![]() |
|
|||
|
|||
![]() hello,
mijn voltmetertje gaf laatste 17 v aan. oftwel de meter kon niet meer verder uitslaan. ik heb gemeten met mn multimeter op de accu maar meet gewoon 12,5v . dat heeft hij een dag gedaan, wat zou dat geweest kunnen zijn? mn auto start slechts smorgen. nou weet ik dat het de koudstart injector kan zijn. als ik hem wegbreng en ultrasoon laat gereinigen wat doen ze dan precies? leggen ze hem gewoon in een bad en dan bzzzz of spuiten ze hem door? meten ze hem door? wie heeft dit ooit een keer gezien. ik heb namelijk thuis een ultrasoon reinigingsbad staan en wou het wel een keer proberen. pakt dat goed uit dan doe ik al mn injectoren natuurlijk. en vanmiddag alweer een raammechanisme gesneuveld. de tweede in 3 weken tijd. Wat zijn de luchtfilter opties bij een 1600 motor. vrij weinig denk. andere buis ? Mn sloten rondom zijn niet super meer.bestuurdes kant doet het helemaal niet meer. compleet vervangen? dat was het verlopig wel alvast bedankt voor jullie geduld. |
|
||||
|
||||
![]() voltmeter weet ik niet...maar ik zou eerder de multi vertrouwen dan de voltmeter
electrisch raammechanisme of een handmatige? sloten idd compleet vervangen, anders zit je met 2 sleutels. (ultrasoon reinigen weet ik niks van.)
|
||||
|
||||
![]() Heb je wel gemeten als de motor draait? het zou je spanningsregelaar op de dynamo wel eens kunnen zijn namelijk
Het reinigen gaat idd ultrasoon Leg je raammechaniek eens een dagje in een oliebad, laat hem daarna uitlekken, en hij draait werkt weer als nieuw Wat voor motor is het? 1.6 GTI? Last edited by Marcski : 10-09-2005 at 13:27. |
|
|||
|
|||
![]() raammechanisme is compleet vervangen, dus met raamhouder en rubber. allebei de kanten. kosten 150,- :frown: . De koud start injector van me 1600 heb ik zelf ultrasoon gereinigd. heb hem getest in me werkplaats op 12v eerst was een doffe klik. beetje alchol erin en een paar keer klikken en de klik is weer een echte klik en niet meer dof. en jawel vanmorgen startte hij netjes.dus ik weer blij. :biggrin:
dat het voltmetertje uitsloeg naar 17v heb ik nog niet weer waargenomen, anders vervang ik de spanningsregelaar wel van de dynamo als het weer voorkomt. nog een vraagje. wat is dat fuckin irritante geluid als je hem start en dan een paar seconde later eeeiiiih. en als je dan koud weg rijd doet hij nog 1 of 2 keer. gewoon om te schamen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat is je v-snaar, waarschijnlijk zit ie te los, ff spannen dus
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zal het wel ff doen, nu meteen. thanks |