Quote:
|
Originally Posted by Bumper83
Ik denk dat ik voorlopig nog geen subwoofer ga inbouwen, eerst maar eens kijken hoe het zonder klinkt.
Heeft er iemand trouwens een idee hoe ik die tweeters mooi in de oude speakergaten in het dashboard kan plaatsen? zijn daar adaptersetjes oid voor op de markt?
Ik hoor het wel.. 
|
Met een subwoofer klinkt een installatie sowieso veel 'completer' ,maar is ook maar net wat je wilt uitgeven en wat je eisen zijn kwa geluid natuurlijk .
Ik heb zelf in elke auto van mij een subwoofer zitten , in verschillende zwaartes .
Je kunt voor elk budget wel iets krijgen ,t is ook maar net wat de eisen zijn.
Waar ik zelf mijn spullen vandaan heb kun je voor 200 euro een leuke versterker en sub kopen ,welke al erg leuk klinkt .
Maar de
audioset van christiaan is ook zeker niet verkeerd !
Voor de tweeters gebruiken ze vaak een geperforeerde metalen strip , welke je kunt monteren tussen de beide originele bevestigingsgaatjes van de originele speakers .
Ik heb zelf al eens de oude frame's gebruikt van een oude speakers en daar de tweeters in gemonteerd , en ben ook al eens creatief geweest meteen dun plaatje MDF , en daar de tweeter ingezet , dus meteen beetje creativiteit zijn er genoeg oplossingen .