![]() |
|
||||
|
||||
![]() http://link.marktplaats.nl/124569835
let op, deze set werkt met 8 bouten per wiel, 4 voor de adapter en 4 voor het wiel, de 5e blijft open
|
||||
|
||||
![]() Doe ik er liever een paar centjes bij een haal ze van Bauke............zijn de boutjes ook nieuw en ongebruikt
![]()
|
||||
|
||||
![]() maakt Bauke deze maat dan?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Huibert, ik vroeg me al af welke steek die velgen van je hadden. Anders als in de advertentie kan het niet. Dus ombouwen naar 5x100 en daarna adapters? Of multi-steek in je schijven en naven laten boren?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee, ik ga ook naar Bauke toe, hij maakt adapters met op de plaats waar bij deze set niets komt een dikke bout met draad erin, daarin komt dan de 5e. In principe had het best gekund omdat de velgen die ik ga gebruiken doppen heeft maar bij deze set kan ik niets meer doen met de dikte, dat kan wel als ik ze custom-made laat maken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja, dat klopt. Maar technisch is er geen verschil. Die 5e boutjes zullen namelijk geen echte krachten kunnen overdragen zoals de andere 4.
|
|
||||
|
||||
![]() wie is bauke?? en maakt hij die adapters met dat 5e gat en die dikkere bout???
|
|
||||
|
||||
![]() Waarschijnlijk zijn ze van Martinus van hier op 't forum als ik zo naar de woonplaats kijk.
|
||||
|
||||
![]() @ruben: daar heb je wel een punt ja, die 5e is idd meer looks dan kracht. maar toch geeft het me net een iets beter gevoel
![]() @kroeps: Bauke is ook een forumlid aka bauke16v. Via een vriend kan ik aan een set van hem komen, Bauke heeft ook de set gemaakt om Corvette wielen onder een 6N Polo te zetten polo met corvette wielen @breadfan: dat klopt, ik heb ze hier gezet om dat ik denk dat er zeker een koper op VF zit, gisteren een paar keer contact gehad met Martinus, goede vent!
Huibert VW Eos '06 2.0 TFSI, daily --> bagged ![]() VW Touran Highline 7-zits '11 1,2TSI, family Last edited by Cabrio-Addict : 27-11-2007 at 14:20. |
|
||||
|
||||
![]() thx
![]() redelijk bod mag ook hoor...ik raak ze nie kwijt net zoals de schone 8loch velgen ![]()