![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een waterlek probleem aan de linkerkant, de isolatieplaat onder de zwarte mat is helemaal nat. Ik zou de bestuurstoel los moet maken om het goed te drogen. Heeft iemand een idee hoe of waar ik de beschrijving kan vinden. Weet even niet of het in het Werkplaatsboek ElsaWin 2006. Heb ik wel besteld in de hoop dat daar iets staat.
groet JIe ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Om wat voor auto gaat het??
|
|
||||
|
||||
![]() Om een Golf/Bora/Beetle Mk4. Zoals ook te zien is als er naar de lokatie van dit topic gekeken word.
jie, misschien even contact op nemen met Kevin20V, die weet zeker hoe dat moet! |
|
||||
|
||||
![]() En hoeveel deuren heeft die (als het een golf is) er zit namelijk verschil tussen 3 en 5 deurs qua demontage stoelen.
|
|
||||
|
||||
![]() als het een 5 deurs is zitten er voor 1 of 2 schroefjes/imbussen (afhankelijk van de stoel)
Als je die los hebt gemaakt moet je nog de airbagkabel uittrekken, ik neem voor de zekerheid altijd even de min-pool van de accu. Als die los is kun je daarna de stoel helemaal naar achteren schuiven en er zo uitnemen. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Het is de golf 4 benzine 5-deurs uitvoering. Nu het zegt, ik moet inderdaad denk aan de airbag kabel. HOe maakt je de plastic omhulsel aan de bovenkant, die is volgens mij met 2 busje (ronde gaatje voor en achter) vastgezet. Gewoon met mesje of schroefdraaier lospeutelen. Alvast bedankt voor jullie reactie. Last edited by jie : 10-12-2007 at 21:23. |
|
||||
|
||||
![]() Sorry? welk plastic omhulsel? van de accu? Die heb ik helaas niet
![]() Voor de rest weet ik even geen plastic omhulsels ![]() |