04-03-2009, 11:09
mocht ik je tegenkomen in een andere thread dan regel ik dat voor je :D
Wel handig ja, ik heb nog wel een setje liggen en wil je wel verder over de zeik helpen :D :tongue:
Het is wel een goede manier om af te reageren, nuttig en eer van je werk plus je bent gelijk weer vrolijk!
mijn ergernis... het daily uppen van verkoop threads..
Als je besluit een forum te beheren moet je ook niet zeuren dat je er niet alle tijd voor hebt omdat dit een nevenfunctie is !!
dus…
dus…
Een aap is geen mus. :shake:
evilnyntje
04-03-2009, 12:47
Kinders pas op he anders vraag ik Dr Phill om een internet consult hier. Misschien wil hij wel een eigen topic :)
Dat van die foto's, is het niet te regelen dat bij het quoten de en niet meegequote worden, automatisch dus?
Of dat de foto's voor thumbnails vervangen worden (wat alleen bij volksforum.com foto's mogelijk zal zijn). Dan kun je namelijk nog snel even zien om welke foto's het gaat.
Maar alleen URL's is natuurlijk beter als weer die grote foto's.
Heb ik ook wel eens over na zitten denken, staat al een tijdje op de to-do lijst om uit te zoeken voor de update, maar die staat even stil omdat ik nu met server-verhuizingen bezig ben :)
Nog maar een ergenis dan :tongue:
Afgelopen week een setje staal klaargemaakt voor iemand...........niet nader te noemen hier.
So far so good. Had, volgens hem zelf een Golf rally :thumbup: en daar moesten een paar 16inch steelies onder. Hij gaf mij de maten door en op mijn opmerking dat dat wel erg breed was ........ik wil dat dus klaar :thumbup:
Dus 2 x 9 inch breed voor en 2 x 10 inch achter met bandenmaat 205-40-16 en achter 215-40-16. Paste mooi en stond ook mooi op de velgen.
Maar gisteravond telefoon; velgen waren krom en hij wilde ze inleveren, ik was vandaag nog vrij dus kom maar langs kan ik even kijken.
Is hij net geweest en wat denk je..................het is geen rally maar een 1.3 met een spoilerset van t-style of zoiets :confused:
Die dus bestaat uit bumpers :puke: en een setje skirts waar je :sly: even een moment stil van bent, en uiteraard de taartschep achterop :chair:
Toen ik de velgen zag :wow: staken die dus aan alle kanten uit.........en de banden waren ingevreten omdat meneer de veren had afgezaagd voor de verlaging :stick: en hij dus al een aantal km's op de randen had gereden :eek:
Toen hij dus zag dat ik een beetje begon te lachen wees hij op de ralley (ja rall E y) sticker en zei dat echt wel een rally golf had en dat deze maat eronder paste..................volgens een kennis.
Wat moet je hier nu mee..................heb me omgedraaid en ben in huis gelopen............... :shocked:
1982kameiX1
09-03-2009, 08:58
Wat moet je hier nu mee..................heb me omgedraaid en ben in huis gelopen............... :shocked:
Dat is misschien nog wel de beste oplossing...
oh. oh. :shake:
martiepartie
09-03-2009, 09:12
Ik had die velgen niet terug genomen. Eigen schuld, dikke bult.
mijn ergernis is dat er formers zijn die infomatie of een vraag stellen. en dat ze dan direct of indirect antwoord of verdere infomatie krijgen en dat ze dan op een ongelovige botte manier een reactie terug geven omdat het antwoord dan niet pressies is wat ze willen horen
gelukkig komt het op dit forum niet vaak voor..
1982kameiX1
09-03-2009, 09:50
voorbeeld?
situatie schets?
(ik kan er me gewoon niks bij voorstellen) :confused:
Is ook meer iets wat je op andere fora ziet. iemand stelt een vraag die al voor de 10000000000000e keer voorbij komt. Een ander antwoordt: heb je de search al gebruikt. En dan meteen een scheldkanonnade terug...
Toch wel eens gezien denk ik? :D
Ik had die velgen niet terug genomen. Eigen schuld, dikke bult.
Dat heb ik ook niet gedaan ;)
1982kameiX1
09-03-2009, 10:52
nee,
nou, misschien wel, maar het is me niet bijgebleven.
Weet je waar ik me aan erger? :D
Dat ik met de Playstation 3 niet in de gallery kan komen. want dat apparaat ondersteund het niet ofzo...
(vooral irritant als je door tjaap gepostte foto's wil zien :green: )
@1981kameix1..
je wou een voorbeeld.
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=51924
dit bedoel ik nou met mijn ergernis. :mad:
gelukkig komt het op dit forum zelden voor maar toch is het niet netjes
1982kameiX1
09-03-2009, 16:59
Whahaha, oke oke, die had ik al eens doorgelezen, maar geblokt uit mijn hoofd. :D
dank u voor deze verduidelijiking van je ergenis :D
Dacht aan hetzelfde topic ja...simpele ziel als je zo in je 'eigen' topic reageert..
Bij mij een soort van irritatie...woorden als...'ut=het...un=een...men=mijn..vin=vind..as=als..ur=er'
Na 3 regels ben ik het dan al zat om nog verder te lezen...
Dacht aan hetzelfde topic ja...simpele ziel als je zo in je 'eigen' topic reageert..
Bij mij een soort van irritatie...woorden als...'ut=het...un=een...men=mijn..vin=vind..as=als..ur=er'
Na 3 regels ben ik het dan al zat om nog verder te lezen...
hahahaha ik kwam bij jou al niet verder dan anderhalve regel :D :D
knedel16vweber
09-03-2009, 18:13
mijn ergernis is egon :D
hij heeft een 76er gti ik een 83er :tongue:
nee verders goed forum.
er zijn altijd wel threads waarvan je denkt :screwy: .
dat uppen ja dat is me ook wat, ik zie maar zo; OMLAAG met die prijs! :)
mijn ergernis is egon :D
hij heeft een 76er gti ik een 83er :tongue:
nee verders goed forum.
er zijn altijd wel threads waarvan je denkt :screwy: .
dat uppen ja dat is me ook wat, ik zie maar zo; OMLAAG met die prijs! :)
hallo knedel ik heb ook een 83er golfje een hoor :D :D :D
en idd het oudje staat nog steeds in de garage..
richard-polo
10-03-2009, 08:48
mijn ergenis is een moddereter die niet weet waar die over praat!! (en denkt dat ie alles weet)
of antwoord geeft(op een niet moddereter manier) ma zelf niet in gaten heeft door koppigheid dat het topic zo kapot gaat....zo iemand werd op het vwforum weg gejoeld ma hier word ie binnen gehouden!
1982kameiX1
10-03-2009, 10:14
mijn ergenis is mensen die geen namen durfen te noemen, en zich verschuilen achter het groene gras van de buurman.
:D :D :D
(edit , durfen of durven??)
richard-polo
10-03-2009, 11:26
verraders noemen namen ;)
of ze wissen post zonder enige aanleiding;)
evilnyntje
10-03-2009, 11:28
verraders noemen namen ;)
of ze wissen post zonder enige aanleiding;)
Ik word een beetje moe van iedereen die zelf ook geen schoon straatje heeft en loopt te brullen hoe het allemaal moet. Je hoeft niet te volksforummen hoor, het is niet verplicht. Het is een gratis dienst en je kunt ook gewoon naar andere sites als je het niet bevalt.
mijn ergenis is een moddereter die niet weet waar die over praat!! (en denkt dat ie alles weet)
of antwoord geeft(op een niet moddereter manier) ma zelf niet in gaten heeft door koppigheid dat het topic zo kapot gaat....zo iemand werd op het vwforum weg gejoeld ma hier word ie binnen gehouden!
dus daarom topic opgeschoond..
richard-polo
10-03-2009, 11:30
als je ergens moe van bent moet je na bed toe;)
ik doe gewoon waar jullie ook goed in zijn ;)
andere sites ben ik ook te vinden, ben niet afhankelijk van deze site, ma vind het zo jammer dat het ook hier stuk gaat!!
richard-polo
10-03-2009, 11:32
dus daarom topic opgeschoond..
nee niet d@@rom! en dat weet je zelf heel goed..
daarvoor had je me geen prive bericht hoeven sturen!!
je verpest het voor jezelf jij
Is ook meer iets wat je op andere fora ziet. iemand stelt een vraag die al voor de 10000000000000e keer voorbij komt. Een ander antwoordt: heb je de search al gebruikt. En dan meteen een scheldkanonnade terug...
Toch wel eens gezien denk ik? :D
Andersom vind ik de simpelheid van het antwoord 'gebruik de search functie eens' ergelijk.
Dan heb ik het niet over vragen die voor de 10000000000000e keer voorbij komen (waar ik trouwens ook van denk, leef en laat leven, als je het een domme vraag vindt, antwoord dan niet, je postcount op Tjaap niveau krijgen is niet het belangrijkst op dit forum)
Ik heb het dan over goede vragen door iemand die hier al lang leest en ook soms nog wel eens post. Als je zo goed weet waar je het antwoord kan vinden, post dan het antwoord, is de TS snel geholpen en iedereen tevreden.
nee niet d@@rom! en dat weet je zelf heel goed..
daarvoor had je me geen prive bericht hoeven sturen!!
je verpest het voor jezelf jij
prive bericht staat niks spannends in.
maar nogmaals je hoeft hier niet te komen...
of solliciteer ( mischien vloeken in jouw kerk) naar een baantje als moddereter hier :thumbup:
richard-polo
10-03-2009, 11:50
waarom val je me der dan mee lastig? om een goed voetje te halen!
ik kom hier voor andere dingen, daar heb jij niks mee te maken;)
baantje als moderreter? ha ha.. moet ik hier nog antwoord op geven..
ik zal er weinig meer aan vuil maken, ma ik vond dit topic top...
dus mijn ergenis weet je nu. jij ;)
evilnyntje
10-03-2009, 11:51
Willen de beiden Richards hun vete per pb doen aub, jullie vervuilen elk topic :)
richard-polo
10-03-2009, 11:53
ik heb geen vete!! ma ergenis ;) da,s toch het goeie topic.
1982kameiX1
10-03-2009, 11:53
als je ergens moe van bent moet je na bed toe;)
ik doe gewoon waar jullie ook goed in zijn ;)
andere sites ben ik ook te vinden, ben niet afhankelijk van deze site, ma vind het zo jammer dat het ook hier stuk gaat!!
ik erger me aan mensen die denken dat ze invloed hebben op het voortbestaan van dit forum... :)
(@ richard-polo: je bent niet echt een sfeer-verhogende-vogel momenteel, maar misschien interpreteer ik je posts verkeerd)
evilnyntje
10-03-2009, 11:55
ik heb geen vete!! ma ergenis ;) da,s toch het goeie topic.
Dit gaat over algemeen, jullie plegen weer een topic hijack, probleem lijkt me duidelijk los het op via pb aub. Of is het echt zo kinderachtig? Kijk dat jullie elkaar niet mogen lijkt me duidelijk maar bel dan of spreek elkaar eens aan op een meeting ipv dit kinderachtige gedrag op een forum.
ik erger me aan mensen die denken dat ze invloed hebben op het voortbestaan van dit forum... :)
:fingered:
richard-polo
10-03-2009, 12:38
je hebt volkomen gelijk!! sorry daarvoor is niet mijn bedoeling om beterweterig over te komen!
ma dan als volgt.
er word geroepen dat er afgunst is, ik ben net zo klein als van velsen! en al; dat kinderachtige gedoe!
wie is er dan kinderachtig?
ik ken de andere naamgenoot niet ma mij en vele andere valt gewoon op dat hij ma roept zonder na te denken en dat word wel getollereerd!!
dus ik heb ook geen vete alleen ik mag hem indd niet vanwege z,n uitspattingen op dit forum!! en soms andere fora,s ma daar komt meneer al niet veel meer door die ongein!!
aan kamei! ik ben ten 1ste geen vogel laat dat voorop staan!! ;) jij toch ook niet of wel!
ik ben heeel anders dan hier over me gedacht word ma ik probeer gewoon mee te doen met de meute...
als meneer dan een prive bericht stuurd staat er niks nuttigs in, wat moet ik daar dan mee?
dit forum staat vol info wat mij aantrekt en daarom kom ik dus hier, dat ik dan af en toe die rare uitspattingen doe ligt mede door die andere naamgenoot..
zal proberen me voortaan wat beter in te houden!!!
LinnieTDI
10-03-2009, 12:39
Ik erger me aan mensen die ma gebruiken ipv maar..... :tongue:
en soms andere fora,s ma daar komt meneer al niet veel meer door die ongein!!
had beloofd om niet meer te reageren, maar dit is zo onzin..
door een andere auto's ben ik actief op andere fora. welk forum bedoel je? vw forum.. nee dank je
polo forum.. heb al lang geen polo meer
lupo forum.. nee ook verkocht
passat forum.. ook al weg
andere fora ben ik gewoon actief en blijf dit ook doen.
Je wilt gewoon rellen en ben je 1 keer tegen het lijf gelopen op een meeting of moet ik zeggen heup..
sarcasme is iets wat je niet kan hebben en schijnbaar heb je iets te verbergen want je voelt je altijd zo aangevallen.
wil het best eens in de lijve uitpraten, en ik absoluut niet de beroerste voor.
Pm staat de reden in waarom ik je berichten heb verwijderd, net zoals die van mij.
dus liever deze discussie naast het forum verder voeren, Pm me maar voor mijn adres.. je bent welkom
richard-polo
10-03-2009, 12:57
je vergeet er 1. corrado forum kom je ook altijd plagen!!
wat moet ik in godsnaam met je adres? ik heb je adres van de audi klinken ;)
en je lult of liegt! ik heb je nog nooit ontmoet, dus ook niet m,n heup(waar dat weer op slaat mag joost weten!)
ik heb niks tegen jouw! ik moet je gewoon niet! dus wat nou sarcasme? ik reageer gewoon op jouw onzin ;)
wat heb ik volgens jouw te verbergen? sorry hoor ma dit is dus wat ik bedoel met die moddereter!!
(waarom reageer je dan op topics in het corrado forum? rijdt je corrado?
Ow ja als ik wil rellen merk jij dat als 1ste, dus nee ook geen rellen. jij wilt graag dingen horen die je denkt.. :screwy:
1982kameiX1
10-03-2009, 13:03
je hebt volkomen gelijk!! sorry daarvoor is niet mijn bedoeling om beterweterig over te komen!
ma dan als volgt.
er word geroepen dat er afgunst is, ik ben net zo klein als van velsen! en al; dat kinderachtige gedoe!
wie is er dan kinderachtig?
ik ken de andere naamgenoot niet ma mij en vele andere valt gewoon op dat hij ma roept zonder na te denken en dat word wel getollereerd!!
dus ik heb ook geen vete alleen ik mag hem indd niet vanwege z,n uitspattingen op dit forum!! en soms andere fora,s ma daar komt meneer al niet veel meer door die ongein!!
aan kamei! ik ben ten 1ste geen vogel laat dat voorop staan!! ;) jij toch ook niet of wel!
ik ben heeel anders dan hier over me gedacht word ma ik probeer gewoon mee te doen met de meute...
als meneer dan een prive bericht stuurd staat er niks nuttigs in, wat moet ik daar dan mee?
dit forum staat vol info wat mij aantrekt en daarom kom ik dus hier, dat ik dan af en toe die rare uitspattingen doe ligt mede door die andere naamgenoot..
zal proberen me voortaan wat beter in te houden!!!
met sfeer-verhogende-vogel, (wat trouwens uit de NL film "Simon" komt, echt een aanrader!) bedoelde ik dat gekissibis( :D ) niet meehelpt aan de sfeer hier.
Maar mij zal je niet horen oordelen over 1 van jullie 2, want ik ken de geschiedenis niet.
evilnyntje
10-03-2009, 13:18
Zal wel aan het weer liggen, het is tijd voor de zon, dan zijn ineens alle depressies verdwenen :)
richard-polo
10-03-2009, 13:20
indd :) hier regent het wel!
evilnyntje
10-03-2009, 13:23
indd :) hier regent het wel!
Hier ook maar ik houd de rolluiken gewoon dicht ;)
steven16v
10-03-2009, 13:24
Beetje jammer hoor deze discussie. Zou zeggen los het op via pm. Want zoals al aangegeven is dit niet echt sfeerverhogend!
evilnyntje
10-03-2009, 13:33
Beetje jammer hoor deze discussie. Zou zeggen los het op via pm. Want zoals al aangegeven is dit niet echt sfeerverhogend!
Inderdaad iedereen is er helemaal klaar mee, nu weer ontopic! Dus ergernissen waar we misschien iets mee zouden kunnen doen.
jeroen doli
10-03-2009, 14:07
jongens ga samen een pilsie drinken en dan is het allemaal weer goed....
me kaar de kop inslaan word al genoeg gedaan, we hebben toch allemaal de zelfde hobby....
richard-polo
10-03-2009, 14:38
Hier ook maar ik houd de rolluiken gewoon dicht ;)
Ja dat moet ik ook vaker doen!! ;)
golf3freak
10-03-2009, 15:11
Ik erger me aan mensen die toch nog even snel net voor je neus de rotonde opduike, waardoor je volop in de ankers moet.
GerardMkIIVR6
10-03-2009, 15:56
:d
Berserker
10-03-2009, 16:03
en je lult of liegt! ik heb je nog nooit ontmoet, dus ook niet m,n heup(waar dat weer op slaat mag joost weten!)
ik heb niks tegen jouw! ik moet je gewoon niet! dus wat nou sarcasme? ik reageer gewoon op jouw onzin ;)
wat heb ik volgens jouw te verbergen? sorry hoor ma dit is dus wat ik bedoel met die moddereter!!
(waarom reageer je dan op topics in het corrado forum? rijdt je corrado?
Ow ja als ik wil rellen merk jij dat als 1ste, dus nee ook geen rellen. jij wilt graag dingen horen die je denkt.. :screwy:
Whow gast serieus jij hebt issues, misschien omdat je zo klein bent ofzo, dat je daarom zo fel in de verdediging springt. Dat bedoelde Lange Richard met dat hij jou tegen het lijf/jij tegen zijn heup gelopen had, omdat je niet veel groter bent..
En maak eens niet zoveel typfouten, ik snap dat van toets naar toets springen niet zo makkelijk is, maar dan nog..
Maar in godsnaam doe eens niet zo vijandig en ben niet zo snel op je teentjes getrapt, ik snap natuurlijk omdat je zo klein bent dat mensen je over het hoofd zien en al sneller op je teentjes gaan staan, maar ga dan gewoon een rondje om met je kruiwagen, of ga vissen bij de buren in de vijver ofzo..
Ik snap dat Lange Richard vaak betweterig doet, zie mijn onderschrift maar reageer en dan op met een grap ipv zo geirriteerd te zijn..
:redface:
1982kameiX1
10-03-2009, 16:04
Ik erger me aan mensen die toch nog even snel net voor je neus de rotonde opduike, waardoor je volop in de ankers moet.
Nou, dan erger ik me aan gemeente Enschede, die gewoon een bord bedenkt zodat fietsers op de rotonde links-om en rechts-om voorrang hebben.
martiepartie
10-03-2009, 17:28
Zoo!!!! In plaats van ma beetj te schreeuwen, nog n velg gepoleist :) !!!!!!!!!!!!!
Ik tel eerst tot 10 als ik me ergens aan erger. Gisteren had ik 11 seconden lang een bumperklever in een woonwijk achter me rijden. Aangezien ik geen Berlingo van de zaak heb kan ik niet met 40km/h over drempels heen stuiteren. Bij 12 seconden kleven heb ik de auto stapvoets over elke drempel gereden en ben op het midden van de weg gaan rijden.
Passeren= No way.. Bumperklever 100X meer geergerd dan dat ik eerst was = Hell yeah!
Tiki Madness
10-03-2009, 18:07
Zoo!!!! In plaats van ma beetj te schreeuwen, nog n velg gepoleist :) !!!!!!!!!!!!!
Ik tel eerst tot 10 als ik me ergens aan erger. Gisteren had ik 11 seconden lang een bumperklever in een woonwijk achter me rijden. Aangezien ik geen Berlingo van de zaak heb kan ik niet met 40km/h over drempels heen stuiteren. Bij 12 seconden kleven heb ik de auto stapvoets over elke drempel gereden en ben op het midden van de weg gaan rijden.
Passeren= No way.. Bumperklever 100X meer geergerd dan dat ik eerst was = Hell yeah!
En misschien had hij een reden dat hij dat deed(zwangere vrouw iemand overleden ....) :screwy: :shake:
Lekker kinderachtig gedrag
Michael
En misschien had hij een reden dat hij dat deed(zwangere vrouw iemand overleden ....) :screwy: :shake:
Michael
Gewoon niet bumperkleven? ;)
martiepartie
10-03-2009, 18:42
Michael
Tja, dan nog hoeft hij niet te seinen en op mijn bumper te kleven. Het heeft hem nog geen 10 seconden extra gekost, straat is nog geen 300m lang.
Whow gast serieus jij hebt issues, misschien omdat je zo klein bent ofzo, dat je daarom zo fel in de verdediging springt. Dat bedoelde Lange Richard met dat hij jou tegen het lijf/jij tegen zijn heup gelopen had, omdat je niet veel groter bent..
En maak eens niet zoveel typfouten, ik snap dat van toets naar toets springen niet zo makkelijk is, maar dan nog..
Maar in godsnaam doe eens niet zo vijandig en ben niet zo snel op je teentjes getrapt, ik snap natuurlijk omdat je zo klein bent dat mensen je over het hoofd zien en al sneller op je teentjes gaan staan, maar ga dan gewoon een rondje om met je kruiwagen, of ga vissen bij de buren in de vijver ofzo..
Ik snap dat Lange Richard vaak betweterig doet, zie mijn onderschrift maar reageer en dan op met een grap ipv zo geirriteerd te zijn..
kan soms wat eigenwijs zijn ja.. maar met de beste bedoelingen, zoals de meeste hier wel weten :thumbup:
martiepartie
10-03-2009, 19:20
Up
Berserker
10-03-2009, 19:52
Komop rondje met de kruiwagen, vissen bij de buren in de tuin... :shake:
http://www.bakker-hillegom.nl/images/Catalog/normal/large/13024.jpg
http://www.bakker-hillegom.nl/images/Catalog/normal/large/91943.jpg
zo is het eindelijk weer een ergernis topic
of blijft het een 2strijd topic hier :shake:
ik had mijn ergernis hier geplaatst en jawel het is weer zover...
ik erger me kapot om dit allemaal te lezen tussen de beide heren :mad:
waarom die negative energie,
en laat andere forums er buiten... (persoonlijke mening)
hou de eer aan je zelf en wees verstandig laat het rusten en doe gewoon je ding
ik zeg maar zo bloemen houden van mensen............
en daarom gaan ze bij ons altijd kapot :D :D :D
bvd egon
martiepartie
10-03-2009, 20:14
@ Berserker;
http://2.bp.blogspot.com/_gGp0aiUjKNI/RcuFG9bR5gI/AAAAAAAACD0/IffW1Yxaq6I/s400/Prodigy_Firestarter.jpg
@ Egon, wat had je dan verwacht in een topic dat 'Ergernissen' als titel heeft? :)
Heerlijk hoe sommige mensen hun hart uitstorten en anderen daar dan weer serieus op ingaan.
@ Egon, wat had je dan verwacht in een topic dat 'Ergernissen' als titel heeft?
Heerlijk hoe sommige mensen hun hart uitstorten en anderen daar dan weer serieus op ingaan.
heb ik ook geen probleem mee daar is dit topic ook voor ....
maar het is een 2strijd geworden en daar hou ik niet zo van :shake:
maar ik wil er eigenlijk niet te diep op in gaan (wou het allen ff kwijt)
en hoop dat mijn standpunt begrepen word,
gr. egon :thumbup:
Jan-Jelle
10-03-2009, 21:14
Martiepartie, ik zou nog maar een setje velgen kopen, of twee... kan je goed geld verdienen met al die ergernissen
martiepartie
10-03-2009, 21:33
:) Dan begin ik me op den duur te ergeren aan het polijsten...
richard-polo
11-03-2009, 00:45
Komop rondje met de kruiwagen, vissen bij de buren in de tuin... :shake:
http://www.bakker-hillegom.nl/images/Catalog/normal/large/13024.jpg
http://www.bakker-hillegom.nl/images/Catalog/normal/large/91943.jpg
afbeelding van je familie? :thumbup:
richard-polo
11-03-2009, 00:48
bla bla bla bla.. altijd hetzelfde ;) !.
no issues hier :shake:
Berserker
11-03-2009, 10:35
afbeelding van je familie? :thumbup:
Hehehehe geweldige respons, helemaal in dezelfde lijn niveau als de rest van je opmerkingen super gewoon.. :thumbup:
Wat n gezeur zeg! Als t je niet meer bevalt of je hebt er geen zin in, dan log je toch lekker uit en laat je jezelf hier toch niet meer zien?
Hoop dat t meeting seizoen gezelliger wordt als dat gezeik op zo'n forum...
Suc6 ermee Pim
martiepartie
11-03-2009, 12:21
Ben je al uitgelogd?
Berserker
11-03-2009, 13:30
Heerlijk die mensen die alles en vooral zichzelf zo serieus nemen...
:rolleyes:
Ik zit te wachten op een smsje met een steekmaat. :D
Ben je al uitgelogd?
Nee...
Had t ook niet over mezelf hoor...
Maar mocht t gebeuren dat ik t beu ben, dan log ik uit...
evilnyntje
11-03-2009, 16:34
Nee...
Had t ook niet over mezelf hoor...
Maar mocht t gebeuren dat ik t beu ben, dan log ik uit...
Ik leer het ook steeds beter, uitloggen is makkelijker dan eindeloos discussieren :)
Pedaalemmer
11-03-2009, 16:38
Ik heb geen ergenissen op dit forum...mag ik dan ook meeposten in deze thread of zet mij dit buiten spel?
ow wacht....ik heb er wel eentje..foto's die worden gepost van buiten het forum foto album...maar ook daar doe ik zelf soms aan mee..
Tiki Madness
11-03-2009, 16:39
Over ergernissen gesproken ik mis René
Michael
martiepartie
11-03-2009, 17:16
René is ook wijs geweest en is uitgelogd.
Ik erger me aan mensen die ma gebruiken ipv maar..... :tongue:
Wat denk je van "moddereter" :rolleyes:
Over ergernissen gesproken ik mis René
Michael
Welke Rene bedoelen we?
Ik erger me wel es aan 2 rene's namelijk...
en dan valt die Rene uit Knoal nog wel mee :D
@ A L B E R T O :lmao:
:giggle:
Up
Gisteravond op weg terug van het ziekenhuis (mijn vriendin ligt er) iemand achter mij op en 3 a 4 mtr achter me op een 80 km/h weg.........waar ik 85 rij. En met van die achterlijke debiele mistlampjes aan..........heel stoer :cool:
Dus ik even seinen met mijn mistachterlicht je weet nooit of iemand het per ongeluk aangezet heeft :confused:
Maar nee hoor toeteren, knipperen met zijn grootlicht en toen we het dorp inreden heel stoer uit het raam hangen en roepen en met zijn vuist(je) zwaaien.
Aangezien de afgelopen week knap K*T was toch maar even op de rem en hij bijna boven op me :mad:
Even uitgestapt en jawel...........sjonnie en anita in de golf III........met stickers en vleugel........... Aangezien ik niet klein ben en van 0 tot 100 in 1 seconde ging was sjonnie in 1 keer een stuk stiller.
Heb hem even heel erg duidelijk uitgelegd dat ik het op prijs stel als iemand een beetje afstand houdt, zijn licht normaal laat branden en dat schreeuwen en zwaaien met een vuist(je) mij erg op het randje van een meltdown laat balanceren en dat hij mij niet erg zou mogen als ik boos ben (Hulk :D )
In de Anita ernaast herkende ik de dochter van een maat van me. 15 jaar en aardig naar drank stinkend. Aangezien ze mij ook herkende is ze uitgestapt bij sjonnie............schoorvoetend naar mijn auto gelopen.......rustig gaan zitten.......gordel om............en hoofd naar beneden..........omdat ze wist dat ze naar huis zou worden gebracht door moi.
Sjonnie op het hart gedrukt dat als ik me erger aan mensen ik soms wat ..........minder tactisch kan handelen.
Dochter van maat afgezet bij zijn huis en huiswaarts gereden.
1982kameiX1
16-03-2009, 09:48
......
je zou columns moeten schrijven, :D :D
Dasher, dat klinkt als een script voor een nieuwe SIRE spot (over asociaal gedrag)
Berserker
16-03-2009, 11:52
Als je die 15jarige dochter van je maat nu bij mij had afgezet, had ik haar ook nog een lesje geleerd :rolleyes: ..
LinnieTDI
16-03-2009, 12:08
:tongue: Ik wilde niet meteen alles afzeiken :tongue:
omdat sommige mensen dit met een knipoog schrijven :thumbup:
Als je die 15jarige dochter van je maat nu bij mij had afgezet, had ik haar ook nog een lesje geleerd :rolleyes: ..
Deze opmerking maakt mij duidelijk wat jouw niveau is..............
Of het maakt een hoop duidelijk, omdat je zelf 16 bent. Zou qua reaktie en taalgebruik wel ongeveer kloppen dan.
Jan-Jelle
16-03-2009, 14:55
ach, ken ook iemand van 22 met een vriendin van 15 :screwy:
en dat meisje dan? groot probleem?
wel mooi dat soort dingen, ff laten zien wie de baas is:)
had laatst ook zoiets,
3 jongens om me heen, eentje erg agressief en opzoek naar ruzie. eentje duwt me van me fiets af, trapt me fiets stuk en slaat me op me hoofd, en die andere twee staan maar te kijken...
om nou die 3 jongens van 16 in mekaar te slaan in me eentje voelde ik niet zoveel voor, ben zelf 14 namelijk.
dus weggefietst, om een hoekje gaan staan en me broer opgebelt (nee, ik heet geen achmed) die gekomen. die jongens gingen daar net weg, de jongen die mij geslagen had reed alleen weg. me broer in de auto eropaf en ik erachteraan gefietst, die jongen laten stoppen en zijn tas afgepakt, telefoonnummer en adres overgenomen en s'avonds even bij hem thuis langs en alles netjes met zijn ouders uitgepraat en schade vergoeding gehad.
zo jammer vind ik dat, met een groepje ó zo stoer maar alleen...
1982kameiX1
16-03-2009, 16:17
...
1. Leeftijd zegt niks.
2. Thuis langsgaan is echt humor. dan krijgt ie als je wegbent nog een pak rammel van z'n ouders hopelijk :D
3. uit je nickname lijd ik idd af dat je geen achmed heet maar jan-jelle. :D
uit nieuwsgierigheid:
Zochten ze gewoon ruzie of deed je irritant?
Berserker
16-03-2009, 16:48
Heerlijk die mensen die alles en vooral zichzelf zo serieus nemen...
:rolleyes:
@Dasher :redface:
Jan-Jelle
16-03-2009, 17:28
1. Leeftijd zegt niks.
2. Thuis langsgaan is echt humor. dan krijgt ie als je wegbent nog een pak rammel van z'n ouders hopelijk :D
3. uit je nickname lijd ik idd af dat je geen achmed heet maar jan-jelle. :D
uit nieuwsgierigheid:
Zochten ze gewoon ruzie of deed je irritant?
1. ach, 3 jongens van 16 tegen in jongen van 14, das best zwak. ookal lijk ik wel ouder met m'n 1.94 maartoch..
2. dat was inderdaad erg leuk, het gebeurde voor zijn school waar ik elke dag langs fiets, dus ook ff met zijn school gebeld. inmiddels is ie van school gekickt en zit op het Luzac (particuliere school, = vreselijk duur en streng)
3. :D
ze zochten ruzie, gaf die jongen toe toen we daar waren :tongue:
maarja, iedereen zoekt wel eens ruzie maar dan bedenk je je niet dat je vijf minuten later opeens bij je kraag word gegrepen door een meneer die je niet kent :)
omdat sommige mensen dit met een knipoog schrijven :thumbup:
:thumbup:
Sommigen ook niet ;)
Ik heb die "ergernis" gebruikt om mijn 3e velgje te polijsten. Werkt echt goed; eindeloos schuren/poetsen/schuren/poetsen. Als je daar mee klaar bent heb je én een mooie velg en je hebt niemand lastig gevallen met je (al dan niet) onnodige ergernissen.
Heeft iemand enig id hoeveel ergernis ik ondervind ? ........
En mij zie of hoor je ook nie zeiken wa
;)
evilnyntje
16-03-2009, 18:16
;)
Ah vandaar de polijst woede :). Dan ben ik werelds chill :), ik krijg rillingen van het idee al iets te moeten polijsten :tongue:
;)
komt omdat je ook altijd aant schuren,poetsen en schuren,poetsen en sch....etc bent :D :D :D :D
knedel16vweber
16-03-2009, 18:33
heerlijk dit topic!...
@Dasher :redface:
@ you ;) ;)
http://i188.photobucket.com/albums/z248/b0dkin/5052115.jpg
Let op de smilies :tongue:
Weer een ergernis binnen.
Aantal weken geleden wel 10 pm's gehad aangaande velgen. Deze persoon gaf aan dat hij op dat moment even geen geld had en dat hij later zeker een paar steelies van mij wilde kopen.
Weken daarna heeft deze persoon op elke advertentie gereageerd die over velgen gingen.
Kreeg deze pm van hem waarna ik dus een set velgen heb besteld en betaald.
Beste dasher,
Ik zou graag zo nog een setje verbreed staal willen kopen, alleen is daar nu het geld niet voor, mss binnen dit en een klein maandje wel.
Kan het dan echt nietmeer, kzou ze nu willen bestellen maar geld is er (nog) niet.
Laat even iets weten
Vriendelijke groet
Heb hem vanmorgen een pm geschreven en nu dit antwoord
Beste
Ik wil je bedanken voor het behouden van je woord, ik zal echter onze afspraak niet kunnen nakomen.
Ik heb zopas, totaal onverwacht, nog eens voor zo'n 300 EUR aan schoolboeken moeten bijkopen.
Een hele hap uit mijn, povere studenten budget, waardoor het geld dat ik voor velgjes aan de kant had liggen er nu verreweg door is.
Daar ik geen vast inkomen heb, kan ik je dus ook niet vertellen wanneer het geld voor deze velgjes er nu wel zal zijn. Moest het er financieel ooit nog eens van komen, dan contacteer ik je opnieuw en heb je dan niks meer liggen, dan is het zo, anders geraken we er wel uit.
Ik wil mij excuseren naar jou toe, ik had ze echt graag gekocht...hopelijk begrijp je het een beetje, alvast bedankt, vriendelijke groet
Leuk dit :stick:
Hoop dat we elkaar een keer tegenkomen :cool:
GerardMkIIVR6
19-03-2009, 11:46
En daarom moet je dus altijd boter bij de vis ;)
Of een deel ervan vooruit betalen.
Maar is damn lullig.
Pedaalemmer
19-03-2009, 11:59
En daarom moet je dus altijd boter bij de vis ;)
Of een deel ervan vooruit betalen.
Maar is damn lullig.
Inderdaad, viel mij ook al op dasher dat toen je aan mij de velgen verkocht niet direct vroeg om betaling?
soms vertrouw je mensen wel eens. Ook/zelfs jou Pedaalemmer :tongue:
Maar deze persoon komt van ver maar ik hoop dat ik hem even een keer tegen het lijf loop.
GerardMkIIVR6
19-03-2009, 12:05
Ja als je mensen wil helpen wordt je vaak bedrogen vaak genoeg meegemaakt.
Is wel bale voor je.
ergernis is, als je mensen in mijn garage laat sleutelen en dat je later merkt dat er gereedschap kapot is of erger gejat... :shake:
Hier erger ik me aan, dat de bedenkers maar mogen @%$#&&*(
http://antigepimptegolfjes.hyves.nl/
1982kameiX1
27-03-2009, 15:51
tss..
alsof de golf-rijders er wat aan kunnen doen.
k*tdrempels....
sciroccofiel
27-03-2009, 18:16
Wat mijn ergernis is,dat als je hier iets te koop of gratis weg te geven heb,en het laatste was het geval.
Dat er 1 een pb stuurt en interesse toont om vervolgens 3x zijn afspraak niet nakomt en ook niks meer laat weten, alsof ik niks anders te doen heb. :screwy:
Heb een ander gemaild en die is dezelfde avond nog komen gereden.
Dat noem ik nog eens afhandelen. :thumbup:
wat een sneue figuren van die anti-golfhyves...
"ik heb een geel-witte kadett dus dit is net een club voor mij"
god zeg,zoooooooooo zielig dat niveau had ik al niet meer toen mijn zijwieltjes erafgingen....
Jan-Jelle
28-03-2009, 01:10
heb er ff een krabbel gezet:P en die ''andre the dude'', wat een pisvlek met ze gele auto, en motor.
heb er ff een krabbel gezet:P en die ''andre the dude'', wat een pisvlek met ze gele auto, en motor.
was ik ook van plan maar heb me bedacht, dat lolletje gun ik ze niet gewoon negeren die kleuters....
Ergernis: Op een 80 km weg achter een stel bejaarden rijden met een gangetje van 60-70 en er niet omheen kunnen omdat het best wel druk is. Voor de bejaarden een enorme tussenruimte tot de voorligger die steeds groter wordt.... jahhh... dan kun je me helemaal gek krijgen. Van pure ergenis wat peuken bijna opgevreten om weer rustig te worden...
Bejaarden in het verkeer = No no
Jan-Jelle
28-03-2009, 13:40
@ Moses:
http://antisenioreninhetverkeer.hyves.nl/
GerardMkIIVR6
28-03-2009, 14:01
Mensen die invoegen met een bepaalde snelheid dat ze naast je blijven zitten zonder gas bij te geven en als ze dan op de snelweg zitten ineens wel gas kunnen geven en wel om je heen blazen.
Ergerlijke mensen.
Ik zou graag zo nog een setje verbreed staal willen kopen, alleen is daar nu het geld niet voor, mss binnen dit en een klein maandje wel.
povere studenten budget
Daar ik geen vast inkomen heb
1. Dan bestel je ze maar over een maand... als ze er dan niet meer zijn, pindakaas. That's life.
2. Flikker toch een eind op... je zult nooit een luxer leven hebben dan tijdens je studententijd. En zo niet, dan moet je dus geen auto aanhouden! En ik spreek uit ervaring.
3. Is studiefinanciering tegenwoordig niet meer maandelijks? En als je geen stufi krijgt, waarom werk je dan niet? Ik kreeg het wel EN ik werkte me elk weekend de t*fus. Aan dit soort mensen kan ik me zo ontzettend ergeren.. als studenten zo zielig en arm zijn, waarom hebben ze dan een dak boven hun hoofd, de nieuwste laptop, EN een auto, zitten ze drie keer per week in de kroeg en lopen ze altijd in de nieuwste (merk)kleding?
Sorry, ff stoom afblazen :D Ik dacht namelijk dat het na het afstuderen makkelijker zou worden ipv moeilijker :wow: En ik kan niet zo goed tegen de huidige 'ik moet alles hebben zelfs als ik er geen geld voor heb' maatschappij.
HMMMMMMMMMM Heleen..................laat je boosheid los :D
Mjah... Kijk, ik ben geboren en getogen Nederlandse, dus ik snap heel goed dat wij met zn allen hier en in omringende landen gewend zijn aan een bepaalde mate van luxe. En dat ik vier maanden in Kaapstad heb gewoond en gewerkt maakt van mij echt geen heilige: we gingen minimaal twee keer per week uit eten en minimaal even zo vaak op stap, een spontane braai was aan de orde van de dag, ff shoppen @ the Waterfront waar Gucci, Louis Vuitton en D&G flagstores hebben was ook altijd leuk en ik heb daar meer sushi gegeten dan hier in het afgelopen jaar. Maar: ik werkte daar wel in een kinderziekenhuis waarvan de ouders 9 van de 10 keer in de townships woonden. Vaak waren het buitenlanders (Zimbabwe, Zambia, Burundi, etc). Zeker tijdens de opvlamming van de xenophobia waren veel mensen hun levens niet zeker en de kinderen zagen hun ouders vaak toch al erg onregelmatig omdat het moeilijk was om naar het ziekenhuis toe te komen (met name financieel gezien, al kost een taxiritje met een minibus maar 50 cent omgerekend... kun je nagaan). Die kids werden in die tijd zonder reden soms zo boos, en dan opeens ging het lichtje aan: ze zijn gewoon bang dat hun ouders vermoord zijn. Ik ben in Gugulethu op de thee geweest bij een dame die kinderen opvangt, en zelf ook in een shack woont. Ik heb geld aan kinderen gegeven die bij stoplichten stonden te bedelen om vervolgens te horen dat ze dat toch alleen maar uitgeven aan lijmsnuiven. Ik eet (gelukkig?) weinig en in Z-A krijg je bijna standaard een doggybag mee... die gaf ik dus bijna altijd weg aan de eerste de beste moeder die met baby op de arm in vodden liep te bedelen. En daar waren er nogal wat van. Op een gegeven moment dagelijks op de voorpagina van de krant zien hoeveel mensen er nu weer op welke gruwelijke wijze vermoord waren (welke me het meest bijstaat nog: de oude man die eerst met zijn benen vastgespijkerd werd op een stuk hout zodat hij niet meer kon lopen en vervolgens levend verbrand werd... en dat gebeurde dan praktisch om de hoek).
Mijn ergernis: niet meer op de weg nee, al kan ik in mijn frustratie nog wel eens hardop 'kssst' roepen. Nee mijn frustratie ligt meer in zuchtende mensen in de rij bij de kassa (waar je tegenwoordig toch al met niet meer dan vier mensen meer mag staan), want stel je voor dat je even moet wachten voordat je die boodschappenkar a 100 euri af kunt rekenen. Hij ligt ook bij de meisjes van 12 met rasechte Uggs aan hun voeten (economische crisis?!!). Hij ligt bij mensen die verzuchten dat ze dit jaar niet eens twee keer op vakantie kunnen. Hij ligt bij de studenten in NL die klagen dat ze geen geld hebben (ik heb het prima gered zonder ouderlijke bijdrage).
Dus. Dat is mijn ergernis. Sorry voor het off-topic :rolleyes:
Jan-Jelle
29-03-2009, 01:09
@ Heleen:
tegenwoordig krijg je bij de plus supermarkten een cadeaubon als je 5e in de rj bent:)
waarom zou je je ergeren aan meisjes van 12 die op uggs lopen? ja, ze zijn duur, maar het schijnt dat ze lekker zitten en lang meegaan. als die kids er blij mee zijn.
@ Jan-Jelle: jouw dochter heeft ze zeker ook :tongue: . Niets mis met Uggs, maar ze voor je dochter kopen en je tegelijkertijd zorgen maken over de hypotheek is een beetje hypocriet natuurlijk ;).
Overigens krijg je bij de Jumbo al je boodschappen gratis als je vierde in de rij bent ;)
Vanochtend was ik even bij mijn zus en de kids op bezoek, zij hadden vanmiddag een verjaardag van een neefje. Het neefje wordt zeven. En de ouders vragen een mp-3 speler voor hem. Dat vind ik ongeveer net zo erg als het feit dat ik bijna niet meer uit eten kan gaan zonder gezinnen aan de tafels om me heen te zien waarvan de kinderen van begin tot eind alleen met maar hun Nintendo DS bezig zijn. Dan is het ook niet zo gek dat hetzelfde kind 20 jaar later niet eens weet hoe het normaal moet communiceren met een ober, of laat staan een tafelconversatie gaande te houden.
Maarreh ik ga dit topic even mijden hoor anders komt het straks niet goed haha :D.
Erwin G60
29-03-2009, 16:18
@ Jan-Jelle: jouw dochter heeft ze zeker ook :tongue: . Niets mis met Uggs, maar ze voor je dochter kopen en je tegelijkertijd zorgen maken over de hypotheek is een beetje hypocriet natuurlijk ;).
Overigens krijg je bij de Jumbo al je boodschappen gratis als je vierde in de rij bent ;)
Vanochtend was ik even bij mijn zus en de kids op bezoek, zij hadden vanmiddag een verjaardag van een neefje. Het neefje wordt zeven. En de ouders vragen een mp-3 speler voor hem. Dat vind ik ongeveer net zo erg als het feit dat ik bijna niet meer uit eten kan gaan zonder gezinnen aan de tafels om me heen te zien waarvan de kinderen van begin tot eind alleen met maar hun Nintendo DS bezig zijn. Dan is het ook niet zo gek dat hetzelfde kind 20 jaar later niet eens weet hoe het normaal moet communiceren met een ober, of laat staan een tafelconversatie gaande te houden.
Maarreh ik ga dit topic even mijden hoor anders komt het straks niet goed haha :D.
@Heleen Jan-Jelle is zelf 14 lijkt me een beetje vroeg voor een dochter :D :thumbup:
Jan-Jelle
29-03-2009, 16:30
@ heleen; idd ben pas 14, tja, waarom loop ik nier dan mee? volkswagen ghek evenals mijn broer die hier ook zit...
is inderdaad wat hypocriet als je je dan zorgen maakt om je hypotheek ;)
ik ken ook zo iemand met van die DS kinderen, die man is enorm rijk, maar die DS; daar hadden ze zelf voor gespaard. zolang het geluid bij supermario uit staat stoor ik me er niet aan.
@ Erwin; ;)
mijn dochter heeft ook Uggs, en Snuggs en crocks. Maar daar heb ik lang voor moeten studeren, zodat ik nu een leuke baan heb en mijn gezin kan geven wat ik wil.
Vind het belangrijk dat mijn kinderen een beetje knap in de kleren zitten, we elke dag een goede maaltijd kunnen eten en 2-3 keer per jaar op vakantie kunnen.
Heb dan geen vieze smaak als je kinderen in merkkleding ziet, niet iedereen heeft last van een economische crisis..;)
martiepartie
29-03-2009, 17:35
:goodpost:
Heb er een hekel aan dat mensen hun eigen problemen/ergernissen projecteren op anderen.
Ik studeer nog, heb inderdaad 3 auto's en bekostig mijn studie geheel zelf. Daarvoor moet ik wel veel bijverdienen en de meeste stapavondjes laten schieten.
Mijn eigen keus, mij hoor je ook niet klagen. Ik word wel witheet als mensen roepen dat studenten van tegenwoordig het beter hebben dan de gemiddelde werkende persoon :blahblah: of er van uit gaan dat je alles van pappie en mammie gekregen hebt.
En ja; Natuurlijk was alles vroeger beter :egg:
Nou ja als je je daaraan ergert moet je misschien geen topic over ergernissen gaan lezen ;)
Overigens heeft elk verhaal ook altijd twee kanten, ben ik me zeer zeker van bewust. Zo ook mijn verhaal. Ondanks dat ik me (altijd al) over veel dingen wel uit durf te laten, betekent dat niet dat ik dingen zo zwart-wit zie als ze op papier (of een beeldscherm) lijken.
Ik ben relatief 'ouderwets' opgevoed. Geen eigen tv op mijn slaapkamer, en ik heb (gelukkig!) nog de tijd meegemaakt dat computers en mobieltjes nog niet bestonden. Nederland 1,2 en 3 op tv terwijl de rest van de wereld aan de schotel ging. Geen spelcomputers, maar boomhutten en helpen de beesten te voeren. Is ook een luxe! Maar mede daarom kan ik me moeilijk verplaatsen in gezinnen waarin het kind of de kinderen meer contact hebben met electronica dan met mensen. Verder heb ik nog veel meer meningen, bijvoorbeeld over met je i-Pod in en op het hardst door het verkeer als kwetsbare fietser of voetganger, en wel boos worden als je zelf iemand niet aan hebt horen komen of hebt gezien. Ik ben serieus van mening dat het met alle technologische ontwikkelingen van tegenwoordig er niet beter op wordt binnen de gemeenschap en dat veel mensen ook teveel overlaten aan diezelfde electronica. Daarom ben ik zo blij dat ik het inmiddels ook van een andere kant heb mogen zien en heb mogen ervaren (in de tijd van de load shedding bijvoorbeeld waarbij volgens een schema telkens in een andere wijk de stroom voor minimaal vijf uur werd afgesloten, dagelijks of wekelijks).
Ik wil echt niemand door de strot duwen dat je het hier zo goed hebt enzovoorts. Maar het cliche is echt waar: je ziet het pas in als je de andere kant van dichtbij hebt gezien. Dus wees alsjeblieft ook niet al te laatdunkend tegenover mensen zoals ik :).
evilnyntje
29-03-2009, 18:48
Geld moet rollen, dat is beter voor de economie nu :)
Jan-Jelle
29-03-2009, 19:26
@ Heleen; bij mij thuis vind je geen spelcomputer hoor, zonde van me tijd. wel een boomhut van vroegâh, nu als onderdelen opslag :D
en inderdaad door de computers en nintendo's enz.. komen kinderen minder buiten, maar dat komt vaak ook door de ouders die erg makkelijk zijn.
een oude vriend van mij ook, hele dagen achter de playstation. z'n ouders boeide het niks, het maakte geen rommel zoals met de lego of de zandbak!
Haha tja, de maatschappij versnelt en trekt de kinderen erin mee... en ik bedoel ook zeker niet dat het de schuld van de kinderen is!
Ach ja... zoals ik al zei, ik kan dit topic beter mijden :D
Ergernissen:
Als de 1 na de ander al bellend de stiltecoupe binnenkomt en rustig gaat zitten om het gesprek zo luid mogelijk voort te zetten... en de conducteur er vervolgens niets van zegt! Goed voor je zelfbeheersing, af en toe de trein nemen :rolleyes:
Als niemand flirt in de file.
Als je je hartendief in moet ruilen voor een 'betrouwbare auto'.
Als er bij Blik op de weg weer geen spectaculaire achtervolging te zien is.
Nog meer?
1982kameiX1
07-05-2009, 15:50
waar ik me de laatste tijd helemaal kapot aan erger is dat mensen niet in hun verkoopadvertentie zetten waar de goederen op te halen zijn. want als iets goedkoop is maar het is in zuid-oost-voorne aan de zeeuwse kust, dan heb ik er geen trek in... :mad: :mad: :mad: :mad:
Jan-Jelle
07-05-2009, 15:54
@KameiX1
is wel verplicht erbij te vermelden, staat bij de advertentie regels.
haha, Heleen heeft echt een hoop ergenissen :D
(of ze houdt gewoon van typen) :rolleyes:
MrMiljon
07-05-2009, 16:13
Ik erger me gelukkig niet snel. Maar als er een ding is waar ik een pest aan heb zijn het wel de, "Gedesorienteerde huisvrouwen in de supermarkt", midden in het pad staan, 112kmh met de winkelwagen rondscheuren terwijl ze rechtomhoog kijken om de maxi tampons te zoeken, en bij de kassa het bonnentje uitgebreid te gaan analyseren.
Ik weet niet hoeveel vrouwen er hier op het forum zitten, maar ik ren al. :thumbup:
Ik erger me gelukkig niet snel. Maar als er een ding is waar ik een pest aan heb zijn het wel de, "Gedesorienteerde huisvrouwen in de supermarkt", midden in het pad staan, 112kmh met de winkelwagen rondscheuren terwijl ze rechtomhoog kijken om de maxi tampons te zoeken, en bij de kassa het bonnentje uitgebreid te gaan analyseren.
Ik weet niet hoeveel vrouwen er hier op het forum zitten, maar ik ren al. :thumbup:
:D :lmao:
Berserker
07-05-2009, 16:33
Nou ja als je je daaraan ergert moet je misschien geen topic over ergernissen gaan lezen ;)
Ik ben relatief 'ouderwets' opgevoed. Geen eigen tv op mijn slaapkamer, en ik heb (gelukkig!) nog de tijd meegemaakt dat computers en mobieltjes nog niet bestonden. Nederland 1,2 en 3 op tv terwijl de rest van de wereld aan de schotel ging. Geen spelcomputers, maar boomhutten en helpen de beesten te voeren. Is ook een luxe!
Ik erger me altijd aan van die boeretrienen, die weinig tot geen algemene ontwikkeling hebben. En waarmee je binnen 3 zinnen uitgepraat bent, omdat ze alle vorm van gespreksstof ontbreken.
(en daarbij ook nog lelijk zijn)
En die alleen maar zeveren over die schijtlui in Afrika, waar t allemaal toch ooh zo erg is.
Ja leuk hardstikke interessant maar als ik 5 minuten in de rij moet wachten bij de lokale plus, vind ik dat een stuk vervelender...
Het wordt echt hoogtijd dat die BertZeiker met een e-nórme rotschop van dit forum verdwijnt! :headshot:
MrMiljon
07-05-2009, 17:18
[QUOTE=Berserker]Ik erger me altijd aan van die boeretrienen, die weinig tot geen algemene ontwikkeling hebben. En waarmee je binnen 3 zinnen uitgepraat bent, omdat ze alle vorm van gespreksstof ontbreken.
QUOTE]
Een paar dikke tieten en je hebt net mijn droomvrouw omschreven. (dat laatste zinnetje heb ik maar weggelaten)
Eigenlijk heb ik er een hekel aan dat ik zoveel ergenissen heb dat ik ze hier maar niet post, maar geloof me,het zou de meerderheid hier op het forum treffen.. :D
stufenheckfahrer
07-05-2009, 22:50
het is in zuid-oost-voorne aan de zeeuwse kust, :mad: :mad: :mad: :mad:
Ga jij eens even terug naar school om je topografie een beetje op te halen!
Oostvoorne is bijna Rotterdam, daaronder krijg je nog dat vreselijke Goerree-Overflakkee, en dááronder begint Zeeland pas(sterker nog, vakantiepark Port Zélande ligt nét in Zuid-holland).
Los daarvan, als ik iets wil kopen rij ik ervoor, waar het ook is.
Ik heb een aanhangwagentje voor achter de kever bij jou in Enschede gekocht. (Op de dag dat Juliana overleed trouwens)
Maar ik rijd ook wel eens naar Duitsland om een campertje op te halen, wat ik voor de handel gekocht heb.Vanuit Zeeland. Geen punt hoor.
Greetz, Ron
1982kameiX1
08-05-2009, 07:51
@berserker:
serieus? dan zeg ik: vrijheid blijheid en doe ff normaal!
mocht je heleen kennen en is dit met een knipoog geschreven dan zeg ik:
;)
jij mag kiezen :)
1982kameiX1
08-05-2009, 07:52
Ga jij eens even terug naar school om je topografie een beetje op te halen!
Greetz, Ron
Heej Ron,
Het ging me niet om te correctheid van de topografie, ik wilde een punt maken.
en mensen uit timboektoe zitten niet op dit forum :D
Daarbij, als ik iets wil kopen dan tel ik de benzine kosten bij de vraagprijs op. :thumbup:
Groenten.
@berserker:
serieus? dan zeg ik: vrijheid blijheid en doe ff normaal!
Bedankt ;). Ach, ik weet wie het zegt... of nou ja, eigenlijk weet ik helemaal niet wie het zegt en dat zegt dan alweer genoeg! :D
richard-polo
08-05-2009, 08:54
Bedankt ;). Ach, ik weet wie het zegt... of nou ja, eigenlijk weet ik helemaal niet wie het zegt en dat zegt dan alweer genoeg! :D
zo knap is ie zelf ook niet hoor ;) en om nou te zeggen dat ie verstand van auto,s heeft :shake:
Oh? Ik had inmiddels eigenlijk wel een soort van kruising tussen Brad Pitt, Johnny Depp en Orlando Bloom verwacht, met de stem van Vin Diesel en een IQ van 150 :cool:
LinnieTDI
08-05-2009, 12:45
:d
volksfahrer.nl
08-05-2009, 16:13
Heleen is een vrouw naar mijn hart!
mijn dochter heeft ook Uggs, en Snuggs en crocks. Maar daar heb ik lang voor moeten studeren, zodat ik nu een leuke baan heb en mijn gezin kan geven wat ik wil.
Vind het belangrijk dat mijn kinderen een beetje knap in de kleren zitten, we elke dag een goede maaltijd kunnen eten en 2-3 keer per jaar op vakantie kunnen.
Dit snap ik dus b.v. al niet.
Je vind het belangrijk? Bedoel je niet leuk of fijn of zo iets?
Binnenkort wordt ik ook vader en k hoop dat ik mijn zoon straks ook
mooie kleren kan geven en twee keer per jaar op vakantie kan nemen.
Maar het woord belangrijk zou ik hier nooit voor gebruiken.
Dat hij gelukkig is en gezond.... dat is belangrijk en dat staat los
van merkkleding e.d.
Tiki Madness
08-05-2009, 16:42
Ik zou willen dat net als in België alle schooljeugd in uniform naar school moet.
Dan is iedereen gelijk en worden degene die geen dure merkkleding niet om zo'n rede gepest.
Mocht ik ooit nog kinderen krijgen dan krijgen ze leuke kleding maar echt geen merkkleding laat anderen maar geld geven voor een naampie op een shirt of broek maar ik niet :shake:
Michael
@Heleen je hebt helemaal gelijk wbt de verschillen tussen wij en echt arme mensen maar je moet jezelf ook wel wat geluk gunnen en het leed van anderen niet te veel naar je toe trekken.Ik ken ook mensen die het behoorlijk slecht hebben maar ben er intussen achter dat met geld geven je ze niet helpt.Misschien heel even maar als je de pech hebt gaan ze nog op jouw gulheid rekenen. :cool:
Ik heb voortaan het motto ik werk hard dus mag het ook goed hebben zonder aan iemand verantwoording af te leggen.
Michael
@ Michael: heb je gelijk in en uiteraard heb je het recht om geen verantwoording af te leggen! Zoals ik al zei, ik heb er zelf ook nogal een handje van om van het leven te genieten... meestal gewoon zonder schuldgevoel :).
@ Volksfahrer: *bloos* :D
En verder... ach... alles moet in perspectief gezien worden!
Ik erger me aan mensen die op een salsafeest met een groepje midden op de dansvloer rustig een biertje gaan staan drinken. Het is een dansvloer, geen drinkvloer...
richard-polo
09-05-2009, 08:15
mijne petekind heeft ook uggs snuggs en croggs en een dirtbike en daar heb ik niet hard voor moete studeren want ik had al een baan toen ik 14was...(ben nu 30 en werk als zelfstandige;) )
@ Moses:
http://antisenioreninhetverkeer.hyves.nl/
Dankjewel Jan-Jelle. Ben inmiddels lid geworden :D
Maar het blijft een ergenis. Ik zal er waarschijnlijk mee moeten leren leven op zodag hahaha
Volgens mij kan je de naam van het topic beter veranderen in het 'kijk hoe een dure spullen mijn kind heeft-topic'...
Ik erger me aan het gebrek van enige vorm van interpunctie bij reacties op forums.. leest zo gruwelijk irritant.
Waarom is er nooit (zelden) muziek op het toilet van je werk,restaurants,school etc, IK hoef toch niet te horen wat JIJ allemaal in dat hokje doet???
Jan-Jelle
19-05-2009, 07:16
Dankjewel Jan-Jelle. Ben inmiddels lid geworden :D
Maar het blijft een ergenis. Ik zal er waarschijnlijk mee moeten leren leven op zodag hahaha
daar was ie voor;) gister nog, zag ik een ongeluk tussen een man op de fiets en een vrouwtje in de auto gebeuren. kwam net een brandweer auto langs, zei de politie gebeld; Ergernis: ze wilden niet komen, want er waren geen gewonden bij! wat waren ze dan aan het doen?
martiepartie
19-05-2009, 07:58
in het vervolg aangeven dat er wat olie op de grond ligt, komen ze meteen :D
Politie komt niet meer bij ongelukken met 'blik'schade, daar heb je een schadeformulier voor.
Ze hebben het namelijk te druk met flitscontainers en fietsers zonder licht :cool:
Dit snap ik dus b.v. al niet.
Je vind het belangrijk? Bedoel je niet leuk of fijn of zo iets?
Binnenkort wordt ik ook vader en k hoop dat ik mijn zoon straks ook
mooie kleren kan geven en twee keer per jaar op vakantie kan nemen.
Maar het woord belangrijk zou ik hier nooit voor gebruiken.
Dat hij gelukkig is en gezond.... dat is belangrijk en dat staat los
van merkkleding e.d.
lezen is moeilijk... ;)
ik vind het belangrijk dat mijn kinderen goed in de kleren zitten ( nergens staat dat ik merkkleding doel)
en dat ze goed te eten hebben.
Erwin G60
01-07-2009, 21:03
Is al eens eerder ter sprake geweest maar komt laatste tijd steeds weer meer voor op dit forum dat mensen advertenties plaatsen en niet even erbij zetten uit welke omgeving ze vandaan komen. Kan zoiets niet verplicht worden bij het plaatsen van een advertentie? Kijk straat en huisnummer hoeft er echt niet bij maar je kunt er op zn minst bij zetten of je uit Limburg of uit Friesland komt vind ik!
knedel16vweber
01-07-2009, 21:05
mee eens :goodpost: !
of gewoon je (forum) profiel invullen dan zie je ook waar de adverteerder zich bevind...
voor misverstanden dit bedoel ik :tongue:
Location / Country: velden
verplicht, verplicht... je kan zoveel verplichten, maar daar wordt het allemaal ook niet toegankelijker van..
zo moeilijk is het toch niet het te vragen, als je serieus interesse hebt?
1982kameiX1
02-07-2009, 08:14
mee eens :goodpost: !
of gewoon je (forum) profiel invullen dan zie je ook waar de adverteerder zich bevind...
voor misverstanden dit bedoel ik :tongue:
Location / Country: velden
toevallig heb ik dat laatst ff uitgezocht en het staat in de "regels voor het plaatsen van een advertentie".
Maar jah, in hoeverre je je daaraan houdt is natuurlijk aan de gebruiker.
1982kameiX1
02-07-2009, 08:20
En waar ik me elke morgen en middag weer kapot aan erger is dat fietsers op een 60-weg die voor mij rijden en dan denken dat ze voorrang hebben op het moment dat ze linksaf slaan. soms steken ze nog wel hun hand uit, maar meistens niet. :mad:
ik erger me aan mensen die altijd maar iedere auto willen veranderen. Lijkt hierr soms wel vwvortex.... daar is ook meestal de eerste post "lower it!!" ieder zijn eigen ding met zijn auto.
martiepartie
02-07-2009, 08:52
Flink zakken, dikke wielen eronder en klaar.
en ik zou die booskijker er af halen..
:D
:thumbup: :thumbup: ik ga eens bij de onderdelen boer kijken voor een paar lexus lampen.... daarmee ben je tegenwoordig uniek met al die originele auto's hier :D :screwy: :thumbup:
Erwin G60
02-07-2009, 15:59
verplicht, verplicht... je kan zoveel verplichten, maar daar wordt het allemaal ook niet toegankelijker van..
zo moeilijk is het toch niet het te vragen, als je serieus interesse hebt?
Je verplicht iemand toch ook om de vraagprijs erbij te zetten dus dan is het toch niet zo moeilijk om erbij te zetten welke omgeving het betreffende product vandaan te halen is. Op marktplaats staat ook gewoon de plaatsnaam erbij doet ook niemand moeilijk over.
1982kameiX1
02-07-2009, 16:23
Ja hallo, je wilt iets verkopen of niet. Als mijn klanten 10.000 vragen moeten stelllen gaan ze wel naar diegene die alles in 1x goed doet.
10.000 is ook weer zwaar overtrokken :rolleyes:
natuurlijk lees je liever alles in één keer, maar als je echt interesse hebt in de aangeboden waar tegen een goede prijs, laat je je dan weerhouden om contact op te nemen omdat de aanbieder er geen woonplaats bij heeft staan?
En alles in perspectief, hoe vaak komt het nou voor dat er een advertentie bij staat waar je serieus interesse in hebt en er geen woonplaats bij staat? Erg weinig..
Denk aan je hart, er zijn zat significantere zaken om je druk over te maken in het leven
Erwin G60
02-07-2009, 17:26
Ik wou het alleen even onder de aandacht brengen. Het was me de afgelopen weken een paar keer opgevalen in advertenties met interessante onderdelen/auto's maar blijf het wel vragen als het er niet bij staat ;)
en als je dan vraagt of ze het in hun profiel willen zetten worden het er uiteindelijk steeds minder ;)
1982kameiX1
03-07-2009, 08:43
er zijn zat significantere zaken om je druk over te maken in het leven Daar ben ik het helemaal mee eens, maar dat is een ergenis topic, en soms moet je ff lekker spuien om de druk van je hartklepjes af te halen :D
ff nog 1 argumentje, als iemand iets aanbied, wat ik leuk vind voor die prijs maar niet leuk genoeg om me in te verdiepen hoe en wat, koop ik het niet. als ik zie dat hij een kwartier / half uur bij me vandaan woont, dan ga ik erheen en leg ik het onderdeel in de garage. De verkopende partij maakt zijn klantenbereik op deze manier natuurlijk een stuk groter. het is wel het verschil tussen wel of niet.
Ja hallo, je wilt iets verkopen of niet . . .
Soms niet nee . . .
VB 1, ik heb advertenties waar duidelijk een telefoonnummer instaat, duidelijk IN de advertentie ( met dikke letters ) tot soms 2 maal toe vermeld wordt dat de spullen in de regio van Rotterdam liggen. Dan nog krijg ik PB's met de vraag om mijn telefoonnummer en waar het af te halen is, soms zelfs met wat de prijs ervoor is !!
VB 2, ik heb nog een advertentie waar zowel boven als onderaan de advertentie duidelijk staat ( dus 2x in dik gedrukt !! ) dat de klapramen niet te koop zijn . . . Wil je echt weten hoeveel PB's ik erom heb gehad ??
VB 3, ik heb verwensingen naar mijn hoofd gehad ( niet van dit forum !! ) met taalgebruik waar je U tegen zegt . . . alleen maar omdat ik niet op zijn bod van € 60 euro voor een NIEUW setje Porsche klinken wilde ingaan, want hij had nu even niet meer geld . . . dat soort mensen hoeven niet eens te weten waar ik woon . . .
1982kameiX1
03-07-2009, 11:12
Soms niet nee . . .
VB 1, ik heb advertenties waar duidelijk een telefoonnummer instaat, duidelijk IN de advertentie ( met dikke letters ) tot soms 2 maal toe vermeld wordt dat de spullen in de regio van Rotterdam liggen. Dan nog krijg ik PB's met de vraag om mijn telefoonnummer en waar het af te halen is, soms zelfs met wat de prijs ervoor is !!
VB 2, ik heb nog een advertentie waar zowel boven als onderaan de advertentie duidelijk staat ( dus 2x in dik gedrukt !! ) dat de klapramen niet te koop zijn . . . Wil je echt weten hoeveel PB's ik erom heb gehad ??
VB 3, ik heb verwensingen naar mijn hoofd gehad ( niet van dit forum !! ) met taalgebruik waar je U tegen zegt . . . alleen maar omdat ik niet op zijn bod van € 60 euro voor een NIEUW setje Porsche klinken wilde ingaan, want hij had nu even niet meer geld . . . dat soort mensen hoeven niet eens te weten waar ik woon . . .
1. Hahahaha, dom volk. gewoon PB'jte terug: LEZEN!!!
2. dat is de last die je moet dragen als je met iets unieks rondrijdt :D maar ik snap je punt.
3. Helemaal mee eens. gelukkig zit je nu op dit forum. :thumbup:
Ik erger mij kapot aan het typische MP volk.
Ik vraag EUR 2999,- voor mijn Lupo en dan krijg ik weer 821576 mailtjes met alleen: 'ik bied 2000'. De mooiste die ik heb gekregen was: 'ik heb 2000'. Wat is er toch met die mensen? 33,33% Onder de vraagprijs bieden zonder de wagen in het echt te hebben gezien? En als ze dan langskomen dan gaan ze nog lager bieden dan wat ze via MP hebben gedaan. Is het echt zo dat dat volk allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten?
En waarom kunnen die mensen niet gewoon een fatsoenlijke email sturen die uit meer dan 3 woorden bestaat? Om maar over de typefouten te zwijgen.
Voor mij is alle fun van de autoverkoop voorbij.
op speurders is het helaas hetzelfde.. :(
1000euro bieden op een golf iv tdi :S
Ook leuk;
Donderdag op MP een leuke Passat gezien voor redelijk bedrag. Ik bied de vraagprijs...............probeer te bellen op het nummer dat bij de advertentie staat................geen antwoord. En vandaag staat er verkocht bij :confused:
Ik bel dus en wat krijg je als antwoord; ja euh er was iemand die biedt € 50,- meer en die zou hem komende woensdag op kunnen halen dus..........maar als die niet komt kan ik jou nog wel even bellen.
Wat dacht je zelf :screwy:
1982kameiX1
07-01-2010, 14:27
Van die 45 km/h karretjes met een "grappige" nummer plaat.
"hummer"
"kleintje"
"mijn karretje"
enz enz enz.
ik erger me al kapot aan die dingen omdat je er niet voor bij kunt, en dan daan gaan ze nog proberen leuk te doen ook :mad:
Ik erger mij kapot aan het typische MP volk.
Ik vraag EUR 2999,- voor mijn Lupo en dan krijg ik weer 821576 mailtjes met alleen: 'ik bied 2000'. De mooiste die ik heb gekregen was: 'ik heb 2000'. Wat is er toch met die mensen? 33,33% Onder de vraagprijs bieden zonder de wagen in het echt te hebben gezien? En als ze dan langskomen dan gaan ze nog lager bieden dan wat ze via MP hebben gedaan. Is het echt zo dat dat volk allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten?
En waarom kunnen die mensen niet gewoon een fatsoenlijke email sturen die uit meer dan 3 woorden bestaat? Om maar over de typefouten te zwijgen.
Voor mij is alle fun van de autoverkoop voorbij.
das nie zo moelijk... Meteen zeggen: goed! Adres ergens anders afspreken en houjeeeeee zoek het maar uit :D
ben zine
07-01-2010, 15:51
De enige vraag van een belangstellende die er werkelijk toe doet is: "Wanneer mag ik komen kijken". De eerste die deze vraag stelde heeft mijn Audi ook gewoon gekocht. De rest van de telefoontjes was alleen maar gezeur.
Bij vragen naar de laagste prijs geef ik gewoon een prijs op die hoger is dan de vraagprijs. Einde gesprek, zij balen, ik lol.
martiepartie
07-01-2010, 15:58
Zo heb ik er ook een paar aan de telefoon gehad..
Vraag 1; jij hebt een fiat panda (met alle opties) uit 2006 te koop?
Antwoord: Ja
Vraag 2: Doe eens een scherpe prijs
Antwoord: Die staat er toch bij? (vraagprijs?)
Vraag3: ja maar.... Ik kan voor hetzelfde geld een al cheapo allerkaalste panda bij de dealer krijgen als ik een auto inruil met slooppremie en een ecokorting krijg..
Antwoord: Dan moet je dat maar doen.
Vraag4: doe je hem niet voor €xxx (2000,- minder dan de vraagprijs :screwy: ) weg?
Antwoord : DOEIII!!!!!!!
Einde gesprek :D :thumbup: ;)
Het is meestal zo dat iemand die de auto echt wil hebben niet over de telefoon/mail begint te emmeren, maar direct een afspraak maakt.
Zo doe ik het iig wel :D
breadfan83
07-01-2010, 16:09
Wat moet je me een Panda?
martiepartie
07-01-2010, 16:11
Rijden.
EDIT: Comfortabel en zuinig rijden zonder enige vorm van onderhoud (dat hoeft pas bij 45.000km weer)
Jan-Jelle
07-01-2010, 17:00
Wat moet je me een Panda?
Verkopen!
Vanmiddag, dat je met je lekke band over het fietspad loopt, en zo'n verneukte politie agent die in zijn seat cordoba met flitsapparatuur je uit gaat zitten lachen! wilde eigenlijk vragen of hij me misschien naar huis wilde brengen, maar ben verderop verkeer gaan waarschuwen, zodat die stumpert niks meer te flitsen had...
1982kameiX1
07-01-2010, 17:27
Wat moet je met een Panda?
Je dood schamen.. :D
maar ben verderop verkeer gaan waarschuwen, zodat die stumpert niks meer te flitsen had...
goed bezig!
ik erger me aan mensen die Chips zeggen ipv Shit.
breadfan83
07-01-2010, 18:48
Dat de volgende dingen NIET waar zijn...
Dat je bij agenten niet mag kleven.
Dat de coppers zich aan de regels houden.
Dat politie op de weg ervoor zorgt dat automobilisten zich nog een beetje kunnen gedragen.
Dat het gezag ook respect krijgt.
Vanochtend een paar auto's achter een politiebusje de snelweg op gedraaid in Geleen.
Snor gaat meteen naar de linker baan, zonder ook maar een auto op de rechter baan voor hem te zien. Geen richting aan, en 'n paar minuten later precies tussen twee bumperklevende vrachtwagens weer d'r tussen duwen. Knipperlicht naar rechts scheen ook kapot te zijn, want weer gaf meneer Pet geen richting aan.
Daarna gaat ie er weer vandoor, om even later weer naar de linker baan te vliegen met 'n achterlijke ruk aan 't stuur. Die gast was meer bijziend dan 'n mol, of straalbezopen. Schuin achter een auto gaan hangen, en gas los. Twee auto's achter oom Agent willen een beetje doorrijden, en gaan bij elkaar en het witte busje met de blauwe race strepen naar lieve lust kleven. Politiebusje gaat 'n km of tien later eindelijk naar rechts, en de twee klevers schieten voorbij.
Busje met de ambtenaren wil even later weer naar links gaan, en geeft dit keer wel de richting aan. Net als ie weer zo'n compleet gestoorde ruk aan het stuur geeft komt er een dikke 7-serie aanvliegen met een snelheid waar Schumacher zich tijdens de GP van Hockenheim nog niet voor zou schamen, en het busje met agenten kan nog net op tijd volle vaart terug naar de rechter baan schieten. Vervolgens nemen ze de afslag bij de Ikea in Heerlen, om verder de wegpiraat uit te hangen en andere mongolen hun gang te laten gaan.
Politie, dankuwel, dankzij jullie voel ik me weer veilig op de openbare wegen in 's land.
Ik erger me behoorlijk aan mensen die niet de vragen die ik via email heb gesteld, netjes ALLEMAAL beantwoorden. (MP of speurders)
En nee, ik stel geen 20 vragen. :D
Oh en mensen die zeuven en ootoo zeggen ipv zeven en auto.
. . . Oh en mensen die zeuven zeggen . . .
Sorry :redface:
breadfan83
08-01-2010, 22:48
Of zzzzezzzenzzzzzezzzztig en zzzzevenenzzzzeventig, met heel zachte Z en V.
En dat komende van een Limburger met zachte G, wil wat zeggen.
ik heb nog steeds een hekel aan mensen die overdreven voorzichtig rijden
zat er laatst achter eentje die fucking 30 reed op een *schone* afrit, omdat het vroor en er even verderop, ergens in de berm, een centimetertje sneeuw lag
breadfan83
09-01-2010, 20:12
ik heb nog steeds een hekel aan mensen die overdreven voorzichtig rijden
zat er laatst achter eentje die fucking 30 reed op een *schone* afrit, omdat het vroor en er even verderop, ergens in de berm, een centimetertje sneeuw lag
Vanochtend scheurde ik ook met een waanzinnige snelheid van 30kmh over de snelweg achter een wit busje van carrent. Goddomme, bijna 'n half uur te laat op 't werk. Inhalen ging niet omdat de rechter weghelft afgesloten was vanwege "schade aan het wegdek door opdooi". :screwy:
Der Ghopmeister
09-01-2010, 20:15
Deze hoort hier ook wel thuis denk ik..... (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?p=847845#post847845)
Vanochtend scheurde ik ook met een waanzinnige snelheid van 30kmh over de snelweg achter een wit busje van carrent. Goddomme, bijna 'n half uur te laat op 't werk. Inhalen ging niet omdat de rechter weghelft afgesloten was vanwege "schade aan het wegdek door opdooi". :screwy:
Dat maak ik hier ook vaak mee, schone weg. 80Kmh weg, en rijden we dan met 30.
Maar ik wil binnenkort bij de dealer voor m'n mk2 een originele politie uitrusting bestelllen. Zwaailamp en sirene's aan :D
breadfan83
09-01-2010, 21:03
Dat maak ik hier ook vaak mee, schone weg. 80Kmh weg, en rijden we dan met 30.
Maar ik wil binnenkort bij de dealer voor m'n mk2 een originele politie uitrusting bestelllen. Zwaailamp en sirene's aan :D
Bestel je gewoon een Amerikaanse taxi-uitrusting.
Bullbar d'r op en rechtdoor!
Ik ga even in edgar kijken :D
Mensen met kapotte verlichting op straat... ik sein altijd naar die mafketels, zouden ze iets doorhebben?
zouden ze op straat voor hun auto niet zien dat ie stuk is? zouden ze niet bij t parkeren op de auto voor hun in t schijnsel opmerken dat er iets mis is?
ergeren zij zich bijvoorbeeld niet aan tegenliggers met verrotte verlichting?? of zien zij dat überhaupt niet??
Ik snap t niet, je stadslichtje hoeft maar bij hetzelfde toeval als je dimlicht ook stuk te gaan en je bent een fucking levensgevaarlijk projectiel op de weg!
wat dan trouwens nog vervelender is is dat ze zelf ook HOPPA dat groot licht aanhengsten en vervolgens niet meer uitdoen ook
jammer zoiets
1982kameiX1
11-01-2010, 10:44
of neugen.. das pas erg.
martiepartie
11-01-2010, 10:47
Eigenlijk is alles onder de rivieren maar irritant :D
Renegade
11-01-2010, 10:47
wat dan trouwens nog vervelender is is dat ze zelf ook HOPPA dat groot licht aanhengsten en vervolgens niet meer uitdoen ook
jammer zoiets
Omdat het gewoonweg vervelend is als iemand je gaat verblinden omdat je een lampje stuk hebt :D
mensen die hun verlichting niet aanhebben terwijl het zicht slecht is...en als je dan ff seint ze de hand op steken:P
Renegade
11-01-2010, 12:42
mensen die hun verlichting niet aanhebben terwijl het zicht slecht is...en als je dan ff seint ze de hand op steken:P
Of mensen die geen hand op steken als je ze vriendelijk voorrang verleent terwijl je eigenlijk voorrang hebt. Maar omdat ze anders een hoekje van de weg in moeten kruipen of zelfs achteruit moeten rijden laat je ze maar voor gaan :shake: en dan nog krijgen sommige het voorelkaar om je gewoonweg smerig aan te kijken zonder een bedankje of wat dan ook :shake:
ja idd...raar al die ergernissen...en toch gebeurt het zoveel...terwijl iedereen het er wel mee eens is dat het irritant is.
nou moet ik zeggen dat ik al die grappen hier waarschijnlijk zelf ooit ook wel eens uitgehaald heb, er is niet zoiets als 'alles is altijd in orde' :D
De term gevoelstemperatuur is ook zoiets doms. Het is gewoon -2 0f -3 en niet -15 omdat het er een btje bij waait. Het is helemaal niet te meten en daarnaast hebben we het in de zomer ook niet over een gevoelstemperatuur als het warm is en juist niet waait.
Tiki Madness
12-01-2010, 11:09
De term gevoelstemperatuur is ook zoiets doms. Het is gewoon -2 0f -3 en niet -15 omdat het er een btje bij waait. Het is helemaal niet te meten en daarnaast hebben we het in de zomer ook niet over een gevoelstemperatuur als het warm is en juist niet waait.
Daarom gebruiken ze in de bouw een temperatuurmeter die de gevoelstemperatuur meet om te bepalen of ze bijvoorbeeld nog buiten kunnen/mogen werken. :thumbup:
Michael
Daarom gebruiken ze in de bouw een temperatuurmeter die de gevoelstemperatuur meet om te bepalen of ze bijvoorbeeld nog buiten kunnen/mogen werken. :thumbup:
Michael
Hoe ziet zo'n gevoelsmeter eruit dan?
2 meter lang, 1 meter breed, een bouwhelm op en grote werkschoenen aan? :D
breadfan83
12-01-2010, 14:09
Iets warms, warmt de lucht eromheen op, en de lucht eromheen onttrekt warmte aan het warmere voorwerp. Op een gegeven moment komt er een punt waarop beide dezelfde temperatuur hebben bereikt, en de wisselwerking stopt.
Als het waait, passeert echter veel lucht het warmere voorwerp, je oren bijvoorbeeld ;) , waardoor er veel sneller veel meer warmte aan je oren wordt onttrokken om de constant nieuw aangevoerde koude lucht eromheen op te warmen, tot deze net zo warm is als je oren. De lucht blijft je oren constant afkoelen, tot deze net zo koud zijn als de lucht eromheen.
Als het waait is de wisselwerking dus veel groter, en koel je veel sneller en veel meer af. ;)
...tot deze [oren] net zo koud zijn als de lucht eromheen...
Die theorie heeft niets met gevoelstemperatuur te maken, die ligt immers vele malen lager dan de absolute luchttemperatuur
gevoel kun is een emotie...die kun je uitschakelen!
Maar toch als er een oostenwind staat kan het best -2 zijn. Terwijl het veel kouder voelt dan wanneer er geen wind staat!
Steilheck
12-01-2010, 20:28
Gevoelstemperatuur is te vergelijken met natte bol/droge bol temperatuur meting. Google zelf maar ff-kes ;)
SubdubberGT
13-01-2010, 23:54
AAN EEN GODVERSE RENAULT MEGANE SCENIC VAN 2004 WERKEN MET NOG GEEN TON GELOPEN EN DAT ALLES AL NAAR DE KUT IS EN JE NERGENS FATSOENLIJK BIJ KUNT. :screwy: :screwy: :confused: :confused:
DIT BEWIJST WEL WEER WAT :cool:
Jan-Jelle
14-01-2010, 00:08
AAN EEN GODVERSE RENAULT MEGANE SCENIC VAN 2004 WERKEN MET NOG GEEN TON GELOPEN EN DAT ALLES AL NAAR DE KUT IS EN JE NERGENS FATSOENLIJK BIJ KUNT. :screwy: :screwy: :confused: :confused:
DIT BEWIJST WEL WEER WAT :cool:
dat gebeurt ook met renaults van 2009 en 2010, en ook met volkswagens, en met veel meer auto's.
Der Ghopmeister
14-01-2010, 07:34
bij die renaults zit de motor idd best wel kut weg gebouwt :screwy:
Iets warms, warmt de lucht eromheen op, en de lucht eromheen onttrekt warmte aan het warmere voorwerp. Op een gegeven moment komt er een punt waarop beide dezelfde temperatuur hebben bereikt, en de wisselwerking stopt.
Als het waait, passeert echter veel lucht het warmere voorwerp, je oren bijvoorbeeld ;) , waardoor er veel sneller veel meer warmte aan je oren wordt onttrokken om de constant nieuw aangevoerde koude lucht eromheen op te warmen, tot deze net zo warm is als je oren. De lucht blijft je oren constant afkoelen, tot deze net zo koud zijn als de lucht eromheen.
Als het waait is de wisselwerking dus veel groter, en koel je veel sneller en veel meer af. ;)
Ik weet echt wel wat ze met gevoelstemperatuur proberen aan te geven alleen als je dat zo nodig wil doen doe het dan altijd of nooit en niet alleen als het koud is en waait.
Water zal ook bijvb nooit bevriezen bij +1 graden, ook al waait het windkracht 12. Hoe koud het voelt is ook weer persoonlijk dus kom gewoon niet aan met die onzin en vertel gewoon wat je op de thermometer afleest, klaar.
breadfan83
14-01-2010, 11:09
Ik weet echt wel wat ze met gevoelstemperatuur proberen aan te geven alleen als je dat zo nodig wil doen doe het dan altijd of nooit en niet alleen als het koud is en waait.
Water zal ook bijvb nooit bevriezen bij +1 graden, ook al waait het windkracht 12. Hoe koud het voelt is ook weer persoonlijk dus kom gewoon niet aan met die onzin en vertel gewoon wat je op de thermometer afleest, klaar.
Het interesseert me doorgaans sowieso niet echt hoe warm of hoe koud het is. Als ik het koud heb, zeg ik "het is koud". Als ik 't warm heb, zeg ik "het is warm". Of ik het nou -10 of -5 koud heb... 't is koud. :D
SubdubberGT
14-01-2010, 19:24
dat gebeurt ook met renaults van 2009 en 2010, en ook met volkswagens, en met veel meer auto's.
is goed dan mag jij een accu vervangen bij een scenic fase 2. zelfs bij een fase 1 was het al kut, onder de stoel, wie verzint het, het is geen bedrijfsbus :D
Jan-Jelle
14-01-2010, 19:29
ik bedoel dat ze volledig in de prak lopen...;)
Darkprojectx
14-01-2010, 20:21
- van die budget mensen die wel xenon kopen maar geen lens koplampen!
- die schrale herders die met die gladheid geen richting aangeven en op het laatste moment onverwacht proberen naar binnen te rijden
- van die budget mensen die wel xenon kopen maar geen lens koplampen!
Inderdaad, kermis troep. Ziet er echt niet uit.
richard-polo
15-01-2010, 11:28
van die mensen die keren op het midden van de weg, terwijl ze nog geen 5meter verderop kunnen keren{makkelijker} op een kruispunt..
van die mensen die met z,n karretje in de winkel tegen je aanduwen..
van die buschauffeurs die je bijna vand e fiets rijden.{gek he dat ze aangevallen worden}
1982kameiX1
15-01-2010, 11:54
van die mensen die met z,n karretje in de winkel tegen je aanduwen..
I feel your pain.
echt onwijs irritant, vooral als je in de rij staat en niet dichter op je voorganger wil komen te staan.. grr. gaan ze van achteren duwen. sommige mensen snappen niet dat het geen zin heeft je spullen zsm op die band te zetten. ja komt van zelf wel aan de beurt...
richard-polo
15-01-2010, 13:27
erg iri indd..
of van die mensen die voor de winkel staan te bedelen{schooien}..
die verdienen soms meer als ons per dag ;)
1982kameiX1
15-01-2010, 13:41
erg iri indd..
of van die mensen die voor de winkel staan te bedelen{schooien}..
die verdienen soms meer als ons per dag ;)
:D van die mensen die "als ons" in plaats van "dan wij" schrijven... :D
richard-polo
15-01-2010, 14:00
ja zo ken ik er ook nog wel een paar ;)
Van die mensen die flauw zeveren :D
Michael
Zo 1 heb ik een x van de weg afgereden, kind in de auto die geen lucht meer kreeg. Als ik 5 minuten later in het ziekenhuis was, had ik geen zoon meer ( zeiden de artsen).
Dus oordeel nooit waarom iemand erzo maar in eens voorbij moet.
Ps. ik heb het van te voren wel kenbaar gemaakt door toeren en licht signalen, maar als je dan niet wilt luisteren.....
Lady_Jetta
18-01-2010, 23:32
Tegen liggers die met het grote licht aan rijden en niet ff de moeite nemen om die ff uit te doen :screwy:
zippo123
19-01-2010, 01:14
Geflitst worden om 10 voor 3 in de nacht op een 80 km weg met 4km te hard...
Geflitst worden om 10 voor 3 in de nacht op een 80 km weg met 4km te hard...
:tongue:
Darkprojectx
19-01-2010, 23:06
Mensen die om een How To vragen en als antwoord krijgen "dat is helemaal niet moeilijk, misschien wel het makkelijkste wat er is"
SUV die gewoon als tegenligger je weg helft op komt rijden :eek:
collegas die het werk afschuiven en zelf de hele dag met hun reet op hun duim blijven zitten :thumbup:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.