![]() |
|
||||
|
||||
![]() enkele pics
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit! heb je ook fotos vanaf de zijkant?
|
|
||||
|
||||
![]() super strakke auto! Voor die achterlichten zijn mooi zo!!
|
|
||||
|
||||
![]() Hele mooie corrado en mooie achterlichten die moet ik ook nog altijd inbouwen ze liggen er al wel.Wat ik alleen jammer vind is dat je velgen zo klein lijken maar dat is mijn mening verder strakke bak
![]()
|
||||
|
||||
![]() tijd voor een neiuwe radio
![]() Verder hele strakke corrado |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha, maar heeft denk ik wel een wisselaar in de kofferbak of zo.
|
||||
|
||||
![]() Geinige auto,
niets meer aan doen! |
|
||||
|
||||
![]() mooi ding, morgen ook te zien bij corrado bordermeeting??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zit al een andere in, touchscreen van panasonic ![]() |
|
||||
|
||||
![]() sjiek ding
|
|
||||
|
||||
![]() Zeker lekkere corrado..erg netjes
![]() |
|
||||
|
||||
![]() super mooi ding....gewoon standaard, maar laag en mooie set RS en de achterlichtjes bewerkt...
als ik een corrado had zou ik hetzelfde doen! |
|
||||
|
||||
![]() Zit net even te kijken naar je deurpaneel, ik zie 2 maal spiegelverstelling en je schakelaars van je electrische ramen zitten op je deurbakken. Is niet geheel origineel zo... of ben ik gek ?
|
||||
|
||||
![]() volgens mij is de bovenste voor l en R, de middelste om de spiegels te stellen en die in de deurbakken idd voor de ramen
|
|
||||
|
||||
![]() met die knop verstel je de spiegels ook
![]()
|
||||
|
||||
![]() dan heeft ie vast meer spiegels
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat dacht ik dus net ook, had de comments nog niet gelezen. Wasda? De bovenste is Golf 2 en die onderste gewoon corrado? Misschien is die stuk gegaan?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik zal wel gek zijn he ![]() Dat van die schakelaars van de speigels komt omdat er een handvat van het nieuwere model inzit. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
niet zo standaard, klinken van passat in, achteraan logo's gecleaned, pinkers op de zijflanken weg, en ruitensproeiers weg, achterbumper gecleaned, en in de voorbumper de nrplaat uitsparing toegedaan, bagetten op de deuren weg, dat is het zowat. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |