![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nieuwe aanwinst, een rode 3 deurs VW Golf MK2 1.3 met 200.046 op de teller en 4 versnellingen. Heeft al grote beurt gehad, nieuwe distributieriem, nieuw setje banden rondom en klein beetje schade, de kleur rood is ondertussen roze geworden...
To do:
Foto's van de garage waar hij gekocht is. Zoals je ziet, moet er redelijk wat aangebeuren... ![]() ![]() ![]() ![]() --- Vandaag druk bezig geweest, auto compleet gewassen en begonnen met het poetsen van de auto, het is nog niet klaar maar al wel een groot verschil. Heb de bumpers eraf liggen en een setje G60 bumpers klaarliggen samen met een nieuwe grill met rood randje om gemonteerd te worden. De winterwielen liggen eronder en er zullen 16" oversized wieldoppen worden opgezet en de 14" BBS's zullen worden opgeknapt. Ga nog de ruitenwisser achter platleggen, andere antenne monteren en in de bumper oranje knippers plaatsen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() --- Heb ondertussen ook oranje pinkers thuis liggen, deze zullen worden gemonteerd op de nieuwe smalle bumpers die ik heb liggen. Vandaag de achterste stijlen eruit gehaald en zwart gespoten, deze zullen morgen nog een keer worden gespoten en daarna terug geplaatst worden. De nieuwe antenne ligt ook al klaar om geplaatst te worden, dit zal in de loop van de week gebeuren. Nieuwe kopsteunen opgehaald en deze zullen achterin gemonteerd worden. Dan verder nu opzoek naar wieldoppen, achterbumper en schroefset. --- Nieuwe bumpers gemonteerd inclusief knipperlichten, nieuwe antenne, nieuw stuur en mijn zwarte stijlen! ![]() Last edited by Gebruiker : 30-11-2011 at 13:13. |
|
|||
|
|||
![]() To do:
Wanneer dit gedaan is, is hij al redelijk af in mijn ogen! Zal deze week ook meteen is even wat foto's schieten van het geheel. |
|
||||
|
||||
![]() klinkt goed!
komen er ook spatbordverbreders op? wel zo mooi bij g60 bumpers ![]()
|
|||
|
|||
![]() G60 bumpers zijn er alweer vanaf, heb orginele bumpers teruggeplaatst. Eventueel in de toekomst nieuw setje G60 bumpers met G60 wielranden. Maar op het moment ga ik hem toch redelijk orgineel houden.
Edit: Als ik die 'PASADENA' en 'NL' sticker verwijder, krijg ik de lak onder de sticker dan enigzins netjes zodat je er niets van kan zien dat de stickers verwijderd zijn? Last edited by Gebruiker : 30-11-2011 at 15:23. |
|
|||
|
|||
![]() Vandaag even bezig geweest met de auto om de audio in te bouwen, dit is naar mijn idee erg goed gelukt! Alleen helaas nog geen foto's van geschoten, dit zal ik morgen doen als het niet zo donker is. Heb nog wel wat andere foto's van de werken vandaag. Alleen is het helaas ook al wat donker.
Vandaag het GTI stuur geplaatst, stijlen zwart gespoten en geplaatst, nieuwe versnellingspook hoes, nieuwe antenne, de oranje knippers rondom en heb gisteren nog iets leuks binnen gekregen, namelijk een JOM schroefset. Helaas is deze wel van een polo dus zal iets moeten aanpassen. De nieuwe antenne. ![]() ![]() GTI stuur. ![]() Nieuwe lederen versnellingspookhoes. ![]() Zwart gespoten stijlen, zien er beter uit als op de foto. Maar krijg ze niet netjes op de foto. ![]() Staat van de auto op het moment. ![]() ![]() ![]() De oranje knippers rondom. ![]() ![]() ![]() BBS wielen die opgeknapt gaan worden. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo`n pasadena uitvoering heb ik ook nog ooit eens gehad..
![]()
|
||||
|
||||
![]() aha, dit rij je dus... succes ermee!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Leuke Golf
![]()
|