![]() |
|
||||
|
||||
![]() Net een golfje gekocht. Waar nog ouderwetse gele kentekenpapieren bijzitten.
Nu wilde ik deze over schrijven maar volgens hun mag dat niet meer met deze papieren..? Moet ik ze eerst opsturen naar de rdw. Dan krijg je iets toe gestuurd en dan kan je wel overschrijven. Werd mij vertelt bij post kantoor.. Klopt dit of? Eigenlijk geen zin om daar op te moeten wachten natuurlijk Gaat om de duplicaatcode. Dat is gewoon 00 of een - Maar je moet ook nog een controle letter hebben
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
|||
|
|||
![]() Een maand geleden nog een auto overgeschreven met de gele papieren, geen probleem kreeg het bonnetje met de eerste 4 cijfers erop mee.
Paar dagen later had ik het nieuwe pasje met de andere vier cijfers in de bus. Misschien het rdw even bellen om te vragen hoe en wat? Ben benieuwd wat het probleem is.
|
||||
|
||||
![]() laat maar, net nog even gebeld met de meneer. Blijkt dat hij al gewoon een pasje heeft. Maargoed nu is hij de code kwijt...
Dus apart dat hij ook nog de oude papieren heeft. Was wel compleet. Normaal nemen ze dat toch in.
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
||||
|
||||
![]() nou die groene namen ze ook niet in...
|
|
||||
|
||||
![]() Bij afloop schorsing krijg je bijvoorbeeld automatisch een pasje, maar heb je de papieren nog in bezit (als-ie voor de schorsing nog geen pasje had).
Maar als je de code kwijt bent, krijg je dan hetzelfde als vroeger met verloren kentekenbewijzen (kleine 1tjes en 2tjes op nummerplaat)?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee, 1, 2 enz krijg je alleen als je de platen kwijt bent. Hij kan gewoon een nieuwe code online gratis aanvragen. Is ie t pasje ook kwijt, dan kost dit 30€ ongeveer, kan je ook online mbv je digid gewoon regelen. Helaas al erg vaak moeten doen, omdat ik die ellendige kassabonnetjes telkens kwijtraak ![]() Kutsysteem