View Full Version : De Limburger zijn smalle bumper Edition One.
Pages :
1
2
3
4
5
6
7
[
8]
De Limburger
03-03-2010, 23:05
Mijn excuus.
Ik zat in ieder geval beter op te letten dan ene Erik, die steeds verder en verder het Deutsche binnenland inreed, met dampende Ronnie d'r achteraan. :D
Nja, eerstvolgende keer dat ik met de Golf naar een meeting ga eindig ik waarschijnlijk met een ontplofte homokineet ondersteboven in de greppel ofzo, dus ik ga me maar effe koest houden en verder gaan de rest van de chocoladecake naar binnen te werken... :tongue:
Hahaha ja helemaal vergeten was een mooie toeristische route die Erik nam hahahaha.
En ja die chokolade cake...lekker!!! Haha
Gr Ronnie
breadfan83
03-03-2010, 23:32
Dat zal je met deze in ieder geval niet meer gebeuren, met zo'n fris blokje! :thumbup:
De Limburger
03-03-2010, 23:34
Laten we dat hopen he Chris.
Gr Ronnie
Ach jongens, zo komen jullie nog ergens! ;)
Het zal niet meer gebeuren, sindsdien is er een 'chris chris'....
De Limburger
06-03-2010, 21:40
Morgen dus samen met FunkyF aanwezig op de MidWinterMeeting in Deurningen.
Gr Ronnie
bonjour en yesyes....inmiddels mn lamme kop uit bed geschopt en ga zo richting Ronnie voor n lekker ritje...
uhm, helm mee, bitje, sportbeha, wielsleutel, uitlaatklemmen ( :) ) AA-drink, peuken....uhm dat moet m zijn....
tot later
Der Ghopmeister
07-03-2010, 16:43
http://lh5.ggpht.com/_0Zowa055UZk/S5PAVm5_l6I/AAAAAAAACDw/UbAptGfxm7M/s720/2010_03070033.JPG
http://lh5.ggpht.com/_0Zowa055UZk/S5PBQ4m20lI/AAAAAAAACGg/bwaSUSvNtTI/s720/2010_03070081.JPG
:thumbup:
De Limburger
07-03-2010, 18:44
Dankje Ghoppie!!
VWRickGTI
07-03-2010, 19:02
Stond er egt netjes bij je auto!
Je hebt binnekort weer wat te doen bij de scirocco van Frank;)
De Limburger
07-03-2010, 19:02
Hahaha ja dat komt wel goed..
Leuk je te leren kennen.
Gr Ronnie
VWRickGTI
07-03-2010, 19:26
Hoe heete dat spul wat je erop spoot tijdens het kleien. Ga ook ff wat poets troep bestellen.
@VWRickGTI dat is zeker geen troep hoor..
en ronnie kan je ook eens bij mij komen poetsen :D
bvd egon :rolleyes:
knedel16vweber
07-03-2010, 19:55
Stond er egt netjes bij je auto!
Je hebt binnekort weer wat te doen bij de scirocco van Frank;)
Hahaha ja dat komt wel goed..
Leuk je te leren kennen.
Gr Ronnie
dat bet je niet tegen een blinde getypt :D
wist je dat rick een dikke witte mk3 gti heeft sinds kort? :D
De Limburger
07-03-2010, 20:03
dat bet je niet tegen een blinde getypt :D
wist je dat rick een dikke witte mk3 gti heeft sinds kort? :D
Nee dat wist ik niet, hahahah als ik kom wil ik wel vlaai en koffie bij het poetsen hahahaha of iets anders lekkers ;)
Gr Ronnie
VWRickGTI
07-03-2010, 20:03
Dik dik?:P nou blijft gewoon een daily met iets te weinig pk voor et mooie;) Maar als het mooi weer is gaan we weer hobbye. Mijn paarse mk1 houdt de schuur nu bezet:P
Tis wachten op me cilinderkop en dan vlamme.
knedel16vweber
07-03-2010, 20:24
Nee dat wist ik niet, hahahah als ik kom wil ik wel vlaai en koffie bij het poetsen hahahaha of iets anders lekkers ;)
Gr Ronnie
de koffie automaat levert heerlijke koffie en vlaai kenne ze in duitsland niet maar ik zal het wel mee nemen hoor :D
edit*
"of iets anders lekkers" u bedoeld? :sly:
De Limburger
07-03-2010, 20:26
de koffie automaat levert heerlijke koffie en vlaai kenne ze in duitsland niet maar ik zal het wel mee nemen hoor :D
edit*
"of iets anders lekkers" u bedoeld? :sly:
Ja gewoon iets anders lekkers ik ben een zoettekauw hahaha.. :thumbup:
Gr Ronnie
Vandaag je auto even bewonderd! :D Echt een mooie mk2 :thumbup: Het enige wat echt niet kan is je uitlaat :rolleyes:
Verder stond ie er prachtig bij! :thumbup:
De Limburger
07-03-2010, 21:11
Vandaag je auto even bewonderd! :D Echt een mooie mk2 :thumbup: Het enige wat echt niet kan is je uitlaat :rolleyes:
Verder stond ie er prachtig bij! :thumbup:
Ja die pijp gaat ook vervangen worden..wil er wat anders hebben..
Is echt verkeert ja,.
Gr Ronnie
Der Ghopmeister
07-03-2010, 21:11
Dankje Ghoppie!!
Geen dank volgens mij stond je bij de pul of niet toen ik ff met m kwam babbelen.... was er niet helemaal bij sorry dat ik niet ff met jouw kwam babbelen! dat ga ik dan de volgende keer ff doen :thumbup:
@arjan;ik heb ronnie niet gesproken hoor,nog wel even bij z'n auto gestaan maar hij was er weer zo druk mee;)wie jij bedoelt is mike,lookalikes...:D
Der Ghopmeister
07-03-2010, 21:24
ow ok kun je na gaan hoe ik der bij was met m'n hasses :screwy: iets te veel aan m'n kop de laatste tijd maar goed er zijn weer betere voorruitzichten :)
De Limburger
07-03-2010, 21:27
@arjan;ik heb ronnie niet gesproken hoor,nog wel even bij z'n auto gestaan maar hij was er weer zo druk mee;)wie jij bedoelt is mike,lookalikes...:D
Druk met wat? Poetsen hahaha
Ik heb altijd tijd, om mensen te leren kennen,. Niet schamen maar gewoon aanspreken.
Gr Ronnie
schamen?wat is dat?:D je liep zo druk met een poetstas rond te rennen,was net voor de prijsuitreiking...ik denk dat komt volgende keer wel:thumbup:
De Limburger
07-03-2010, 21:45
schamen?wat is dat?:D je liep zo druk met een poetstas rond te rennen,was net voor de prijsuitreiking...ik denk dat komt volgende keer wel:thumbup:
Oh hahaha ja was fff snel knedel zijn scirroco gaan poetsen.. hahaha
Super.
Gr Ronnie
ziet er heel bijzonder uit op de bbs'en, vandaag gezien in deurningen! :thumbup:
De Limburger
07-03-2010, 22:41
ziet er heel bijzonder uit op de bbs'en, vandaag gezien in deurningen! :thumbup:
"Bijzonder" die heb ik nog nooit gehoort hahaha, bedankt ben blij dat je hem mooi vond,
Gr Ronnie :thumbup:
SubdubberGT
07-03-2010, 22:47
En volgens mij zat jij achter ons bij frans op den bult een pilske te drinken :D
De Limburger
07-03-2010, 22:47
Dat klopt ja..
Smaakte goed anders dikke snitzel gehad daar heerlijk..
(volgens mij begin ik een aardig bekende kop te krijgen hahaha,,)
De Limburger
07-03-2010, 23:45
http://i197.photobucket.com/albums/aa224/Vee_dub_album/Vw%20Speed%20winter%202010/DSC_9757-11280x768.jpg
VeeDub Bedankt... :thumbup:
De Limburger
07-03-2010, 23:54
Oliver ook jij bedankt. Mooie foto's zo als altijd.
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/DSC_5012_SMALL.jpg
Natascha Frank (FunkyF) en ik.
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/DSC_5025_SMALL.jpg
Gr Ronnie
En volgens mij zat jij achter ons bij frans op den bult een pilske te drinken :D
shit, hebben ze ons weer gespot met bier.... 200km van huis af....:)
het is ook nergens meer veilig... :screwy:
:thumbup:
leuk foto van je velg met dat vutje, al moet dat broekje net zo strak zitten als jouw bandjes...;)
rallye g60
08-03-2010, 12:24
heel erg mooie auto vooral die velgen maken hem helemaal af !
succes ermee :thumbup:
rick_polo
08-03-2010, 12:59
zag in het topic van furb, dat je vroeg na de foto die onderweg genomen is van jou. :cool:
die had ik gemaakt, en was redelijk goed gelukt.
zal vanavond ofzo hem hier even posten!!!
voor de rest, bakkie stond er netjes bij!! :thumbup:
De Limburger
08-03-2010, 13:00
zag in het topic van furb, dat je vroeg na de foto die onderweg genomen is van jou. :cool:
die had ik gemaakt, en was redelijk goed gelukt.
zal vanavond ofzo hem hier even posten!!!
voor de rest, bakkie stond er netjes bij!! :thumbup:
Chill daar ben ik echt blij mee.
Gr Ronnie
knedel16vweber
08-03-2010, 20:24
http://i307.photobucket.com/albums/nn308/hildogriebling/VW%208th%20Mid%20Winter%20Meeting%20Deurningen%202010/P1070091.jpg
:woowoo: ronnie aan ut werk ! :D
De Limburger
08-03-2010, 20:41
Ja je moet toch wat he, hij was best vuil geworden van dat ritje.
Leuke foto trouwens.
Gr Ronnie
De Limburger
08-03-2010, 22:17
VeeDub nogmaals bedankt..
http://i197.photobucket.com/albums/aa224/Vee_dub_album/Vw%20Speed%20winter%202010/DSC_9755-11280x768.jpg
Gr Ronnie
Hey,
Leuk dat je even jezelf kwam voorstellen!
Weet ik ook welk gezicht er bij de Limburger hoort...
Gr. Ruud
De Limburger
08-03-2010, 22:27
Knappe gast he Ruud hahahaha..!
Gr Ronnie
rick_polo
09-03-2010, 19:58
hier dan toch de foto, die eigenlijk niet goed genoeg is om te posten :shake:
als jij er blij mee bent, vind ik het goed :thumbup:
http://i422.photobucket.com/albums/pp310/rick_polo/mwm012Large.jpg
groeten rick
http://i197.photobucket.com/albums/aa224/Vee_dub_album/Vw%20Speed%20winter%202010/DSC_9757-11280x768.jpg
Mooi spul :D
De Limburger
09-03-2010, 22:01
hier dan toch de foto, die eigenlijk niet goed genoeg is om te posten :shake:
als jij er blij mee bent, vind ik het goed :thumbup:
http://i422.photobucket.com/albums/pp310/rick_polo/mwm012Large.jpg
groeten rick
Toppie, is inderdaad wat onscherp maar toch super bedankt.
dik hoor zo met die wielen! :thumbup: Tijd weer voor een Mk2! :D
Wanneer ga je hem verlagen :D
Nog goed gekomen met de uitlaat nadat we die eronderuit hebben gereden bij snowworld? :tongue:
knedel16vweber
10-03-2010, 05:39
Wanneer ga je hem verlagen :D
Nog goed gekomen met de uitlaat nadat we die eronderuit hebben gereden bij snowworld? :tongue:
de uitlaat is in iedergeval Egon proof :D
De Limburger
10-03-2010, 07:28
Nou Nigel, ik moet zeggen ik vind hem op de bovenstaande foto erg mooi en laag genoeg liggen als ik eerlijk mag zijn. En ja de uitlaat heeft zich goed gehouden.
Gr Ronnie
corrado-usa
10-03-2010, 07:49
en de problemen met de motor al op gelost heb je nu meer vermogen.
en de problemen met de motor al op gelost heb je nu meer vermogen.
Grapje gek, dat ding ligt nu al laag genoeg :tongue:
Hij is nog steeds aan het wachten op een instelbare brandstof regelaar, dus zolang hij die niet heeft zal hij ook niet afgesteld worden...
De Limburger
10-03-2010, 15:46
Ik had bij Breadfan een benzineregelaar besteld, maar die heb ik laten cancelen, aangezien BFI in de USA niet echt de snelste zijn. Dus die haal ik via VPC Autosport of Bolku, en dan moet ook nog de sportkoppeling gemonteert worden. Als dat is gedaan ga ik hem op de bank nog eens laten checken en afstellen (nokkenas en onsteking en benzinedruk.)
En ja hij loopt nu ook heerlijk, ik denk dat Nigel en FunkyF dat wel kunnen beamen.
Gr Ronnie
Hij loopt inderdaad als een tierelier :thumbup:
De Limburger
10-03-2010, 19:49
Ja je merkt wel degelijk verschil ja van voor en na het hele motorverhaal.
Nu nog eens goed afstellen ik denk dat er nog meer in zit.
Hoop dat er ook uit te krijgen met het afstellen.
Gr Ronnie
corrado-usa
10-03-2010, 20:54
ben benieuwd wat het doet.
wat dacht je zelf ongeveer.
De Limburger
10-03-2010, 21:01
Ik zou het niet weten, maar ik hoop ergens rond de 130-140Pk te zitten en een 180-200Nm Koppel, maar ja wie ben ik. Voor mijn gevoel heb ik erg veel koppel erbij gekregen, vooral in het 4500-5500 toeren gebied is de motor erg snel en heel veel koppel je voelt hem dan werkelijk goed doortrekken.
Maar ik wil dat dus omlaag krijgen door de nokkenas te verstellen, ik wil graag rond de 3500-4500 komen met het top vermogen en koppel.
Want nu draait hij erg veel toeren voor een 8v.
Een Mercedes E of C 200 Of 220 (weet het even niet meer) kwam me op de snelweg laatst niet weg ik kon zelfs met de lichten knipperen om hem te laten schuiven, ik trok hem zo goed door dat hij echt moest gaan schuiven aangezien ik echt op de bumper zat.
Hoeveel vermogen er werkelijk bij is gekomen tjsa ik kan het echt niet zeggen het blijft een gok. Hij is in iedergeval sneller als een 16v kwa acceleratie.
Topsnelheid wat ik laatst gereden heb op de teller, was 210Kmh en op de navi 200Kmh. Maar toen sloeg die ook echt in de begrenzer. (schrikken!!)
Gr Ronnie
Chriskee.
10-03-2010, 23:06
Met geluk een pk of 110 :tongue:
Zonder dollen, zou leuk zijn als je zo'n uitslag zou krijgen.
Maar ben er, eerlijk gezegd, bang voor..
De Limburger
11-03-2010, 13:06
Nog een paar gevonden foto's van de speed-meet..
Schijnbaar vielen de wielen erg in de smaak aan de foto's te zien.!!
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/1268174367_resized.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/DSC_2297.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/DSC_2298.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/DSC_2399.jpg
Bedankt voor de foto's.
Gr Ronnie
richard-polo
11-03-2010, 13:17
kijk mooie wielen!! maar die hoeren sticker is 10x niks
breadfan83
11-03-2010, 13:23
Streep dan "wheel" gewoon door. :D
De Limburger
11-03-2010, 13:41
Tsja mijn wielen staan wel op die site, dus beetje reclame maken mag wel he...;)
Gr Ronnie
Turbo-Variant
11-03-2010, 18:44
Ik zou het niet weten, maar ik hoop ergens rond de 130-140Pk te zitten en een 180-200Nm Koppel, maar ja wie ben ik. Voor mijn gevoel heb ik erg veel koppel erbij gekregen, vooral in het 4500-5500 toeren gebied is de motor erg snel en heel veel koppel je voelt hem dan werkelijk goed doortrekken.
Maar ik wil dat dus omlaag krijgen door de nokkenas te verstellen, ik wil graag rond de 3500-4500 komen met het top vermogen en koppel.
Want nu draait hij erg veel toeren voor een 8v.
Een Mercedes E of C 200 Of 220 (weet het even niet meer) kwam me op de snelweg laatst niet weg ik kon zelfs met de lichten knipperen om hem te laten schuiven, ik trok hem zo goed door dat hij echt moest gaan schuiven aangezien ik echt op de bumper zat.
Hoeveel vermogen er werkelijk bij is gekomen tjsa ik kan het echt niet zeggen het blijft een gok. Hij is in iedergeval sneller als een 16v kwa acceleratie.
Topsnelheid wat ik laatst gereden heb op de teller, was 210Kmh en op de navi 200Kmh. Maar toen sloeg die ook echt in de begrenzer. (schrikken!!)
Gr Ronnie
Ik denk dat het een hele prestatie wordt om het maximum koppel én vermogen tegelijk te laten vallen. En dan vooral tussen de 3500/4500 rpm. Dat lijkt me gewoon te weinig, zeker voor maximum vermogen want dat ligt nu eenmaal in een hoger toerengebied.
Lijkt me daarnaast ook opvallend dat de auto harder optrekt als een 16v met 129 of 139 pk terwijl jouw 8v momenteel rond de 110 zit als ik het goed gelezen heb.
160/180pk op 1400/1500 kg voor zo'n C/E 200 Kompressor is natuurlijk ook niet bijzonder snel.
Hopelijk loopt de auto na afstellen zoals je verwacht. Niets zo vervelend als veel geld investeren en niet hetgeen krijgen wat je verwacht.
De Limburger
11-03-2010, 19:28
Ja dat klopt, het was zo dat op de bank de koppeling begon te slippen, maar op de weg merk ik het nog niet echt, (af en toe ruik ik hem wel) Ook zit er een 16v bak achter, met kortere gangen als een normale 8v bak, misschien dat hij daarom sneller is, want ik heb het geprobeert en ik ga geen onzin verkopen natuurlijk.
Ja en hoe nou precies het koppel en vermogen gaat komen dat is alleen te zien en te regelen op de testbank.
Dus eerst:
Sportkoppeling erin,
Brandstofdruk nog wat opvoeren.
Onsteking aanpassen, misschien een MSD twinspark onsteking erop.
Alles afstellen en dan nog eens een keertje banken.
Gr Ronnie
De ACD bak die ik had op mijn 16V (is een 8V GTI bak) had exact dezelfde overbrengverhoudingen op de 5e na, die van de 2Y was net iets korter.
Dus welke bak had je origineel dan er achter zitten? Zit er dan zoveel spreiding in die 8V GTI bakken?
Motorvermogen is het resultaat van hoeksnelheid * koppel waarbij het toerental uiteraard in direct verband staat met de hoeksnelheid. Dit geeft al aan dat een motor zodanig bouwen als jij hoopt eigenlijk theoretisch onmogelijk is.
Maar hoe dan ook, ik vind het wel leuk om te zien, dat je de motor zo goed hebt aangepakt.
De Limburger
11-03-2010, 21:09
@Rubend:
Mij hebben ze altijd verteld dat een 8v bak lagere gangen heeft dan een 2Y van een 16v, ik merk dit ook eigenlijk wel als ik terug kijk naar de Bak wat er in de Blauwe golf van mij lag, daar hoefde ik minder in te schakelen als ik een keertje deed doortrekken zeg maar nu moet ik heel rap schakelen bij deze 2Y bak, het kan natuurlijk ook zo lijken,
Maar met die Hoeksnelheid enzo dat begrijp ik toch niet zo ver ben ik niet met het berekenen van vermogens en koppel en bij welke toeren die horen. Daar voor gebruik ik gewoon een testbank hahaha..Maar bedankt voor het uitleggen.
Ik ben gewoon tevreden met het resultaat wat ik nu al heb en alles erbij is alleen maar fijn meegenomen, het moet gewoon betrouwbaar zijn en ik ben gewoon trots erop dat het ding loopt en ook goed loopt.
Gr Ronnie
Hele mooie Mk2 :thumbup: alleen ik ben nooit zo'n fan van die dubbele koplampen.. Doe mij maar enkele! maarja smaken verschillen gelukkig:D
Great ride :cool:
De Limburger
11-03-2010, 22:22
Hele mooie Mk2 :thumbup: alleen ik ben nooit zo'n fan van die dubbele koplampen.. Doe mij maar enkele! maarja smaken verschillen gelukkig:D
Great ride :cool:
Gelukkig wel ja anders, anders aten we allemaal het zelfde en laggen we met z'n allen op het zelfde mokkel te duwen hahahha.. Gr Ronnie
haha typische Ronnie uitspraak!
anyways, de Golf loopt knetterlekker en zou me niets verbazen als ie 130 pk drukt..
Heb er zondag ook weer 5 uur met smile ingezeten......(of was dat van de domme praat) ;)
De Limburger
12-03-2010, 11:16
haha typische Ronnie uitspraak!
anyways, de Golf loopt knetterlekker en zou me niets verbazen als ie 130 pk drukt..
Heb er zondag ook weer 5 uur met smile ingezeten......(of was dat van de domme praat) ;)
Hou het daar maar op hahaha... :thumbup: :screwy: :thumbup:
Gr Ronnie
De Limburger
13-03-2010, 13:20
Ben nu dus begonnen met het vervangen van de radiator, die was op de terugweg schijnbaar stuk gegaan toen we terug kwamen van Deurningen. Gelukkig heb ik die blauwe nog staan en heb ik daar fijn de radiator van weg geplukt, hij zit er al in en het systeem is al ontlucht. Nu zag ik dus bij het plaatsen dat mijn korte aandrijfas sommige boutjes los heeft zitten, wat ik dus ook al vaker heb gezien bij deze wagen,..Wie o wie heeft dit probleem ook??
Ik kan ze echt aan blijven draaien twerijl de schroefdraad gewoon oke is.
Dadelijk nog even snel alles vast zetten ook de uitlaat maar weer want die had ik los gereden bij Snow-world laatst.
Gr Ronnie
btje locktight (oid) proberen ?
sciroccoGTII
13-03-2010, 14:40
Je kan de aandrijfas boutjes blijven aandraaien en de schroefdraad is nog goed? :screwy: Gaan ze niet vastzitten dan? Heb nog nooit locktite gebruikt voor die boutjes gewoon goed vastdraaien niets aan de hand. Je kan het natuurlijk wel proberen. Je hebt er wel het goede veelkant dop bij? ipv torx wat ik ook veel zie gebeuren maar waarmee je het zooitje ver....t ..
Denk eerder dat je toch de boutjes of de schroefdraad waar ze in gaan kapot hebt. Kon ze altijd gewoon vast draaien bij mijn wagens dus
gr mark
jellehier
14-03-2010, 13:45
ik heb ook al eens meegemaakt dat ze weer los liepen.. keertje natrekken helpt..
maar ik doe er altijd bij de eerste keer voor de zekerheid beetje locktight eraan dan lopen ze in elk geval niet meer los
erik_jetta
14-03-2010, 13:47
diegene die de auto voor nigel heeft gehad, had daar volgens mij ook al last van! bij hem zaten ze ook los, maar wij dachten dat het door de eigenaar daarvoor was gedaan!
diegene die de auto voor nigel heeft gehad, had daar volgens mij ook al last van! bij hem zaten ze ook los, maar wij dachten dat het door de eigenaar daarvoor was gedaan!
Toen ik de wagen gekocht had zaten ze bij mij inderdaad ook los :screwy:
miss paar nieuwe boutjes halen, vastzetten, natrekken (evt met moment sleutel ?!?) en dan tevens drupje locktight... dan heb je er zeker alles aan gedaan lijkt mij ?!
erik_jetta
14-03-2010, 16:32
Toen ik de wagen gekocht had zaten ze bij mij inderdaad ook los :screwy:
en die zijn toen waar ik bij was ook al een keer aangetrokken!(voor dat jij hem had dus!)
De Limburger
14-03-2010, 18:55
Hier nog de foto's die ik van Mark heb gekregen van het uitlijnen wat schijnbaar niet zo heel makkelijk was.
Wat pallet hout nodig om over die metalen strip te komen met het subframe.
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/19022010249.jpg
Maar hij staat erop..het had even geduurt schijnbaar..
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/19022010247.jpg
Achterkant.
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/07122009192.jpg
Stand origineel, om te kijken of hij goed staat.
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/19022010245.jpg
Stand omhoog om met de sleutel aan de stelmoer te kunnen komen.
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/19022010244.jpg
Maar het was gelukt..
Mark nogmaals bedankt.
Gr Ronnie
Je bent inderdaad berucht bij Kicken!
De Limburger
15-03-2010, 12:18
Hahha hoe weet jij dat??
Gr Ronnie
Hahha hoe weet jij dat??
Gr RonnieJe bent niet de enige die daar heen gaat om zijn auto uit te lijnen... ;)
Wanneer kom je nog eens langs?
De Limburger
15-03-2010, 21:10
Gisteren avond heb ik heel veel geluk gehad !!
Dit gebeurde er..
Ik moest even snel iemand ophalen, en had het smorgens even een setje nieuwe rubbers geplaatst bij de eindemper, nu was dus 1 rubber schijnbaar los gekomen, en ik zag dat dus ik denk: "ow even snel maken", dus snel het VW-Krikje eronder, en wagen omhoog. Ik onder de auto even snel dus aan die uitlaat aan het duwen om die rubber in te hangen. En ja jullie raden het al, rolt me de wagen van de krik af, en wie lag er onder....?
Juist ja, ikke.
Achteras op me borst, benen, benen klem onder de tank en natuurlijk met geen mogenlijkheid meer eronder uit te komen.
Ik kan je zeggen zo'n gti is best zwaar dan op zo'n moment.
Het was 22u in de avond, gelukkig hoorde de buurman mij roepen en die heeft me na ongeveer 10min onder de wagen uit gehaald.
Wonder boven wonder heb ik helemaal niks, als alleen een beetje blauw.
Ja ik weet het dom dom dom. Haas en spoed is zelden goed.!!
De volgende keer weet ik het wel.
Goede krik eronder incl een bokje en kijken of die ketel in een gang staat of op de handrem.
Ja dat is ff schrikken,...
Gr Ronnie
breadfan83
15-03-2010, 21:13
Ronnie Ronnie Ronnie...
Gelukkig is 't goed afgelopen, dit had ook héél fout kunnen gaan jongen!
Ik zou toch maar effe voor de zekerheid bij de doctor of in 't ziekenhuis langs gaan... al is dat nieuwe ziekenhuis hier ook niet alles... :screwy:
De Limburger
15-03-2010, 21:48
Nee ik heb echt niks, en net terug van het trainen, dan had ik wel wat gemerkt als er iets niet goed was..
Ja een ongelukje zit in een klein hoekje.
En ja dit had heel fout kunnen aflopen.
Gr Ronnie
Jij bent ook een badmuts he :tongue:
Maar gelukkig is het goed afgelopen... En koop je eens een fatsoendelijke uitlaat, dan heb je dat gezeik met die rubbers ook niet meer...
m'n collega heeft dit ooit ook gehad,viel de remtrommel precies op z'n pols...
hele pols aan gort,hij heeft er nou nog last van....
mazzel weer,ronnie;)
VWRickGTI
15-03-2010, 21:56
Maar droeg je achteras echt op je lichaam? of zat je gewoon strak klem?
Had echt slecht met je af kunnen lopen... Mazzelaar:P
De Limburger
15-03-2010, 22:03
Nee auto lag echt op me, wielen hongen nog redelijk in de lucht.
Ja was de beste training ooit,
Gr Ronnie..
Nee auto lag echt op me, wielen hongen nog redelijk in de lucht.
Ja was de beste training ooit,
Gr Ronnie..
Gelukkig dat je zo'n smalle spriet bent ;)
De Limburger
15-03-2010, 22:33
Hahaha indd, ik denk dat dat in dit geval een groot voordeel was. :thumbup:
Gr Ronnie
Hahaha indd, ik denk dat dat in dit geval een groot voordeel was. :thumbup:
Gr Ronnie
Pik,
ik lees dit nu en je hebt t me net ook aan de telefoon verteld.
omdat die "iemand" waar je heen moest geen man was, zat je natuurlijk met je gedachte ergens anders....en ja dan gebeurt zoiets. ;)
Ik ga zelfs met krik, blokken en steunen nog met m"n gsm onder de auto liggen voor t geval dat.
VWRickGTI
15-03-2010, 22:41
Dat je niet plat gedrukt bent.....
Zou zeggen als er ong 400 kg op je komt dat je wel een klaplongetje van over houdt;)
Mister Cool
15-03-2010, 22:46
heel onhandig ook dat verlagen :D
SubdubberGT
15-03-2010, 22:47
Ronnie je hebt echt geluk gehad! Ligt er ook aan WIE er onder komt he! :D
Tjonge jonge jonge...
Lucky basterd! ;)
De Limburger
15-03-2010, 23:08
Ja als je weet hoe ik uitzie, dan kun je je wel voorstellen dat ik indd meer kan hebben dan iemand van een kilo of 90, die wat minder smal is als ik. Ik denk dat als ik dikker was geweest ik het er minder goed van af had gebracht.
Maar goed het is gelukkig goed gegaan..
Gr Ronnie
breadfan83
15-03-2010, 23:08
:D
richard-polo
16-03-2010, 09:49
Gisteren avond heb ik heel veel geluk gehad !!
Dit gebeurde er..
Ik moest even snel iemand ophalen, en had het smorgens even een setje nieuwe rubbers geplaatst bij de eindemper, nu was dus 1 rubber schijnbaar los gekomen, en ik zag dat dus ik denk: "ow even snel maken", dus snel het VW-Krikje eronder, en wagen omhoog. Ik onder de auto even snel dus aan die uitlaat aan het duwen om die rubber in te hangen. En ja jullie raden het al, rolt me de wagen van de krik af, en wie lag er onder....?
Juist ja, ikke.
Achteras op me borst, benen, benen klem onder de tank en natuurlijk met geen mogenlijkheid meer eronder uit te komen.
Ik kan je zeggen zo'n gti is best zwaar dan op zo'n moment.
Het was 22u in de avond, gelukkig hoorde de buurman mij roepen en die heeft me na ongeveer 10min onder de wagen uit gehaald.
Wonder boven wonder heb ik helemaal niks, als alleen een beetje blauw.
Ja ik weet het dom dom dom. Haas en spoed is zelden goed.!!
De volgende keer weet ik het wel.
Goede krik eronder incl een bokje en kijken of die ketel in een gang staat of op de handrem.
Ja dat is ff schrikken,...
Gr Ronnie
sorry hoor maar wat een pipo... :confused: zelfd geld was je nou dood..
:eek:
hoeveel haast ik ook heb ik ga nooit onder ene auto liggen zonder bok!!
richard-polo
16-03-2010, 09:50
:D toch nog een voordeel aan je magerheid..
Je schrikt elke keer weer van zulke verhalen.. Je zou de buurtgenoot zijn die je 's ochtends zo aantreft..
Nouja, iig goed afgelopen! Enne je date ook? :D
omdat die "iemand" waar je heen moest geen man was, zat je natuurlijk met je gedachte ergens anders....
De Limburger
16-03-2010, 14:41
Date was geslaagt.. Hahaha dat was wel zo belangrijk. Hahahaha. Gr Ronnie
Renegade
16-03-2010, 15:18
Extreem verlaagde wagen is wel handig voor een "date" he :D gaat de wagen niet zo op en neer ;)
De Limburger
16-03-2010, 15:23
Ik heb een eigen huis, en woon op me eigen, dus nee ik hoef geen gekke fratsen meer uit te halen in een auto. Hahaha. Gr Ronnie
Mike--1991
16-03-2010, 16:16
Super dikke mk2! Hoop hem binnenkort op een meeting te spotte;)
Kamikaze krikjes ook van VW, je hebt wel mazzel gehad hoor!
Leg er volgende keer ff wat banden onder ofzo, mocht hy om gaan dan vangen die t nog op en niet jezelf...
Gr Pim
cloontje
19-03-2010, 09:43
aardappel!
De Limburger
19-03-2010, 10:50
aardappel!
Lekker..!!! We zien ons zaterdag ofzo wel.. Ik hoor het wel.
Gr Ronnie
De Limburger
19-03-2010, 10:53
Planning zaterdag:
Flexibel stuk tussen het spruitstuk zetten om doorscheuren tegen te gaan.
Misschien einddemper aanpassen ander eindstuk.
Dan naar Cloontje ergens in de middag even de hoofdremcillinder vervangen, zodat ik weer goede remmen hen inplaats van zo'n sponsje.
Gr Ronnie
cloontje
19-03-2010, 12:38
Planning zaterdag:
Flexibel stuk tussen het spruitstuk zetten om doorscheuren tegen te gaan.
Misschien einddemper aanpassen ander eindstuk.
Dan naar Cloontje ergens in de middag even de hoofdremcillinder vervangen, zodat ik weer goede remmen hen inplaats van zo'n sponsje.
Gr Ronnie
Hoofdremcilinder vanavond even!!
Gr
De Limburger
19-03-2010, 13:42
Oke Cloontje...je hebt sms.
Gr Ronnie
De Limburger
20-03-2010, 01:54
Net om 19:00 begonnen met het vervangen van de hoofdremcillinder met het ABS gebeuren erom heen.
Nou na het instaleren wat eigenlijk vlekkenloos liep begonnen met ontluchten, dit is dus waarschijnlijk verkeert gegaan. Wij hebben dus de pomp te lang laten draaien waardoor nu dus de electronische rembekrachtiger doorgefikt is. Maar nu is waarschijnlijk de oude nog goed, dus even omzetten die handel. De oude is al los morgen weer de hele zooi los halen, ombouwen en ontluchten.
Want nu heb ik wel remdruk als een "beer" maar remmen doet die niet, alleen als ik dus als een gek op die pendaal lig te duwen.
Morgen dus alles opnieuw... lang zal die leven de gene die dit heeft bedacht, wat een kl*te systeem dat ABS.
Gr Ronnie
caddy ron
20-03-2010, 08:51
zou je nog iets nodig hebben van de bekrachtiger met abs ik heb er ook nog 1 liggen, dan hoor ik het wel.
Succes ermee
Groetjes ron
knedel16vweber
20-03-2010, 09:00
je mag met ontluchten NOOIT als een GEK de pedaal in trappen...
dat kost je je hooftremcilinder.
rustig pompen is de clou!
succes!
De Limburger
20-03-2010, 13:30
We hebben ook echt niet als een GEK op die pendaal getrapt we hebben het ook rustig aan gedaan. Maar alleen te lang die pomp laten draaien waardoor die van binnen is verbrand.
Maar goed nieuwe dag nieuwe kansen.
@Caddy Ron..
Ik zal aan je denken, bedankt alvast.
GR Ronnie
De Limburger
20-03-2010, 22:23
Nu net dus naar eddyvwone willen gaan, houd me dus op eens de motor in en viel uit op de vluchtstrook. Het was net of de wagen geen brandstof meer kreeg. Maar aangezien het nu donker is heb ik nog niet gekeken wat het kan zijn. Misschien alleen de ECU weer ofzo. Zekering ofzo ik weet het ook niet. En heb er ook geen zin meer in. Kl*te remmen nu dit weer bah bah..
Maar goed ik trek er dus de stekker uit en gooi de handoek in de ring.
De wagen staat te koop.
Zie verkoop topic.
Gr Ronnie
Heel jammer dat je de stekker eruit trekt.
Zeker na zo veel werk en moeite ( en geld)!
Wat gaat er nu komen dan?
jettaracing
20-03-2010, 22:33
Ronnie ! Pannekoek ! iid een domme actie met die krik , maar je hebt weer echt mazzel gehad !!!
Gelukkig is het goed afgelopen , doe je iig niet weer met zo'n Kl#tekrik :tongue:
Maar je laatje nu toch niet uit t veld slaan toch ? kom op ,je hebt al zoveel met deze auto meegemaakt , dit los je toch ook wel op ?
Of ga je ook aan de variant straks :D
Succes iig met welke beslissing je ook neemt ;)
De Limburger
20-03-2010, 22:56
Ja ik weet het, ik heb veel mee gemaakt met deze wagen, maar ik heb gewoon echt even geen zin meer er in. Morgen ga ik even kijken of ik hem aan het lopen krijg. Maar in de verkoop blijft hij. Ik wil eigenlijk graag iets nieuwers. Maar we zullen zien.
@ Wytze: Ja met die krik gebeurt me niet meer nee. Was indd niet zo slim maar ja kan gebeuren. (Mag alleen niet gebeuren)
Gr Ronnie
knedel16vweber
21-03-2010, 00:30
waus!
ik dacht dat dit de perfeckte gti werd man!
het zal wel zn redenen hebben maar als alleen het boven genoemde probleem is verklaar ik je voor gek! :screwy:
maja, jou auto :)
groet frank
Turbo-Variant
21-03-2010, 01:42
Ach, uiteindelijk zal ook deze wel weer in handen blijven van de huidige eigenaar.
Een trend die wel vaker te zien is op dit forum de laatste tijd, je projectje te koop zetten tijdens de afrondende fase. Uiteindelijk wordt de auto dan meestal toch maar niet verkocht.
Storm in een glas water? ;)
niet verkeerd bedoelt,maar voor de vraagprijs zal ie idd nog wel even bij ronnie voor de deur staan...
ikzelf zou gewoon even rustig kijken wat er loos is en de boel weer voor elkaar maken.
De Limburger
21-03-2010, 02:22
vind de vraag prijs zelf nog al aan de lage kant, als je gaat kijken wat het hele zooitje gekost heeft en dan heb ik het nog niet over de uren die er nu in zitten, en nee die tel ik er zeker niet bij. Het blijft zich maar ophopen en ophopen en het ene is gemaakt en het andere is weer eraan. Maar goed morgen kijken of ik er iets aan kan doen. En ja hij blijft gewoon te koop staan. Is vast wel iemand die eens komt kijken.
Gr Ronnie
jongen! wat is dit nu weer?
misschien was toch die rook vanmiddag een slecht teken.
Ik kwam je tegen, we praatten even en toen zag ik rook onder de kap uitkomen......
toch iets niet goed zitten?
Pik, houdt de moed erin, anders kom ik je wel helpen!
Zou het jammer vinden als ik niet meer mag genieten van de ritjes in je prima GTI!
Mister Cool
21-03-2010, 10:20
Wat zonde ronnie! :shake:
erg jammer was/ is een super mk2!
heey man erg zonde, maar enigste wat ik kan zeggen is effe doorbijten. had het van de week ook, was d´r helemaal klaar mee....
maar het helpt erg als je effe alles laat bezinken, paar dagen effe niet naar de auto kijken en er dan met een frisse blik naar kijken en het probleem fixen. ik stond ook op het punt ´m te verkopen, maar gelukkig toch nog effe verder gekeken en alles weer gefixt.
blijft al met al toch een dikke wagen!
Renegade
21-03-2010, 13:52
NIET VERKOPEN RONNIE !!!
Ga je echt spijt van krijgen ! Ik heb mijn oude mk2 ook verkocht omdat hij een probleem had wat ik maar niet opgelost kreeg. Achteraf van de nieuwe eigenaar gehoord dat het wat kleins en lulligs was dat zonder ook maar iets van kosten te maken verholpen kan worden.
Achteraf echt flinke spijt ervan dat ik hem weg heb gedaan :shake:
breadfan83
21-03-2010, 14:13
Ik zou de auto eerlijk gezegd ook niet weg doen. Zelf had ik de mazzel dat ik mijn Golf in onderdelen verkocht, en er halverwege spijt van kreeg. Ik kon toen nog terug, jij dalijk niet meer.
Hou je de Golf en repareer wat er mis mee is. Het zal allemaal wel niet veel voorstellen, dat was uiteindelijk bij mijn Golf ook zo... verkeerde afstelling! :chair:
Doorzetten jonge!
Oei Ronnie, doe dat alsjeblieft niet. Je hebt nog zo'n goede plannen met de auto! :shake:
(vraagprijs is overigens echt geen verkeerde prijs)
ronnie ik verklaar je voor gek als je hem weg doet
laat hem dan ff rustig staan en denk er eens goed over na
het zou zonder zijn nadat je er zoveel tijd,geld en energie in hebt gestoken
houden dat ding
iig succes
ps als je hulp of onderdelen nodig mocht hebben bel me dan ff
dan krijg je die wel van mij
dat is altijd beter dan verkopen
gr egon
Niet weg doen Ronnie!! Vind dit echt de mooiste mk2 voor komend seizoen!!!
Het is echt een plaatje en die motorrevisie etc. echt zonde als je je zin doorzet... :shake:
De Limburger
21-03-2010, 18:12
Ja wagen is dus gemaakt, het was een kabelbreuk in de stroomkabel van de brandstofpomp. Na lang zoeken toch gevonden Eddyvwone en Cloontje bedankt voor de ondersteuning en hulp..
Ik ga de wagen nu toch gewoon inorde maken maar hij blijft te koop staan.
Gr Ronnie
breadfan83
21-03-2010, 18:35
Zie je nou, gewoon een kleinigheid.
Hoop dat zich voorlopig nog niemand meldt voor de auto en je er nog even mee "blijft zitten". ;)
Is de auto net klaar, zou je d'r geen meetings mee gaan doen zeker...
The_Maxx
22-03-2010, 12:26
tis zonde, maar tis je eigen keuze.
Weet je al wat ervoor terug komt?
De Limburger
22-03-2010, 12:35
Ik koop pas een nieuwe als ik deze kwijt ben, dan wil ik graag iets nieuwers of gewoon echt iets anders.
Maar een Lupo of Beetle dat zijn de wagens waar ik naar aan het kijken ben.
Plannen zat daarmee, maar dan moet deze eerst weg zijn.
Ik blijf dus gewoon rijden met deze maar als iemand me vraagt of die weg kan dan is dat geen probleem.
Gr Ronnie
cloontje
22-03-2010, 12:36
tis zonde, maar tis je eigen keuze.
Weet je al wat ervoor terug komt?
Een Fiat Panda. Die starte wel altijd toen hij hem had. :D
Gr
golf3freak
22-03-2010, 13:20
Koop je mijn fox. neem ik jou gti. hahah lupo bijna is net zo klein als een fox
Een Fiat Panda. Die starte wel altijd toen hij hem had. :D
Gr:goodpost: :D
De Limburger
22-03-2010, 16:26
Het komt wel goed. En we zullen zien. Als er iets nieuws komt dan gaat het zowiezo over een andere boeg gegooid worden allemaal.
En nee sorry Cloontje het word geen Panda ook al liep die indd altijd ja. Hahahaha.
Gr Ronnie
Erg jammer dat je de auto verkoopt, na al de moeite en het geld wat er in zit.
Deels kan ik het me ook voorstellen, soms zit gewoon alles tegen en hangt je de hele auto de kont uit.
Jammer genoeg zelfde probleem wat ik nu heb, bij mij begint alles te lekken :( uitlaat lekt, versnellingsbak, carterpan en de stuurbekrachtiging :mad:
Hoezo over een andere boeg gooien? :)
http://i41.tinypic.com/1z5szmx.jpg
nu snap ik de verkoop...
http://i41.tinypic.com/1z5szmx.jpg
nu snap ik de verkoop...
hhaahahaahahhahha, humor
De Limburger
23-03-2010, 08:07
Hahaha grappig! Niet dus!
Gr Ronnie
Hahaha grappig! Niet dus!
Gr Ronnie
geintje op z'n tijd ronnie ;)
De Limburger
24-03-2010, 13:47
Zo net weer even gebeunt aan de wagen op het werk, ik hoop het probleem te hebben gevonden van de rembekrachtiging, er zitten boven de zekeringenkast nog twee relais en twee 30A zekeringen, die voor de ABS en voor de rembekrachtiging zijn. En 1tje daarvan is stuk, zometeen even vervangen voor twee nieuwe en kijken of hij remt. Ook komt er nog een nieuw opvoerpompje in de tank aangezien deze waarschijnlijk wat aan de slechte kant is.
Zodat de wagen eindelijk op apk kan en dan ook echt inorde is voor de verkoop.
Gr Ronnie
De Limburger
24-03-2010, 15:28
Zo en remmen doet die, nog even snel achter eens ontluchten en dan is dat varkentje ook weer gewassen.
Hij remt nu zo goed weer dat alle vier de wielen vol blokkeren doordat de abs dus ook is komen te vervallen. Ivm ombouw naar G60.
Nu kan die eindelijk naar de keuring toe. Gelukkig.
Gr Ronnie
breadfan83
24-03-2010, 15:29
Toppie, en nou minstens één zomer doorrijden met die kar!
Succes op de keuring!
Remmen deed ie in het begin toch ook al behoorlijk! :eek:
De Limburger
24-03-2010, 18:52
Ja maar zoals die nu remt is niet normaal, ik heb nu een ABS pomp-hoofdrembekrachtiger- en elecktronische rembekrachtiging van een Corrado G60 erop zitten, en dan verschil merk je toch echt heel goed.
De wagen wordt ook nog getaxeert zodat ik de wagen allrisk kan verzekeren.
En dan weet ik tenminste ook wat de wagen een beetje waard is. Ook handig bij de verkoop, er zit namelijk een hele klapper bij met rekeningen.
Maar 4April ben ik wel aanwezig op de meeting in Landgraaf.
Gr Ronnie
JettaMK2
24-03-2010, 20:21
Ja maar zoals die nu remt is niet normaal, ik heb nu een ABS pomp-hoofdrembekrachtiger- en elecktronische rembekrachtiging van een Corrado G60 erop zitten, en dan verschil merk je toch echt heel goed.
De wagen wordt ook nog getaxeert zodat ik de wagen allrisk kan verzekeren.
En dan weet ik tenminste ook wat de wagen een beetje waard is. Ook handig bij de verkoop, er zit namelijk een hele klapper bij met rekeningen.
Maar 4April ben ik wel aanwezig op de meeting in Landgraaf.
Gr Ronnie
Verstandige keuze ronnie:)
Ik had je trouwens afgelopen week gebeld over dat probleem van de g40;)
Zie je 4april :thumbup:
De Limburger
25-03-2010, 00:22
Verstandige keuze ronnie:)
Ik had je trouwens afgelopen week gebeld over dat probleem van de g40;)
Zie je 4april :thumbup:
Aha oke dan weet ik dat ook weer.
Geen probleem.
Chriskee.
25-03-2010, 11:28
Goed bezig :thumbup:
De Limburger
28-03-2010, 20:10
Deze week ga ik de sier beugel een kleurtje geven, de beugel was al een keertje geprobeert om goud te spuiten bij een van de vorige eigenaren. Nu zal de beugel rood worden. Valt die wat meer op. En blinkt die wat minder in de zon.
Ook ga ik denk ik de voorste stabilisator monteren op de schokdempers.
Dan heb ik:
Boven voor wiecherse stabilisator
Achter tussen de schokdemper torens een OMP stabilisator
Wiecherse halve kooi.
Is de wagen nog wat stijver.
Gr Ronnie
jellehier
29-03-2010, 11:35
en dan vergeet je eigenlijk een beetje de belangrijkste... voor onder........
maarja dat kan altijd nog he..
breadfan83
29-03-2010, 19:50
Voor onder heb ik nog wel voor je Ronnie, origineel stabi-stang. Kun je voor 'n tientje hebben.
Ben benieuwd hoe die rode kooi gaat staan, denk super!
Rood gaat gaaf zijn, al helemaal in combinatie met een gele mankini :lmao:
cloontje
29-03-2010, 19:59
Rood gaat gaaf zijn, al helemaal in combinatie met een gele mankini :lmao:
:spankit:
De Limburger
29-03-2010, 20:27
Hahahaha Man-Kini?? Ik weet van niks...
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/borat-mankini-2.jpg
Gr Ronnie
Ik verheug mij er nu al op, ik denk dat je ons allemaal bij mekaar kunt vegen op het moment dat jij hiermee tevoorschijn komt :D
De Limburger
29-03-2010, 21:06
Als die poppetjes er dan ook zo bij komen te staan kan mij dag niet meer stuk.
Gr Ronnie
dan zit die mankini wel in één keer heel strak! ;)
kun je meteen weer wat auto's gaan laten uitdeuken. :)
golf3freak
13-04-2010, 09:20
Heb je ook een foto van de binnenkant ronnie.???
De Limburger
13-04-2010, 09:54
JA ergens heb ik die wel.
OldSkool-II
13-04-2010, 10:20
Heb je ook een foto van de binnenkant ronnie.???
Van de mankini?? :D
Liever niet hoor. :D
eddyvwone
25-04-2010, 21:23
hey ronnie,
hier de foto's van vandaag.
lekker gepoetst en bruin geworden hihihihihih.
en lekker bbq gehad :thumbup:
vies:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3DGUDMCX.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BRKRQEJZ.jpg
gewassen en gewaxt:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UXLXZUQT.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YI8XLSBG.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NIA37C4P.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SRLUOHQB.jpg
grtz eddy
De Limburger
25-04-2010, 21:24
Dankje Edwin, nu ook even die foto's van de jouwe plaatsen..
Hahaha,
Gr Ronnie
Hoe gaat het trouwens met het torretje? Lang geen update meer gehad hier....
De Limburger
25-04-2010, 21:35
Goed goed natuurlijk, maar hij is nog steeds te koop.
Gr Ronnie
Mister Cool
25-04-2010, 21:49
Ziet er weer keurig uit ronnie! Vind 't nog steeds zonde dat je 'm wil verkopen :redface:
Hey Ronnie,
Je hebt een pb'tje over je golf.
Wil als het mogelijk is het laatste weekend van mei langs komen.
Groeten Siem
De Limburger
23-05-2010, 21:16
Vandaag en morgen dus waarschijnlijk de laatste meetings, wat ik kan pakken met de wagen, aangezien hij dus waarschijnlijk verkocht gaat zijn aan bovenstaande.
De wagen gisteren gewassen, en de velgen weer mooi gemaakt. Vandaag een mooie meeting gehad in Brustem, Eurosunday. Na terug komst zag ik dat de wagen toch wel weer wat vliegen gevangen had, en dus maar weer net even gewassen en gewaxt.
Ook even de velgen eraf gehad aangezien ik de banden niet zwart kan maken omdat de wielen te diep in de kasten liggen. En omdat de wielen er toch vanaf zijn heb ik hem nog wat omlaag geschroeft, ik krijg nu nergens meer een vinger tussen maar kan toch nog goed rijden zonder aanlopen.
Morgen wat mooie foto's maken. Als aandenken aan de wagen.
Gr Ronnie
erg jammer ronnie,maarja jouw auto,jouw keuze....
hijs mooi:D:D
De Limburger
23-05-2010, 21:34
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/DSC_0006_875501.JPG
Foto van Eurosunday
Gr Ronnie
:rock: blijft een dikke bak
De Limburger
23-05-2010, 21:51
Ik zal morgen even foto's maken van de wagen. Moest namelijk nog foto's maken van de binnenkant. Dus dan kunnen die direct ook gemaakt worden.
Dan kunnen jullie zien hoe laag de wagen nu ligt met die dikke wielen erop.
Ik krijg er echt geen vinger meer tussen nu, tussen de band en de rand.
Gr Ronnie
@ Joostvw,
Bedankt jongen.
ik krijg er bij mij ook geen vinger tussen, maar kan er geen fatsoenlijke bocht mee maken hoor, en dat met 6J.
dan zijn je wielkasten wel lekker uitgerold neem ik aan?
De Limburger
23-05-2010, 22:01
Ja zeker zijn de kasten gerolt anders krijg je echt geen 8,5j onder een smalle plastic rand, Nu heb ik redelijk wat plaats erbij.
Morgen kun je het zien.
Gr Ronnie
Net in het echt gezien bij Edwin. Echt wel super dik!
breadfan83
24-05-2010, 20:12
Ronnie, ongelofelijke tak!
Je rijdt me bijna de kofferbak van de Audi in van de week, ik druk aan 't zwaaien en gebaren, en meneer ziet niks. :tongue:
Ik zat voor je bij 't stoplicht net voor de Shell op de Hasseltsebaan richting Born / Nieuwstadt. Ging er af bij Op de Vos.
De Limburger
24-05-2010, 21:25
Ronnie, ongelofelijke tak!
Je rijdt me bijna de kofferbak van de Audi in van de week, ik druk aan 't zwaaien en gebaren, en meneer ziet niks. :tongue:
Ik zat voor je bij 't stoplicht net voor de Shell op de Hasseltsebaan richting Born / Nieuwstadt. Ging er af bij Op de Vos.
Was dat toevallig op een vrijdag? Rond 7uur? Dan kan ik me vaag iets herrineren. Hahaha je zult wel te langzaam hebben gereden hahaha..
Sorry.
Gr Ronnie
De Limburger
24-05-2010, 21:25
Net in het echt gezien bij Edwin. Echt wel super dik!
Het was ik die de scheet liet hahaha.. :thumbup:
Gr Ronnie
breadfan83
24-05-2010, 21:31
Was dat toevallig op een vrijdag? Rond 7uur? Dan kan ik me vaag iets herrineren. Hahaha je zult wel te langzaam hebben gereden hahaha..
Sorry.
Gr Ronnie
Ja, net na zevenen. :D Ging tanken daar, vanwege de happy hours. :P
De hond zat achterin, en wilde effe zorgen dat ie niet al te hard door de auto zou vliegen. Niet zo zeer voor de hond, die kan dat wel hebben, maar hij sloopt daarmee gelijk de halve auto. :D
De Limburger
24-05-2010, 21:32
Vandaag dus even wat foto's gemaakt, van de wagen in Kotem, het was weer mooi weer daar in België heerlijk.
Voor het poetsen, en waxen..
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/DSC_0012_546456.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/DSC_0009_736950.JPG
Poetsen en de echte foto's van een schone wagen.
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/DSC_0016_497795.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/DSC_0015_921979.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/DSC_0101.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/DSC_0182_979229.JPG
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/DSC_0112.JPG
Hij blinkt aardig, nu aan de reflectie te zien op de wagen..
Lekker laag..
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/DSC_0185_301339.JPG
Gr Ronnie
Stond er netjes bij vandaag kerel!!
Blijft een mooie golf :thumbup:
breadfan83
24-05-2010, 21:34
Mooi Ronnie!
Zag er in de spiegel trouwens ook heel goed uit, en het geluid was geweldig!
De Limburger
24-05-2010, 21:39
Mooi Ronnie!
Zag er in de spiegel trouwens ook heel goed uit, en het geluid was geweldig!
Dankje Broodje.. :thumbup:
Hij is echt super zo.. ik zou er ook niks aan veranderen als hij van mij zou zijn. Alleen die vieze hoerensticker eraf.
De Limburger
24-05-2010, 22:09
Dankje Tjaap..
Gr Ronnie
Mooi mooi @ Kotem
http://www.pokaljaeger.de/typo3temp/pics/ff8b4535b0.jpg
Ziet er zeer netjes uit.
Auto is in mijn ogen dan ook af, als hij in mijn handen is zal de style er niet veel op veranderen. De roze sticker gaat er inderdaad wel af haha :) :tongue:
Tot zaterdag Ronnie :thumbup:
De Limburger
25-05-2010, 11:18
Geen Probleem, komt inorde, we zien ons zaterdag.
Gr Ronnie
Auto stond er super bij, Nog bedankt voor de foto's :thumbup: Suc6 met de verkoop.
De Limburger
26-05-2010, 08:58
Dankje Gino, ik hoop dat je blij bent met de foto's, en dat ze goed zijn gelukt.
Het was een gezellig dagje.
Gr Ronnie
De Limburger
26-05-2010, 16:15
Aangezien ik dus vandaag op het werk een klein ongelukje heb gehad en nu dus thuis zit, met me been in de lucht, heb ik maar weer wat spul gekocht bij Carclean.nl,
Spray&Gloss voor de ramen van Poorboy's
Intrieurverfrisser van Poorboy's in de geur Lime
Smartglaze van Smartwax
Carpet and Interior Cleaner van Meguiars
En een fijne detaillers doek voor het uitpoetsen van de wax en glaze.
Zodat ik de volgende wagen wat er gaat komen ook meteen helemaal kan reinigen, als tenminste deze zaterdag van de hand gaat.
Gr Ronnie
BobbyEdition1
26-05-2010, 17:11
Als ie naar Haaksbergen gaat,
zal ik hem vast wel wat vaker zien ;)
De Limburger
26-05-2010, 17:37
Wie weet wie weet, laat me dan maar eens wat weten hahaha..als je hem hebt gezien.
Gr Ronnie
breadfan83
26-05-2010, 19:05
En Ronnie? Wat heb je uitgevreten dan?
eddyvwone
26-05-2010, 21:38
Ronnie is op het werk door een stalen rooster heen gevallen in de modderput, op de wasplaats van de machines. 1 rooster was wat verder uit elkaar geschoven als de andere en daar paste netjes een voetje in.. en nu dus een knie verdraaid. Lekker toch..
knedel16vweber
26-05-2010, 21:42
net wat je lekker vind :D
breadfan83
26-05-2010, 21:47
Eerst komt ie onder de auto te liggen, en houdt er amper wat aan over. Nu haalt ie levensgevaarlijke sprongen uit zonder parachute en komt er met een verdraaide knie van af.
Die jongen heeft me een partij beschermengelen!
Beterschap hè knakker!
Candyman
26-05-2010, 22:13
Hoorde vast weer ergens een Peacock joelen ;)
De Limburger
26-05-2010, 22:28
Hoorde vast weer ergens een Peacock joelen ;)
En welke bekende mag jij dan zijn? Want niet veel mensen weten wat een Peacock is en al helemaal niet dat die soms wel eens een geluidje produceert.
Edit:
Michel, welkom op het forum.. :thumbup:
De Limburger
26-05-2010, 22:29
Eerst komt ie onder de auto te liggen, en houdt er amper wat aan over. Nu haalt ie levensgevaarlijke sprongen uit zonder parachute en komt er met een verdraaide knie van af.
Die jongen heeft me een partij beschermengelen!
Beterschap hè knakker!
Tsja je krijgt wat je verdient he, soms heb je geluk en je weet wat ze zeggen he, geluk is met de domme.. :screwy: :D
En levensgevaarlijke sprongen kun je beter vervangen door: "niet opletten waar hij loopt".. hahaha.. :screwy:
Gr Ronnie
breadfan83
26-05-2010, 22:34
En welke bekende mag jij dan zijn? Want niet veel mensen weten wat een Peacock is en al helemaal niet dat die soms wel eens een geluidje produceert.
Een pauw Ronnie, en het staat in je onderschrift.
Iets met "geluk is met de domme" ofzoiets. :D
en als je net als ik niet wist wat het was,nadat ronnie het in z'n sig zette...
google is je vriend:D:D
sterkte met je knie;)
De Limburger
26-05-2010, 22:38
Tsja de Peacock maakt inderdaad een geluid maar die behoed mij niet voor mij fouten, de Peacock komt meestal tot leven als er lekker wijven langs lopen. Hahaha..
Maar dat zul je ooit nog wel eens meemaken als je nog eens een treffen meepakt Chris.
Hahaha...Gr Ronnie
Dankje Gino, ik hoop dat je blij bent met de foto's, en dat ze goed zijn gelukt.
Het was een gezellig dagje.
Gr Ronnie
Ik heb een paar fotos in men topic onder MK II gezet. Ze zijn goed geworden. Nu alleen nog andere velgen kopen :thumbup:
De Limburger
28-05-2010, 12:37
Net de spullen van Carclean ontvangen, ik moet zeggen die intrieurverfrisser van Poorboy's is heerlijk, ook voor thuis te gebruiken. En de ramenreiniger, is ook goed op de ramen van het huis werk veel sneller als de ramen lappen met zeep en een spons hahaha, alleen te duur om dat steeds te gebruiken.
Morgen komt Polo-Siem dus kijken voor de wagen, ik ben benieuwd.
Morgen dus nog even de wagen netjes poetsen en leeg maken, vanavond komen de andere wielen er weer op. Dan kan ik de BBSjes weer weg leggen in de garage en compleet schoonmaken en opnieuw polijsten.
Dan komen die ooit wel weer eens onder een projectje, aangezien ik nog niet echt weet wat ik wil.
Gr Ronnie
Mike--1991
28-05-2010, 15:50
Jammer dat hij weg gaat ronnie! Was mooie auto;)
Zorg dat er maar iets moois voor terugkomt :thumbup:
De Limburger
29-05-2010, 10:52
Ja de wagen is verkocht en opgehaald, Dus hier kan een slotje op..
Gr Ronnie
breadfan83
29-05-2010, 11:17
Jammer kerel!
Al iets nieuws op 't oog?
Is de auto naar een forummer gegaan trouwens?
De Limburger
29-05-2010, 11:24
Ja de wagen is naar de kanten van Twente op gegaan, en naar een forummer, dus waarschijnlijk blijft hij hier nog wat rond spoken.
En tsja is nieuws op het oog..ik weet het nog niet. Ben hard aan een Lupo aan het denken.
Om daar iets leuks van te maken.
Gr Ronnie
breadfan83
29-05-2010, 11:27
Ben benieuwd Ronnie.
Zo langzaamaan begint die Golf ook een forumhoer te worden hè. :D Wel mooi dat ik de auto nog effe in 't echie gezien heb vorige week voor ie pleite was. :thumbup:
Succes met zoeken naar wat anders, een Luup is ook wle gaaf... gti-tje... :D
De Limburger
29-05-2010, 12:55
Langzaam aan? Het is gewoon een forum hoertje... Hahaha nee een gti lupo is me net wat te duur, maar dat komt wel goed. En ja hij was gewoon leuk en mooi die oude gti, en heb er veel plezier aan gehad. En leuke momenten mee beleeft vooral die rit naar Croatie was super.. Maar goed hij is niet meer. Er komt wat anders volgende maand. Gr Ronnie
breadfan83
29-05-2010, 13:03
Ach, je hebt in ieder geval een oud gti-tje weer ontzettend mooi opgeknapt, en er veel lol aan gehad en er het een en ander van geleerd. :thumbup:
Nu mag de volgende rondjes maken in de hoer. :D
Hij is over hoor, hier in twente.
Op de duitste autobaan nog even geprobeerd wat hij kon. Moet eerlijk zeggen hij loopt zeer netjes en is zeker pittig voor een 8v!!!!
Maar inderdaad wat je aangaf, hij krijgt toch wel iets teveel brandstof. Maar eens even goed laten afstellen en natuurlijk een leuk setje wielen erop:), een aantal schoonheidsfoutjes weg werken die hij in de loop der jaren heeft opgebouwd.
Auto staat inmiddels al op de brug voor een onderhoudsbeurt en natuurlijk de apk...
Jullie zullen hem vast nog wel eens voorbij zien komen op het forum als hij naar mijn wens is.
Groeten
De Limburger
29-05-2010, 18:59
Na 99 Pagina's 1972 Reply's en 61.826 bezichtingen, vind ik het mooi geweest en zeg ik. Dat het mooi is geweest met deze wagen, bedankt voor alle complimenten over de auto en ik vind het fijn dat jullie, je commentaar en advies hebben gegeven.
Gr Ronnie
Mister Cool
29-05-2010, 19:37
Jammer dat ik 'm niet meer heb gezien voor de verkoop :(
BobbyEdition1
29-05-2010, 21:29
Wie weet wie weet, laat me dan maar eens wat weten hahaha..als je hem hebt gezien.
Gr Ronnie
Nou bij deze.... :)
Heb hem vandaag al gezien, haha.
Kwam net terug uit Hengelo
en dan moet je om in Groenlo te komen
langs Haaksbergen...
toen kwam ie er net aan! ;)
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik had verwacht dat ie netter zou zijn.
Ook interieur enz.
Laag was ie wel, de tering zeg!
Zullen we is effe kijken of we die 100 pagina's nog kunnen halen Ronnie? :D
De Limburger
29-05-2010, 23:20
Nou bij deze.... :)
Heb hem vandaag al gezien, haha.
Kwam net terug uit Hengelo
en dan moet je om in Groenlo te komen
langs Haaksbergen...
toen kwam ie er net aan! ;)
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik had verwacht dat ie netter zou zijn.
Ook interieur enz.
Laag was ie wel, de tering zeg!
Haha hoe bedoel je dat met dat interieur, dat niet netjes was? Aangezien ik niet veel Golfjes gezien heb die na 21jaar nog zo'n intrieur erin hebben zonder instapschade en alles nog werkend. Maar goed. Niet mijn probleem meer. Ik heb er veel plezier aan gehad.
@Misha:
We kunnen het proberen om die 100pagina's te halen hahaha.. Maar wat is de meerwaarde ervan?
Hahaha. Gr Ronnie
Helemaal niks .. maar wel een mooi rond getal :tongue:
upke voor de bijna dood ervaring deel 3
VWRickGTI
30-05-2010, 09:53
ff aantikken de 100.
Kijken of we de auto op de volgende meeting alweer spotten.?
De Limburger
30-05-2010, 10:47
Dan post ik nog wat foto's dan gaat het wat sneller hahaha..
Intrieur wat in mijn ogen wel nog erg netjes was...
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/DSC_0010_24439.JPG
Lekker laag op de estoril velgen
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/Verkleind.jpg
Gewoon een mooie foto, in de winter
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/DSC_0096.JPG
En de shoot met Vains
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/DSC_0010_1878.JPG
De laatste foto, genomen door Oliver Verheij, waar ik erg blij mee ben.
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/heelmooi.jpg
Gr Ronnie En hierbij zitten we op 100 Pagina's..
En Slotje.. :lock: :lock: :lock: :lock:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.