![]() |
|
||||
|
||||
![]() foto's van mijn g60
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat een prachtig mooi origineel exemplaar, en ook nog een originele Hollander! Complimenten, niks meer aan doen!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Super mooie wagen !!!
|
||||
|
||||
![]() Wat een super nette G60.
Houden zo!!!! |
|
|||
|
|||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nu met bbs-en rm012
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Helemaal mee eens maar dan wel met de sebrings ![]()
|
|||
|
|||
![]() Vind allebij velgen super staan.
|
||||
|
||||
![]() mooi G60
![]()
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant Last edited by Erik_Edition#1 : 10-12-2006 at 14:58. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() super wagen |
|
|||
|
|||
![]() prachtig exemplaar
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooie auto, wat ik alleen altijd wel mooi vind is laag zoals die nu is maar ook als de et wat lager is. Maar wel lekker orgineel
|
|
|||
|
|||
![]() Ziet er echt super uit zo, volgens mij kunnen we wel een meeting houden met zo goed als dezelfde g60`s hier van het forum.
Valt me toch op dat er een hele hoop in deze kleur gelevert zijn. En een paar spporverbreders ertussen en hij is af. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() btw misschien kun je hier wat specs bij zetten wat je er tot nu toe allemaal aan hebt gedaan
![]()
|
||||
|
||||
![]() wel erg standaard of niet....
![]() Maar wel een erg mooi exemplaar hoor ![]()
|
||||
|
||||
![]() super! denk dat ik mijn ori grill ook nog eens uit de schuur ga trekken.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
In vergelijking met jouw witte jetta zeker, maar standaard vind ik niet altijd lelijk. Mijn g60 is gewoon precies hetzelfde als die van hem. Het mooiste aan redelijk originele is dat ze hun waarde behouden. En vind ze origineel gewoon het mooist qua uiterlijk, enkelt de standaard hoogte is minder. Dus verlagen en laten... precies zoals deze nu is. |
|
||||
|
||||
![]() Hallo bedankt voor alle leuke reacties.
Ik heb de golf nu sinds augustus. Echt veel heb ik er niet aan gedaan, alleen verlaagd en technisch helemaal inorde gemaakt. In Januari wordt de G-lader nog gereviseerd bij hela. (iemand ervaring met dit bedrijf?) Verder wordt de auto gewoon gebruikt als daily driver. De originele velgen (sebring) komen er weer terug onder want deze worden voorzien van nieuwe banden. Ook heb ik ze ge-glasparelstraald en opnieuw gespoten. Zodra ze klaar zijn komen ze er weer onder. Vroeger altijd golf 1 gereden en gerestaureerd, maar ben nu meer geintereseerd in de G60. Ik ging destijds naar meetings met een zwarte golf 1 gti, samenmet de gele 75 ér swallowtail. Verder rijden we nog in een golf 4 van 2003 highline blueantraciet van kleur. Groeten. |
|
||||
|
||||
![]() dan denk ik dat het deze moet zijn
![]() ![]() mooie golf 1 btw, zie ik ook waar de rm's vandaan komen ![]()
|
||||
|
||||
![]() ja klopt helemaal, maar zijn andere rm's
|