![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gezocht:................
Wie kan mij helpen,of weet waar ik Turbo/Oliedruk meters (zwart) kan krijgen of weten te bestellen??? Meeste zijn namelijk met een zilveren rand en ben zelf op zoek naar nieuwe met donkere achtergrond en zwarte randen!!! Mvg, Henk |
|
||||
|
||||
![]() VDO meters zijn toch zwart met zwarte achtergrond?
Die kun je bestellen bij de betere automaterialenzaak ,ik heb de mijne bij ferwerda automaterialen vandaan . Maar ik denk dat koskamp of lasaulec ze ook wel kunnen krijgen . Ik heb deze erin ![]() De rand van de klok is zwart ,en de achtergrond ook . Je moet er wel zelf een fitting inzetten met een lampje (kun je wel mooi de kleur licht bepalen )
|
|||
|
|||
![]() heb er 1 in van racetech gaat tot 2,5 bar komt bij theo weg uit de triemen.en is ook zwart hellemaal.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
JA dat zijn degene die ik bedoel...super dankjewel.... Vaak zie je de zilvere omranding er omheen zitten en vind ik minder bij mijn interieur,heb ze nl nu er ook in!!! |
|
||||
|
||||
![]() Zijn er ook externe behuizingen voor zo'n meter Wietse?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jazeker http://www1.nl2.conrad.com/conrad_n..._refview=search ![]()
|
||||
|
||||
![]()