![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() dussss.....
|
|
||||
|
||||
![]() tubbo pauwahhh
230 hos pauwahhh wat een kluns
|
||||
|
||||
![]() jeroen zal blij wezen met deze reclame
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zal J.Dik zeker wezen aangezien ze het kenteken ook vreselijk duidelijk in beeld zetten.. |
|
||||
|
||||
![]() wat een knazen....
|
|||
|
|||
![]() hahaha. Zou dat nou als grap bedoeld zijn. Tenminste ik snap niet dat je zo knakerig bent.
Zijn ze allemaal zo bij gti club holland?
|
||||
|
||||
![]() Kansloze sukkels.............
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij waren ze knetterstoned van de 'jonko's en weed' ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wel mooi golfje
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wel een leuk Golfje inderdaad. Maar wat een misvormd beeld van Nederland zet tie daar neer zeg! Naja ik zeg het ook gewoon: wat een eikel.
Maare die reacties op de website zelf al gelezen, erg leuk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
geef eens een linkje?
|
||||
|
||||
![]() Wat een sukkeltjes...
|
|
||||
|
||||
![]() Commentaar:
3.) Submitted by Gixxer May 21, 2006 5:31 PM Domme Nederlandse paupers! Je zet ons land voor schut met die lelijke sjake n-golf van je! Optieften met je kutkop! Reply to this Comment 4.) ja mongool Submitted by jboy May 22, 2006 1:37 PM kk dom ****...aleen die **** van die wiet is grappig :-P maar hoe engels jij praat dan denken ze helemaal dat we altijd naar de kk zijn Reply to this Comment 5.) Submitted by strps May 22, 2006 1:42 PM wat een sufkutje, haal je gti club holland kenteken eraf. te schandalig voo r woorden dit. lelijke wielen btw en jammer dat je zo blij doet man. Reply to this Comment 7.) Submitted by 1.8T 16psi May 22, 2006 4:17 PM ummm 1.8T = 180hp =) i used to own one ![]() Reply to this Comment 8.) ik presenteer, de puurste verneuking van nederland Submitted by Thijs May 22, 2006 4:40 PM Ten eerste je engels neukfout!!!!!!!!!!!!!!!!!! je auto is de meest stan daard jongeren auto voor sloebers en je doet lauw met je velgen terwijl he t de meest standaar nuekvelgen ooit zijn en dan die wiet HAHAHAAH , gast t en eerste niet lauw doen met je jonkel , want je hebt geeneens normale aut o en ten 2de je wiet , je zag het geeneens, was het zakje leeg tering sloe ber. het zal wel weer want het zal wel net zo leeg zijn als jou grafhoofd. schande voor nederland gozer, en OOH JA HAHA JE BENT NU DUS AFGEKRAAKT DOOR EEN 16JARIG SCHOLIERTJE!!!!! |
|
|||
|
|||
![]() Kent niemand ze bij GTI Club Holland dan? Ik zou zeggen gelijk dat nummerbord inleveren als ik de voorzitter was.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Laat ze d'r auto ook maar gelijk inleveren. Schande voor alle VW rijders.. Verder wel ruige gasten zeg ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kunnen we de auto laten onteigenen???? Hoewel, ik hoef hem toch niet; wietlucht krijg je er nooit meer uit!
|
||||
|
||||
![]() In onderdelen verkopen en dan daar weer een andere voor halen, maar inderdaad als ik voorzitter was van de GTI Club Holland dan wist ik het wel. Zeg zit die voorzitter hier niet ergens??
|
|
||||
|
||||
![]() hoe triest het ook is...zo`n voorzitter kan ze toch niet zomaar eruit zetten als ze al lid zijn want er rijden er wel meer met zo`n plaathouder rond zonder dat ze echt lid zijn.
|