![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mensen, na veel twijfelen en met veel pijn in me hart zet ik mijn wolfsburg edition uit '91 te koop. Ik heb lang en na over nagedacht of ik 'm wel of niet weg zou doen, maar aangezien dat ik toch een rallye wil zet ik 'm te koop. Ik heb al geen garage meer over en de projecten komen me de oren uit.....
Duuuuuuuus, de wolfsburger....... Het is een 16v uit '91 geimporteerd uit Duitsland in '99 geloof ik Kleur is la7u perlgrau, deze kleur was alleen in '91 verkrijgbaar en ook alleen op de G60 en wolfsburg editions De auto is nu ruim een jaar in mijn bezit en in die tijd is het een een andere onder handen genomen (auto zag er niet uit toen ik hem kochte) Er is een andere achterklep en bestuurders portier erin gekomen, portier was beschadigd een de achterklep was rot (kwaaltje) Zijskirts waren eraf gejat/gevallen dus er zijn nieuwe gemonteerd De klep rubbers (motor) waren aan vervanging toe, maar ik had de kans op een hele goede KR blok dus die is erin gekomen Minpunten: Er is een klien beetje roest bij de hoek van de zij achterruit (passagiers kant) De abs is ooit eruit gehaald en een normale systeem in plaats gekomen De klep moet gespoten worden, het is niet precies de zelfde kleur (wel bijna) Electrische recaros zijn eruit en vervangen door 8v edition stoelen (vorige eigenaar) Er is een heel klein deukje in de dak van een big motherfucker van een kastanje ![]() Extras: koni geel verlaagd (60mm volgens de vorige eigenaar) remus spaghetti en midden demper (voor nu iig) Kat verwijderd supersprint pannenkoek vervanger en eind demper K&N inleg filter Blauw alu aanzuigbuis Grotere inlaat (50mm inwendig??) Embleemloos grille met heldere kruis koplampen (zie fotos) Tsw Limit 15" lm velgen (voor zover als ik weet niet te krijgen in nederland) Onderdelen onder de motorkep blauw gespoten en blauw vacuum slangen Recent vervangen: Bougies & kabels Olie en filter Wiel lagers voor Remschijven en blokken rondom Remklauwen achter Koppelings kabel Koppeling en druk groep olie druk zenders Bonnen aanwezig voor alles wat ik gedaan heb sinds de auto in mijn bezit is Auto gaat deze week naar de keuring want ik verkoop hem niet zonder. Auto is van een echte liefhebber en is altijd goed warm gereden en altijd de kans gegeven om af te koelen een beetje voordat de motor uitgezet wordt. Altijd goed onderhouden, olie en filter vervangen iedere 10000km. Verders is de auto helemaal hard aan de onderkant, Zeer goed lopend........ik ben vast wel wat vergeten, maar als iemand interesse heeft zou ik de hele avond over de auto kunnen praten ![]() Voor meer info 0614-028210 Oh ja, alle keuringen toegestaan (kosten koper) Zo, en nu de fotos: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() oeps, was prijs vergeten ![]() Ik wil 2250 euro voor de auto hebben, maar dan krijg je ook een heel schuur onderdelen erbij. Valt altijd over de prijs te praten natuurlijk ![]()
Last edited by mk2 stoo : 15-11-2007 at 23:21. |
|
||||
|
||||
![]() Zo, gisteren had ik wat onderdelen van Stoo gekocht. Super service, hij kwam me alles brengen en heeft me daarna ook nog eens naar het station gebracht. Super service.
En jawel, met deze 16V! Ik heb er zelf ook eentje (niet helemaal standaard) en kon zo mooi vergelijken. Ik vraag me af wie er sneller is, deze trekt super mooi door! En knal zo nu en dan ook lekker. Toen hij aan kwam rijden moest ik ook gelijk weer aan mijn eigen auto 16V denken. Maar helaas, die is geschorst. Het geluid is dus super van deze WOB! Voor een ideetje, klinkt iets anders als de mijne maar komt toch aardig in de buurt:Klik Even rechts bovenin de 3 letterige code invoeren en paar tellen wachten en downloaden maar. Let niet op de bochtsnelheid, die kan veel beter aangesneden worden... ![]() Stoo: Nogmaals bedankt voor de onderdelen en de service! |
|
||||
|
||||
![]() Prijs aangepast en gelijk een pre weekend up.......
|
||||
|
||||
![]() wil niemand deze wolfsburg van mij overnemen?
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Verkocht
![]() Hier kan dus een ![]()
|
||||
|
||||
![]() aan iemand hier op het forum??