![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo.
even een vraag: ik wil de variant ombouwen naar 5 gaats 205. kan ik alles ombouwen van het eerste type, of heeft iemand goede bruikbare tips? wil het liefst niet omboren, maar met orig. vw spul werken. alvast bedankt.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dag,
5 x 130 vooraan kan met orig. stukken van een pré '66-er - zijn wel enkel TROMMELREMMEN ! Kost wel wat vooral de cylindertjes. Uiteraard heb ik zo'n volledige set te koop met NOS geinstalleerde rempompjes en gave trommels ![]() Enige goedkope oplossing is adaptors maar zouden de klauwen raken - slijpen ... Anders de CSP wide 5 schijfremkit - lees € 950 ![]() Achteraan nieuwe wide 5 trommels kopen - kost niet zo veel Anders ook hier weer adaptors. BerT3 |
|
||||
|
||||
![]() aha!bedankt voor de info.
wat kost jouw setje bert? en enig idee wat de achtertrommels kosten, en waar te koop? |
|
|||
|
|||
![]() http://www.thesamba.com/vw/classifi...l.php?id=321596
Foto's doen ze geen eer aan - in het het echt VEEL beter. Sta zondag als standhouder op de Big Bugs meeting te Hulst - Tessenderloo € 300 met de spindels erbij als je ze daar komt ophalen ! Trommels ongeveer € 70 per stuk bij CSP BerT3 |
|
||||
|
||||
![]() Die adapter loopt tie dan over de hele dikte aan op de remklauw? Anders kun je de ene helft van de adapter toch een kleinere diameter geven oid?
|
|
||||
|
||||
![]() HJ, maak even aub je pm box leeg
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote: