![]() |
|
||||
|
||||
![]() We zijn net even 2 uurtjes offline geweest wegens onderhoud, sorry voor het ongemak!
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() is deze server eigenlijk bestand tegen zoiets als wat het vwforum.nl is overkomen?
|
|
||||
|
||||
![]() Dat is bijna geen enkele server... een kwaadwillende goede hacker komt overal wel door helaas.
Laten we enkel hopen dat het niet hier ook gebeurd! Mocht het onverhoopt wel gebeuren, kunnen wij i.i.g. haarfijn uitleggen wat de oorzaak is tegen die tijd en hoe het het beste en snelst gefixed kan worden en eventueel assisteren. Mvg Raoul Last edited by Roelsmoel : 21-02-2006 at 11:22. |
|
||||
|
||||
![]() tsja...net als een autoalarm...hij kan nog zo goed zijn, maar als ze hem willen stelen lukt het ze toch wel.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
edit: Aha, is me duidelijk, bedankt Evilnyntje
Last edited by Zestienkleppen : 21-02-2006 at 16:39. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanochtend was de snervert ook nog zo traag als dikke poep..
maar nu ondervind ik geen problems whatsoever.. ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() klopt het dat dit forum ietsie pietsie trager is geworden...andere sites flitsen nog steeds voorbij...maar als ik hier heen ga dan..word alles 6 dimensies trager..
|
|
||||
|
||||
![]() dat kan inderdaad kloppen..
Ik heb een aantal dingen veranderd en geinstalleerd op de server, om problemen zoals bij VWForum te voorkomen. Dit kost alleen wel extra recources, en gezien het feit dat een hoop VWForummers nu hier ook zitten, kon dit leiden tot een tragere website. We hebben net extra geheugen bij laten prikken, dit zal de snelheid ook wel ten goede moeten komen. Last edited by Marcski : 22-02-2006 at 14:17. |
|
||||
|
||||
![]() we zijn vandaag een aantal malen offline geweest om de hierboven vermelde reden, sory voor het ongemak!
|
|
||||
|
||||
![]() Zelfs via Firefox is er nu een acceptabele snelheid qua laden
![]() Last edited by Gert : 22-02-2006 at 14:23. |
|
||||
|
||||
![]() ja hij gaat nou als een tierelier!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kweet niet of het aan mijn pc ligt, maar hier is het forum net zo traag als alle ambtenaren die hier in Den Haag werken. Alleen bij dit forum heb ik er last van .. andere forums doen het gewoon zoals altijd.
|
||||
|
||||
![]() Gisteren hebben we de server gereset. Helaas heeft dit niet de gewenste snelheidswinst opgeleverd. Marcski gaat vandaag een begin maken met het groot onderhoud. Binnenkort zal de server een groot dagdeel down gaan voor groot onderhoud. Dit zullen we uiteraard van tevoren aankondigen.
Onze excuses voor de trage verbinding.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is vast een FLASH-lezer geweest ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou veel succes met alle werkzaamheden!
|
|
||||
|
||||
![]() Dank voor t begrip, ook voor t feit dat iedereen waarschijnlijk akn begrijpen dat t echt nodig is om nare dingen te voorkomen
|
||||
|
||||
![]() niet te lang offline blijven he!
![]() succes met `t onderhoud ![]()