![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zoek:
![]() maar het allerliefst heb ik: ![]() groene interieur-delen van de Golf1/Jetta1 GLS Met name de pookknop en de pookhoes! Heb je iets van bovenstaande zaken in de bingo, denk dan ff aan mij en stuur me een PM ![]() Last edited by Sponze® : 22-02-2006 at 23:04. |
|
||||
|
||||
![]() Melvin had nog zo`n stoere mistlamp liggen!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thanks for the tip ![]() Zie er toch maar van af |
|
|||
|
|||
![]() is ie te duur
![]() hij is ook al gereserveerd dus helaas! suc6 met zoeken |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ok ok...
Ik zoek dus geen gele mistlamp meer ![]() Ik zoek nog een dakrekje, chromen kapjes en de spatlappen.... Aangezien René's foto-album plat ligt zal ik hier weer ff de foto's plaatsen... EDIT: Zie post 1 ![]() Last edited by Sponze® : 19-02-2006 at 17:13. |
|
||||
|
||||
![]() dakrekje heb ik nog, als je interesse hebt moet je maar effe PB-en of op me msn aanmelden, daar kan ik je dan gelijk effe fotootje van t ding sturen (breadfan83@hotmail.com)
ik heb het laatst gekocht, tis compleet en superstevig, maar achteraf gezein is t niet helemaal t rekje waarnaar ik op zoek was k hoef dr geen winst op te maken en t gaat dus voor dezelfde prijs weg waarvoor ik t gekocht heb ik hoor t wel van je |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, die is al voor mij ![]()
|
||||
|
||||
![]() ff uppen
![]() wacht op foto's van chrisjuh, maar blijf maar aanbieden hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Chromen kapjes en spatlappen in the pocket
thanks to Chrisjuh ![]() Nu alleen nog wat in thread staat ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dus dakrekje moet je nog hebbe? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dank je kerel ![]() Weet nu niet zeker of dit de goeie kleur groen is, aangezien het uit een cabrio komt. Heb m gemaild, dus hoor t wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() uppie voor de groene pookhoes en pookknop
![]() |