![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo vw freaks
zoek een setje goeie g60 spatbordverbreders + sideskirts voor golf 2 3deurs het liefste beetje rond de omgeving limburg brabant alvast bedankt golf edition one 8v ![]() |
|
||||
|
||||
![]() upje
golf edition one 8v ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De spatbordverbreders kan je nog bij de dealer bestelen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wat kosten die dan ongeveer als je alles bij elkaar hebt dus sideskirts spatborverbreders en deurlijsten?? golf edition one 8v ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De g60 randen kosten +/- 40 euro per stuk.
De rest weet ik niet, nog nooit besteld. |
|
||||
|
||||
![]() Die randen zijn niet al te lang geleden in prijs verhoogt.
|
|
||||
|
||||
![]() Deze prijs is van 4 maanden geleden.
|
|
||||
|
||||
![]() Ow, dan moet die prijs wel kloppen
|
|
||||
|
||||
![]() hm heeft toch niemand 2de handse wandt pfffff
wel erg duur daar bij de dealer golf edition one 8v ![]() |
|
||||
|
||||
![]() de dorpellijsten(sideskirts) zijn ook nog bij de dealer te krijgen ,maar die zijn niet goedkoop,ik betaalde zo'n 5 jaar geleden omgerekend zo'n 165 euro voor een set (links en rechts incl bevestigingsdelen)
Zal ongetwijfeld nu wel duurder zijn geworden ,de prijs van de wielranden ligt inderdaad op ong 40 euro per stuk.
|
||||
|
||||
![]() VW Parts in Schijndel verkocht laatst nog een paar nieuwe losse G60 lijsten, van voor en achter.
Ik weet niet of dit een bedrijf is of particulier, maar het stond in ieder geval op Marktplaats.nl. Edit, nog even op de mijne gekeken voor de nummers: lv = 191 853 717 D rv = 191 853 718 D la = 191 853 817 D ra = 191 853 818 D
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 26-12-2006 at 23:17. |
|
||||
|
||||
![]() jo danke voor de moeite
golf edition one 8v ![]() |