Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 04-11-2007, 20:58
o23. o23. is offline
Forum regular

Default Voorstellen Golf 1.8i

Hallo allemaal even voorstellen. Ik ben sinds kort in het bezit van mijn rijbewijs
en golf 2 1.8i. Verder nog niet heel veel verstand van. Heb de auto vrijwel gekocht zoals hij nu is. Motorisch in orde laten maken bij een garage bedrijf, maar er moet nog het een en ander aan gebeuren. Onder andere andere uitlaat
deze is nog prima maar wil met iets meer geluid, dus misschien iemand een aanrader. Verder wil ik nog een beetje fatsoenlijke geluidsinstalatie. iemand een idee waar ik de speakerkapjes kan halen voor in de voordeur ? en zo ja ook een idee wat het maximum vermogen is wat daar in past ? of kan het beter op een andere manier en is het geluid wat je daarin kan bouwen niet om aan te horen.
alvast bedankt MVG Sven

http://img260.imageshack.us/my.php?...image011fx1.jpg
Reply With Quote
Old 04-11-2007, 21:16
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline
Volksforum Crew - You WILL comply!!

welkom, auto lijkt erg netjes..
Old 04-11-2007, 21:21
o23. o23. is offline
Forum regular

Beetje slechte kwalitieit foto. Andere komen later maar hijs is opzich ook netjes, heeft alleen rechtsachter klein beetje rot, maar word er uit gesneden en nieuw hoekje ingelast en dan over gespoten. verder is alles nog prima en hard heeft 18 jaar binnen gestaan dus dat scheelt ook al.
Reply With Quote
Old 04-11-2007, 21:44
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac

Send a message via MSN to jettaracing

Leuke golf ,en mooie kleur

Wat een geluidsinstallatie betreft ,......daar zijn wel zoveel mogelijkheden voor !
Ik heb alleen maar speakers in het dashboard ,in de originele plekken ,en in de originele plaats naast de hoedeplank ,en dat speelt echt super ,zoalng je de goede speakers en/of versterker/radio combi er maar inzet.

Check mijn topic van de golf maar eens maar eens

Audio vanaf pagina 6 .check link http://www.volksforum.com/forum/sho...57&page=6&pp=20 .

Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden

Last edited by jettaracing : 04-11-2007 at 21:47.
Reply With Quote
Old 04-11-2007, 21:54
o23. o23. is offline
Forum regular

Okee ja ik had voor voorin al speakers gekregen. Nieuw 60 watt maarja dat kan niks hebben, of het is gewoon drama kwaliteit die van jou zien er zeer strak uit. Maar ik denk dat ik die maar gewoon laat zitten en dan de deuren en hoedenplank op de versterker aansluit, die ik nog niet heb. Zou je misschien op een rijtje kunnen zetten wat jij erin heb, en wat ik er ongeveer aan kwijt zal zijn. Spaar liever even langer door met een goed budget voor goed spul dan dat dramaspul wat er nu in zit :P
Misschien heb je het al ergens staan dan heb ik niet goed gekeken :P
Reply With Quote
Reply

Posting Rules