![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kon op dit forum geen "gestolen/vernield" vinden, vandaar in het off-topic gedeelte.
En jahoor, ik mag me ook toevoegen aan het lijstje gedupeerden. Had ik dus pas van die mooie, uitstekend werkende AeroTwin wissers aangeschaft, zijn ze dus volledig rondom, incl. arm gejat. Stapte ik dus vanmorgen in de auto... achterruitenwisser deed niks, ik dacht, mmm asje dol ofzo..... voorwissers deden ook niks.... dat is wel heel toevallig, dus ik uit de auto..... foetsie! Wat zijn er toch lijers die niet willen werken voor hun geld of spulletjes, niet normaal! Maar goed, oude wissers er voorlopig maar weer op! WAT EEN KLOOTZAKKEN LOPEN ER ROND ZEG ![]() |
|
||||
|
||||
![]() klote zeg,
![]()
|
||||
|
||||
![]() Kun je beter je "ik krijg het niet geregeld met heftige regen"-wissertjes op je auto hebben.
Maar dat iemand zo diep moet zinken om een stel ruitenwissers te jatten, en slim is ie ook nog niet dat hij de gehele arm meeneemt ![]() Hoeveel kosten die dingen nog in de winkel ?
|
||||
|
||||
![]() Veel geld, heb ze er een paar maanden geleden erop gezet, volledig bij de VW dealer gehaald, armen, wisserbladen en achter van de Polo (het is voor een Golf 4).
AeroTwin systeem, kost dacht ik ruim 180 euro totaal, dus we hebben het niet over simpele wissertjes. |
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad, geen aftermarket wissers. Dus andere armen = dik betalen.
Wat een hufters zeg! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kan aan mij liggen, maar volgens mij is het best slim dat die juist de armen ook meeneemt. Neemt natuurlijk niet weg dat het verschrikkelijk irritant is dat dit soort mensen rondlopen. |
|
||||
|
||||
![]() 180 euri voor een set ruitenwissers
![]() Dan had ik de armen toch aan de asjes vastgelast als het zo veel gekost had. Heb je geen foto gemaakt hoe dat er dan uitziet want dat vraag ik me dan wel af ? (wat er verschillend is aan die armen ![]() Dan is het idd ff vies balen als alles weg is. Blijft toch weer een flinke hap salaris wat in rook is opgegaan.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De schijtlijsters ![]()
|
||||
|
||||
![]() Die 3 armen horen ook bij die prijs van 180 euro natuurlijk. Maar inderdaad als je originele aerotwin armen neemt zijn deze anders.
|
|
||||
|
||||
![]() Orginele aero wissers hebben vaste bevestiging op de arm
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Even een mini correctie over de prijs, 2 armen + bladen voor en 1 arm + blad achter (polo) kost ruim 150euro. Ik had op het bonnetje gekeken, maar bij die 180 zaten nog wat andere spulletjes.
Betreft de wisser bladen, die heb je er letterlijk in 3 sec. af. Arm rechtzetten, blad 90 graden kantelen en je schuift hem er af. De armen blijken iets anders, dikker en anders gebogen te zijn. Tjah trieste actie blijft het gewoon. Ga nu de oude armen eropzetten met ombouwsetje van bosch om Aerotwins te bevestigen. En loctite ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Klote van die jatterij inderdaad!
Maar mag ik zo vrij zijn om te vragen wat er nou beter is aan earotwins? Behalve dat ze er anders uit zien bedoel ik dan...
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad trieste actie zeg...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik vind ze beter wissen, het is niet uit te leggen, ze trekken gewoon super schoon.
|
|
||||
|
||||
![]() Aerotwins hebben overal op de ruit evenveel druk waardoor ze heel strak wissen.
Ik heb overigens ook gehoord dat de aftermarket wissers op een Golf Mk4 niet helemaal fijn zijn. Maar gebruik even de search en je bent er snel achter of dat geklets is of niet! |
|
||||
|
||||
![]() at ik heb gehoord is dat als je aftermarket wilt je gebruiken je het beste af bent met die van de Astra
|
||||
|
||||
![]() Vanwege die stroomlijn is dat zeker. Ik weet het is en blijft persoonlijk, maar al wissen ze nog zo goed, ik ga ze er niet mooi door vinden. Hoewel ik het op een mk4 al beter vind dan op bijvoorbeeld een mk2 ofzo, daar past het niet bij op een of andere manier...
|
||||
|
||||
![]() Ze zien er dan ook best futuristisch uit
![]()
|
||||
|
||||
![]() Kun je nog "blij" zijn dat ze de armen ook hebben meegenomen.
Als die waren blijven zitten en je had de zooi aan gezet had je je ruiten ook nog kunnen wegmieteren. Je zou niet de eerste zijn die met blad-loze armen zijn ruiten verkrast. Neemt niet weg dat het een klote streek is. Dat dat volk eens leert dingen te VERDIENEN in plaats van te jatten.
|
||||
|
||||
![]() Ja idd, besefte ik me later ook dat het maar goed is dat de armen eraf zijn.
|