![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Een aantal weken terug heb ik de klepdeksel pakking van mijn 1.6 vervangen. Heb er nu een rubberen versie tussen zitten. Probleem is, deze is te dik waardoor ik die borging strips er niet meer op krijg. Ding lekt nu flink op het spruitstuk, wat dus erg rookt.
Ik heb nu een kurken pakking liggen welke ik er zo tussen wil gaan zetten, moet de klepdeksel nog met een bepaald aanhaalmoment vastgezet worden? Wil niet dat dat ding nu nog een keer gaat lekken..
__________________
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15 Project: VW Golf 1.8t GTI '99 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Heb effe in mijn boek gekeken, is normaal 10Nm voor het kleppendeksel.
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Ik zou zeggen vast is vast. Je voelt zelf wel wanneer het te vast is
![]() Heb je niet een paar langere draadeindjes? Die zitten er vaak wel bij, anders vervangen voor boutjes. Rubber heeft wel mijn voorkeur boven kurk...
__________________
Golf MK1 ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() ik verving altijd de kurken voor de rubberen van Reinz, nooit problemen gehad, je moet wel langere tapeindjes of boutjes gebruiken
![]()
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005 SCRAPPED
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|