14-05-2007, 05:50
|
 |
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Smully
maar met de wielkasten gaat t om de horizontale rand die erinzit neem ik aan die als eerste plek moet gaan maken? deze wordt dan normaal gesproken omgerolt of zie ik t nu verkeerd? of wordt heel de wielkast dan breder gerold? want als het alleen om dat randje gaat kun je uhm toch net zo goed afslijpen en een beetje netjes bijwerken? En daarna de plastic rand er weer opzetten?
en wat is nou verstandiger?
- een vaste set 60/40mm icl schokbrekers (niet te duur)
- of een schroefsetje (niet te duur  )
ik wil wel iets lager maar niet extreem dus dat ik in de knoei ga komen met drempels en van alles, en ik wil wel graag verbreed staal eronder zo gauw deze banden versleten zijn zegmaar...
|
Nooit de achterste rand wegslijpen !!!!!
Daar zit de verbinding tussen de binnen en buitenscherm ,als je dat wegslijpt krijg je een erg slappe auto ,en veel roestproblemen !
Voor is geen probleem om er een deel uit weg te zagen of slijpen ,alleen achter moet je echt gaan rollen of omtikken (goed schoonmaken en daarna inkitten)En dan de kunstof randen op maat maken en monteren .
En kwa verlaging ,ja dat is een keus die je zelf moet maken ,ik heb onder de witte jetta een schroefset ,en onder de rode een 60/40 vaste set .
Beide zijn momenteel even laag ,en onder beide zit nu 9jx16
Hier een foto van mijn oude staal 8,5x15 et08 met 195/45x15 ,met de vaste 60/40 set eronder
succes!
|