![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb ff een vraagje over uitlaatsystemen ,
wat is nou beter supersprint of simons ( of een ander merk) ik wil binnenkort ff een compleet systeem halen groep A , ik heb altijd supersprint gehad en dat beviel me altijd heel goed ![]() misschien iemand ervaring met een dergelijk uitlaatsysteem ?
|
||||
|
||||
![]() Alleen ervaring met Supersprint en dat is een fijn systeem, ik heb een 1.8 dx blok met webers. Klinkt lekker moet ik zeggen.
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb alleen ervaring met Simons, en dat beviel me ook gewoon goed... Maar daar kom je natuurlijk nog niet ver mee...
|
|
||||
|
||||
![]() bij mij ligt er een simons uitlaat onder vanaf de kat. vind 'm heel beschaafd klinken, net een beetje dat extra geluid. maar je hebt denk ik verschillende versies.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er zelf niet zoveel verstand van, maar men zegt dat Supersprint beter is al Simons.
|
||||
|
||||
![]() Supersprint is duurder....niet beter..
Beide systemen zijn erg goed, Simons is wat goedkoper, maar verwacht ook geen bling bling......deze groep a systemen worden voor circuitgebruik gemaakt.
|
||||
|
||||
![]() maar maakt het nog verschil in geluid ?
heb hiervoor een subaru impreza gehad gtt 555 ![]() ![]()