Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 31-01-2008, 18:03
o23. o23. is offline
Forum regular
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 54
Default te hard gereden...

Tja mensen het begon vandaag als een gewone dag, afspraakje gemaakt bij de garage om uitlaat tijdelijk te laten maken. K zit namelijk te wachten op een sportuitlaat. Rij van me huis naar de garage 90 - 95 waar je 80 mag komt een
vrouw van rechts, maar ik had voorrang dus ik d8 toen ik heel dicht bij was ze gaat niet over, maar toen, ze ging dus wel. Ik moest uitwijken en kon de auto niet op de weg houden doordat ik in de slip raakte en het weg dek door de regen nat was. gleed ik door over een stuk gras met een klap 1 meter naar beneden een weiland in en nog 50 meter door vlakbij schiphol. Gelukkig niemand anders geraakt maar wel schade bumper krom wiel kast lijsten afgebroken... en de lip onder mijn bumper (dikke bumpers). Grill schoot er met een klap uit dus ook kapot want ik ging er met de auto overheen.

Maargoed nou ben ik dus op zoek naar

-wielkast lijsten voorkant voor dunne lijsten zet
-grill voor enkele koplampen (zonder logo)

Bumper is nog te repareren en de lip voor eronder heb ik nog liggen.

Nou is mijn vraag dus heeft iemand die nog liggen??

Alvast bedankt MvG

Sven
  #2  
Old 31-01-2008, 18:08
RubenD's Avatar
RubenD RubenD is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 6,221
Default

Ik neem aan dat je de dunne lijsten hebt zoals op de GTI 8V, 16V & Jetta Paficic's etc. Of heb je de G60 lijsten, die zijn een stuk breder.

Grilletje staat nog wel te koop hier denk ik.

Maar verder heb je zelf niks? En een meter omlaag, verder niks krom?
  #3  
Old 31-01-2008, 18:18
o23. o23. is offline
Forum regular
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 54
Default





Het zijn deze lijsten

Heb de auto op de brug gehad want ik ging voor me uitlaat maar er was niks krom gellukig ...

nou verder niet zoveel, last van me nek alleen maarjah dat gaat hopelijk snel over.

Last edited by o23. : 31-01-2008 at 18:20.
  #4  
Old 31-01-2008, 18:22
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 12,707
Default

verplaatst
  #5  
Old 31-01-2008, 18:32
o23. o23. is offline
Forum regular
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 54
Default

Sorry! Ik heb niet goed opgelet. En bedankt voor het verplaatsen
  #6  
Old 31-01-2008, 18:43
RubenD's Avatar
RubenD RubenD is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 6,221
Default

Die vrouw is trouwens niet gestopt? Je ging wel te hard, maar als je 80 had gereden, was het dan nog mis gegaan? Gok van wel.

Je zoekt dus 2 wielkastlijsten voor de voorzijde, het smalle model. Niet de G60 uitvoering. Die zitten nog wel eens op een Jetta, dus even op de sloop kijken.
  #7  
Old 31-01-2008, 19:01
o23. o23. is offline
Forum regular
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 54
Default

geen idee of het dan ook mis was gegaan nah ze was wel gestopt maargoed ik zat fout want ik reed geen 80 en ze zei ook heel rustig tegen me van ja je reed wel hard he, toen kwam er natuurlijk zo een bemoeial aanlopen jah je reed wel 120, ik weet niet hoe hij daarbij kwam, want hij kwam vanaf mijn zijkant dus hoe die dat zou kunnen uitrekenen. haha
Ja dat ga ik morgen ook doen maar ik was al te laat alleen tis weer zo een uitvoering waar er niet veel van zijn :P het zijn diegene waar je de g60 bumper insteekt.

Last edited by o23. : 31-01-2008 at 19:04.
  #8  
Old 31-01-2008, 22:41
Koele Koele is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 427
Default

Je hebt er altijd van die mensen bij lopen,ze zien een golfje 2 met een jonge bestuurder erin en dan denken ze direct al dat die toch wel kneiters hard ging.das automatisme op de een of andere manier bij de meeste ouwere mensen hahah

iig,das lekker balen van je ongelukje maar gelukkig ben je er zelf nog redelik vanaf gekomen jah!

uuhm,embleemloze enkele grill heb ik nog wel voor je liggen maar daar is wel een stukje af gebroken in de hoek dus niet super netjes maar als je die nog niet hebt en wel wil hebben dan mag je hem wel van me hebben!kameraadje van me heeft nog een complete lijsten set maar weet niet of hij alleen die verbreders wil verkopen!

hoor het wel!
  #9  
Old 02-02-2008, 17:44
o23. o23. is offline
Forum regular
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 54
Default

Tja idd, t probleem is dat mij rechtvoet vrij zwaar is en ik dus vaak te hard rijdt, maar dit keer viel het wel mee :P ik heb gister nog even foto's gemaakt ik ben allang blij dat dat het is ik ben namelijk op de een of andere manier over een bettonnen blok heen gegaan maar ik heb aan de onder kant geen schade kunnen vinden me carter was allen wat vies van modder (gellukig)

Dat grilletje is dat te zien dat hoekje ? ik heb namelijk ook al het een en ander rond geinformeerd over wat de kosten van een nieuwe zijn. en maar als het aan de bovenkant zit zie je het niet want daar zit mijn booskijker op vast gemaakt.

En die verbreders als ik ze zou kunnen overkopen heel graag het liefst alleen die delen maar als im ze allemaal moet kopen moeten we nog maar even over de prijs overeen zien te komen.

Alvast bedankt

Mvg Sven.
  #10  
Old 06-02-2008, 22:31
o23. o23. is offline
Forum regular
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 54
Default

up
  #11  
Old 06-02-2008, 23:38
berendd's Avatar
berendd berendd is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,458
Default

tip voor een volgende keer..

nooit zeggen dat het jou schuld is, zij had je voorrang moeten geven en nu zit jij met de kosten..

al had je 120 gereden wat dan nog..

magoed, succes met oplappen, gelukkig valt de schade mee. probeer anders eens www.onderdelenzoeker.nl
__________________
sportklassiek klassieker forum
  #12  
Old 07-02-2008, 16:47
o23. o23. is offline
Forum regular
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 54
Default

ja dat zegt iedereen, hmm achteraf inderdaad erg dom maargoed gellukig zal het niet al te veel kosten maarjah het is toch weer zonde.
  #13  
Old 14-02-2008, 15:07
vwjb's Avatar
vwjb vwjb is offline
VW Addict
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 633
Send a message via MSN to vwjb
Default

ik heb ook nog een embleemloze grill liggen met een booskijker.
__________________
Audi A6 avant 2.4 '01 (for sale)
Audi A6 avant 2.5 TDI '01
VW Jetta 1.3 Elan '90
VW Polo 1.0 coupe '92
VW Golf4 TDI Highline '01
VW Golf1 1.1 '83
VW Golf2 1.8GT '88
  #14  
Old 20-02-2008, 17:19
o23. o23. is offline
Forum regular
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 54
Default

he toch bedankt embleemlose grill heb ik inmiddels ben alleen nog op zoek naar de randen voor me wielkasten op de sloop zijn ze er natuurlijk allemaal al af :P



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 01:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum