![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Zat vanmiddag even te wachten in de friettent, en daar lag een autoweek.
Ff zitten kijken en daar stond de nieuwe Golf in; de VI (6 ![]() Dit model wordt geintroduceert begin 2008. ![]() Weet iemand of dit het officiele model gaat worden? ![]() Op autoweek.nl kan ik niks vinden ![]()
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#2
|
||||
|
||||
![]() op vortex stonden andere foto's meer een kleine facelift. ach de goeie ouwe tijd toen een model nog 10 jaar meeging
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#3
|
||||
|
||||
![]() daar circuleren nog andere afbeeldingen van in de div. autotijdschriften, met telkens een ander front en/of achteraanzicht.
__________________
Quote:
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Ja idd, de IV en V zijn geen 10 jaar mee gegaan. Vind het wel erg snel, zo zit je snel aan de Golf X..
![]()
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#5
|
||||
|
||||
![]() de Golf VI zou zelfs in principe alleen maar een flink gefacelifte Golf V zijn.
__________________
Quote:
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Dus een Golf V-SE
![]()
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |
#7
|
|||
|
|||
![]() De golf 6 is inderdaad een "gepimpte"of gefacelifte Golf. er zouden wel wat goede verbeteringen zijn gedaan aan de techniek, maar optisch niet.
Ik moet wel zeggen, de veranderingen maken de golf 6 een stuk mooier dan de golf 5 ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Poeh. alweer n nieuw model, ik moet zeggen de gesneden lijnen worden steeds agressiever en complexer, geef mij maar hoekig!
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Mjah, wat moet ik er van zeggen? Het vorige model was idd al vlot uitgerangeerd, en het lijkt er dus op, dat het huidige model ook geen lang leven heeft. Tja...
Vind de VI trouwens niet bijzonder, doe mij dan maar de Mk1! ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]() Tsjah, in de goeie ouwe tijd veranderden modellen ook wel, maar daar werd de typebenaming niet direct anders van, als er een ander deurtje, grilletje, lampje o.i.d. werd gemonteerd... Vind die snuit er zo wel beter uitzien!
__________________
'86 Jetta 1.6 TD '85 Golf 1.6 GTD '82 Bus D '67 1600A Limousine |
#11
|
||||
|
||||
![]() Golf V is te duur om te produceren, dus te weinig winst. Golf VI is veel makkelijker te produceren. Weet niet of dit ook in het artikel stond: Alles is anders maar de ramen en het dak zijn hetzelfde als die van de Golf V. En het gaat ook alleen om deze uitvoering alle andere, station PLUS e.d. blijven nog wel even!
|
#12
|
|||
|
|||
![]() ja had ook gehoord dat het wegens te hoge productie kosten en te weinig interesse in de auto ging..
dan kun je de geplande tijd vol maken met het huidige model, maar daar verllies je alleen maar klanten mee, dus moet vw wel snel met een vernieuwd model komen. |
#13
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het design van een nieuwe Golf moest VW maar weer `ns door Giugiaro en zijn Italdesign team laten doen...
__________________
Quote:
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 |
#14
|
||||
|
||||
![]() t wordt nooit meer een golf1
![]() |