![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Na lang wachten is het dan zo ver !!!, ik ben op zoek naar een Edition One die ik het liefst over een maandje of anderhalf kan kopen heb zelf een paar eisen aan de auto: - kleur: Darkburgundy (LC3U) - Motor: liefst 16V - KM-stand: rond +/- 180 - 200 duizend - liefst niet al te veel werk, ik kan wel wat maken maar het moet ook niet een grote kosten post worden - dan nog de PRIJS: mijn budget zit rond de 2000€ maar minder is altijd welkom ![]() ps. liefst geen verwijzingen naar de bekende MP en Speurders advertenties, want daar kijk ik al dagelijks op (tenzij het een onbekende is ![]() ![]() Wie helpt mij ??? Grtz Erik
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant Last edited by Erik_Edition#1 : 22-06-2006 at 21:25. |
|
||||
|
||||
![]() niemand ??
![]()
|
||||
|
||||
![]() Allicht wel erik, ben nog steeds voor je op zoek kerel laat je niet zo maar in de steek
![]() ben alleen helaas nog niet echt iets tegen gekomen waar je van zegt heej dat wordt ie... but the search will continue ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mijn dank is alvast groot willem !!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() http://www.gerardvulink.nl heeft er eentje te koop staan. Of het een Edition One of WOB edition is weet ik zo even niet meer.
Wat ik wel weet: - Staat al heel lang stil - Raambandsticker van Golf Club Overijssel - Blauw Recaro - Traanplaat matten - Booskijker - Enkele wisser - Zwaar gecorodeerde 2 delige BBSen - 16V KR Maar staat dus al erg lang stil. |
|
||||
|
||||
![]() ff voor info wat is er zo speciaal aan een edition 1? dat je perse dat model wilt..?
|
||||
|
||||
![]() Mauritius blauw interieur
lederen stuurwiel, handrem en pookknop Grill zonder bies Siglachrom ramen achter 2 delig BBS RM012 16V Antenne 16V en G60 electrische recaro's Paars met, zwart met, of grijs met. Witte knipperlichten voor rood/zwarte achterlichten Zwarte logo's en type aanduiding
|
||||
|
||||
![]() Quote:
pcies zoals het hierboven beschreven staat ![]() en als ik me dan toch een auto wil aanschaffen waarom dan niet meteen eentje die ik echt super mooi vind ![]() klinkt misschien een beetje kieskeurig, maar ben echt een liefhebber van deze auto, jongen bij mij uit de straat had er 10 jaar geleden eentje (helemaal origineel ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() zag deze net op mrktplaats verschijne...voldoet helemaal aan jou verhaal...toch?
EDITION ONE <<<KLICK<<< |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ziet er zeer goed uit, dankjewel. (alleen geen 16V maar mag de pret niet drukken ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik heb er een staan een 16v van 91
km stand 160xxx elec recaro 17 wielen 5 spaaks orginele hollander schuifdak elec ramen edition op kenteken dikke bumpers kokerset rood zwart achterlichten 16v antenne wob plaatjes aan de zijkant prijs rond de 2300 euro komt over een week of 4 te koop word ook hier aangeboden ik hoor het wel groeten redbull
|
||||
|
||||
![]() Quote:
check PB ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik ben op vakantie daarna zal ik foto,s posten
|
|||
|
|||
![]() iedereen vraag wat het verschil is tussen een edition one en een wolfsburg edition
maar volgens www.doppel-wobber.de is er geen verchil |
|
||||
|
||||
![]() al terug van vakantie redbull,
uppie ![]()
|
||||
|
||||
![]() geen gehoor
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is officieel: Wolfsburg Edition One ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja weet ik ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dit is een mooi apparaat: http://www.marktplaats.nl/index.php...tml%3Freturn%3D
|
||||
|
||||
![]() Stond ook nog één op het VWforum dit is de link
http://www.vwforum.nl/modules.php?n...iewtopic&t=9742 |