![]() |
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja, maar wel echt mooi gedaan.
|
||||
|
||||
![]() Staat op autoscout voor 10k
|
|||
|
|||
![]() Hebben wij die niet al eerder gezien? Toen zei ik nog, meen ik, dat er voor dat geld ook een 2.0 TDI in had kunnen liggen met fatsoenlijk onderstel etc. ?
|
|
|||
|
|||
![]() Heeft al te koop gestaan.
Als je zo een restauratie doet, zou ik hem nooit wegdoen. De investering krijg je toch nooit terug. Wel heel mooi zo te zien. Zo zie ik het graag. |
|
|||
|
|||
![]() Heel mooi idd, snap alleen niet waarom onderblok groen gespoten is.
|
|
|||
|
|||
![]() omdat dat toen orgineel groen was...
|
|||
|
|||
![]() aha, wist ik niet
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat dacht ik ook ![]()
|
||||
|
||||
![]() ipv een foto te posten van het motorruimte als het af is.. Missen zo nog wel enkele onderdelen..
Zal vast wel dik in orde zijn maar... |
|
||||
|
||||
![]() Dirk heeft ze niet op een rijtje geloof ik
![]() Ik denk dat de helft al veel betaald is.
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() 10K Lijkt mij een nette prijs voor een auto als deze.
Het is alleen lastig om iemand te vinden die hier naar op zoek is. GTI etc snap ik omdat daar veel liefhebbers voor zijn, maar dit is toch wel lastig om te verkopen denk ik. Ziet er zeer goed uit en ben alleen benieuwd hoe de restauratie van het chassis is gedaan, want dat maakt toch wel het grote verschil van hoe lang deze zo mooi zal blijven. Last edited by DutchBuild : 18-12-2014 at 17:46. |
|
||||
|
||||
![]() zie het al voor me...
kom je met dat ding op de APk met de roetmeting Knal!..dat gaspedaal plank op de bodem met lauwe motor..that's gonna suck |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze golf is gelukkig van voor 1980, dan is de roetmeting niet nodig, zou wel een beetje zonde zijn van het originele motorblok: http://www.rijksoverheid.nl/onderwe...euring-apk.html
|
||||
|
||||
![]() En toch snap ik het niet, kan er niet omheen, dat je dan gewoon niet het juiste front zet?!?! Na zoveel moeite, na zoveel perfectie neem je genoegen met een fout front, één swallowtail deurkaart alleen links, één 924 porsche raamzwengel links en een normale rechts. Stuur snap ik nog net, dat je een beklede monteert (eigenlijk ook al net), maar de rest...
|
|
||||
|
||||
![]() ja inderdaad..maareh een kaal dieseltje had standaard toch ook geen rechter buitenspiegel?,,of hoofdsteunen?
|
|
||||
|
||||
![]() Ligt eraan, tegen meerprijs zal dat gewoon wel hebben gekund.
|
||||
|
||||
![]() SCHERP!
Quote:
|
||||
|
||||
![]() Barnipedia