![]() |
|
|||
|
|||
![]() MK1 Cabrio Acapulco, Dark Burgundy
1.8 2h 1993 Zo kocht ik hem origineel: ![]() ![]() In de tussentijd aardig veranderd: ![]() ![]() Sinds vandaag de andere set er even opgelegd: ![]() Morgen ff de auto wassen en een paar mooie foto's maken ![]() Heb voor 10mm spacers, achter 20mm. Rondom 7J ET 35 Heb hem meteen flink omhoog geschroefd, de APK zit eraan te komen 8) Last edited by Snoekje84 : 26-07-2013 at 11:17. Reason: new interior |
|
||||
|
||||
![]() Mooie kleur. Front is een stuk beter nu.
Vind de cookiecutters er ook mooi onder staan.
|
|||
|
|||
![]() En nou hopen op een lange, warme zomer zeg ik!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie bak !! Ik heb dezelfde gehad, heerlijke auto. Succes ermee
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() Na de APK alleen nog een stukje naar beneden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gave bak!
|
|
|||
|
|||
![]() Vandaag begonnen aan de interieur update. Ik was eigenlijk op zoek naar beige of wit leer interieur, maar kwam deze set toevallig tegen voor een appel en een ei
![]() Was wel even aan het twijfelen over de kleur, blauw/zwart, maar het sluit naar mijn mening perfect aan met mijn vloerbekleding ![]() Alleen de achterbank en panelen gedaan, morgen weer verder, kleine preview van hoe het was en hoe t wordt: ![]() ![]() Meer foto's volgen vast wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Klopt wel beter met het blauw! mooi hoor
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() Klaar voor vandaag 8) |
|
|||
|
|||
![]() Interieur is alweer verkocht
![]() Stoelen waren niet in hoogte verstelbaar en zat voor mijn gevoel te hoog ![]() Tevens anders stuurtje, Momo 280 ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Skai leertje was toch niks achteraf, toch maar weer verkocht en dit classic line leren interieurtje bijna compleet kunnen kopen (Mis alleen de pookhoes nog)
![]() Ff een flinke schoonmaakbeurt geven en dan monteren ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zo weer een productief dagje gehad. Interieur een flinke opknapbeurt gegeven en gemonteerd, behalve het tapijt, die is nog aan het drogen
![]() Zo zag het tapijt eruit voor de schoonmaak: ![]() Na een flinke schoonmaakbeurt: ![]() Kon het niet laten om het te monteren: ![]() ![]() ![]() Staat niet verkeerd al zeg ik het zelf ![]() Wou wel binnenkort even met colourlock aan de gang, iemand ervaring mee op dit interieur? |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er super uit. Colour lock is perfect spul. Gebruikte het bij mijn audi TT ook
De vloerbekleding hoort zeker de creme te zijn maar dit misstaat hem ook niet |
|
||||
|
||||
![]() mooie combi zo
![]()
|
|||
|
|||
![]() Vandaag bezig geweest met het vloerkleed te monteren en de stoelverwarming, ging achteraf toch makkelijk dan ik dacht
![]() ![]() ![]() Totaalplaatje hoe hij er nu bijstaat: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() Colourlock is binnen, nou alleen nog flink wat tijd zoeken ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vandaag grote beurt gedaan en vanavond begonnen aan het interieur:
![]() ![]() Denk dat het wel duidelijk is welke behandeld is en welke niet ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Interieur was mooi op tijd klaar voor de meeting in Mook
![]() ![]() ![]() |