![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jazeker ,gister de laatste PVW gehaald (nov 2007) ,en ik was m aan het lezen ,en wat zag ik tot m'n verbazing, de jetta van Johan Lobbes(Jettamania) ,wel bij de fotoshops ,maar het is m toch echt !
Ik kwam zelfs Cor nog tegen ![]() En wie goed kijkt hier nog een stel forummers ![]() Staan we er toch als hollanders weer eens in! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Het lijkt idd op die van lobbes. Maar tis em niet he.
|
|
||||
|
||||
![]() Geweldig toch maar ff weer kopen haha
|
||||
|
||||
![]() Leuke fotoshop van Lobbes zijn Jetta. Zo te zien tijdens de MIVW meet dit jaar, maar stond hij daar op een krik dan? Das toch geen fotoshop?
|
||||
|
||||
![]() Het is m zeker wel ! Originele foto moet wel ergens te vinden zijn ,de mijne staat er achter (die met al die nieuwsgierige mensen onder de motorkap
![]() Al stond hij bij lobbes niet op de krik natuurlijk ,maar daarom is het ook een shop natuurlijk ![]()
Last edited by jettaracing : 04-11-2007 at 20:29. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Zie hier ![]() Als je goed kijkt zie je namelijk ook geen achteras zitten ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ja klopt. je hebt idd gelijk.
hahaha wel grappig dat ze hem zo gesoept hebben. |
|
|||
|
|||
![]() geweldig .........lobbes met imperial .....lekker makkelijk
![]() Last edited by voklswien : 04-11-2007 at 22:09. |
|
||||
|
||||
![]() Waarom hebben ze z'n wiel eraf gesoept dan? Nieuwste trent (trek het wiel van je auto op een meeting)?
|
||||
|
||||
![]() He, wat geinig! Al is het volgens mij (voor zover ik er verstand van heb) niet een al te goede sjop.
Je ziet mijn kleur er wel doorheen, en ik heb toch echt 4x SP9000 rondom. Bedankt Wytze! Best leuk! |
|
||||
|
||||
![]() Wie heeft het origineel van deze foto?
En ja, dit is idd een beetje een trend aan het worden bij het photoshoppen. De pixeltuners (dat zijn van die kleine tekeningetjes van auto's) doen het al langer, en het is nu een beetje aan het overwaaien geloof ik. Ik weet niet wat ik er van moet denken.
|
||||
|
||||
![]() lijkt er wel op, maar is niet het origineel:
![]()
|
||||
|
||||
![]() stond er geen hollandse rode rallye golf in deze maand ?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt! Deze: fotoos. ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nee, volgende maand volgens mij.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daarom staan de fotoos ook al op internet ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lennart, complimenten voor de foto's zeg, absurd mooi!
|
|
||||
|
||||
![]() Hier het verslag in de PVW:
Quote:
|
||||
|
||||
![]() Wat een super Rallye en foto's!
|
|
||||
|
||||
![]() de mk2 van talitha staat er tussen tussen de fotos van vag fest.
heeft iemand nog een exemplaar over? ik woon in zon mooie streek dat het niet te krijgen is.. mischien maar eens een abbo nemen.. |