![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Maar wel een mooi karretje, ook door de kleur!
|
|
||||
|
||||
![]() ik durf zo niet te zeggen of dat een Golf 1 kleur is.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Volgens mij niet.
|
||||
|
||||
![]() denk t ook niet
![]() |
|
||||
|
||||
![]() T ligt aan mij, maar ik zie geen f*ck van die kleur op de foto's??
Ik begin oud te worden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zijn inderdaad erg slechte foto's ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lijkt wel beetje UPS achtig bruin ofzo?? Hij mag wel wat aan z'n fotografische kunsten doen, want dit is ruk!
|
|||
|
|||
![]() Hallo mensen @ mister cool mjn foto kunsten zijn niet ruk want deze foto's zijn gemaakt met mn telefoon. Maarja de auto is inderdaad niet in een orginele golf 1 kleur gespoten het is een eigen gemaakte kleur die ik bij me op t werk samengesteld heb. Ik doe mn auto weg ivm de vele motorische problemen. Auto is wel opnieuw gebouwd in 2006 en staat nu pas 2,5 maand op de weg. Hoop hem snel verkocht te hebben groeten arjan
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou, ik zou zeggen... Plant je advertentie hier op t forum! Lijkt me trouwens een mooi kleurtje! Fotos zijn welkom ![]() Groeten ARJAN |
|
|||
|
|||
![]() steek je zoveel geld en tijd in je auto. laat je je uit de weg slaan door wat motorische problemen van 200 euro..
kan dat niet echt begrijpen maar ok.. maar blijft een erug strak wagentje.. |
|
|||
|
|||
![]() misschien omdat er al zon bak geld in die auto zit. En daarbij ben k wel toe aan een nieuwe uitdaging al zou ik hier graag een andere motor in wille hangen maar weet ik niet wat nu echt betrouwbaar zal zijn. Maarja we zien t wel gr arjan
|
|
|||
|
|||
![]() verkochtos
![]() |