![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() En alles kwijt van vaste baan me vriendin, woning, leuke woonplaats Heerde dus heb veel meegemaakt en met toch posetief naar de toekomst kijken is het me gelukt en met hulp van de mensen die me opvingen. |
|
||||
|
||||
![]() nou, gelukkig maar dat het goed afgelopen is, welkom terug in ieder geval.
|
|
||||
|
||||
![]() Nou welkom terug! Zit je nu nog steeds in heerde?
|
|
|||
|
|||
![]() En wie ben je dan? Je hebt vorig jaar idd 1 bericht geplaatst...
|
|
||||
|
||||
![]() Fijn dat je er weer boven op bent!!
Woon zelf ook in Heerde. Wie ben je dan? groeten hans!
Www.retro-cruisers.com Last edited by retro hans : 12-08-2007 at 12:26. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat zet je er toch niet bij ![]() ![]() ![]() In ieder geval welkom terug ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is toch niet besmettelijk he? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Was mijn reaktie ook al. Nou jah, welkom terug dan maar he. ![]()
|
|||
|
|||
![]() En zelfmoord-poging is geen ziekte hoor.
Het is gewoon een manier om te vluchten voor je problemen. Dus als je ![]() Maar lijkit me niet de oplossing. |
|
||||
|
||||
![]() Welkom terug,
Maar had je vorig jaar misschien een andere forumnaam die we kennen? |
|
||||
|
||||
![]() Van een mislukte zelfmoord poging kun je wel ziek worden, bijvoorbeeld pillen die veel schade veroorzaken.
Ik hoop dat je het plezier in het leven behoud. Ik heb ook wel eens een paar kloten weken. Als alles verkeerd gaat met de studie ofzo. Maar nee, eruit stappen, hell no. Ik hoop dat je daar nu ook altijd zo over blijft denken! Er zijn gewoon teveel leuke dingen te doen! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Als je het al probeert dan heb je in mijn ogen een zieke geest. maar goed. laat het verder maar. Hij is in ieder geval weer terug ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo leden, Ja Ik was daarvoor altijd Greenhawk en heb nog steeds mij Vento Gt.
Nee ik woon niet meer in Heerde omdat ik ben ingetrokken bij mijn nu ( ex vriendin ) had ik geen recht op een huurwoning in heerde ik woonde twee jaar samen. Kijk Domi kijk als je ik weet niet wat voor werk je doet, en je zal net als ik 60 uur in de week werken en je vriendin waar je gek op bent en die je belazerd en geen aandacht krijgt meer als er wat is en je loopt het allemaal optevreten dan is op het gegeven ogenblik het eind zoek en dat je zook nog eens word gezegt door een dokter je heb vermoedelijk ****** wil jou graag horen hoe jij daar in het noorden erover denkt, en Domi OORDEEL eens niet zo snel misschien ben je daar wel goed in!!!! Niet ALLE mensen LET OP DOMI zijn GEK!!! En vluchten nee dat was niet nodig Maar ga eens naar een instelling waar jij van zegt die zijn gek maar het wel hebben overleeft denk dat je beter hard weg kan lopen!!! Zo iemand die zo iets tegn me zou zeggen dat ik gek ben die moet heeel snel lopen als die de kans zou krijgen????Hier kan ik effe echt pissig om worden kom je terug op het Volksforum maar ja het is niet anders dacht dat we hier waren om ook elkaar te helpen!!!!!!!!! |
|
|||
|
|||
![]() Te helpen met je auto wel, maar voor andere problemen zijn natuurlijk andere fora.
Blij dat je er bovenop bent gekomen en we komen hier niet om ruzie te maken, ook domi niet die in mijn ogen ook uitspraken doet die wat te kort-door-de-bocht zijn. Bij sommigen zit het zo tegen dat ze echt geen zin meer in hebben en geen andere uitweg zien, moeten hun weten! Nou kan er denk ik hier beter een slotje op, dit lijkt me genoeg zo! |
|
|||
|
|||
![]() ja denk het ook gooi dit maar dicht.
Gaat allen maar verder en daar heb ik geen zin in. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog snel ff reageren, voor ie op slot gaat
![]() Quote:
Ik wou dat ik jouw kijk op de wereld had. Lekker gemakkelijk... Vraag me af wie hier werkelijk ![]() @Ironman: Vind het nogal wat om het hier zo ff op een forum te gooien. Respect ![]()
'84 MkII Scirocco 1.8 * project * '86 MkII Scirocco 1.8 automaat * donor * Ford F150 FX4 Super Crew Cab, 5.4 FlexFuel. * woon/werk * Last edited by Mark1 : 13-08-2007 at 05:18. |
|
||||
|
||||
![]() nou, ironman is terug.
en om geen discussies te krijgen over het hoe en wat.. een slotje. |