![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wtf is daar mee gebeurt, back to the future stijl..
![]()
|
||||
|
||||
![]() Tsja, wat zullen we ervan zeggen... nog genoeg af te werken.
|
||||
|
||||
![]() pak de zAAg...
|
||||
|
||||
![]() Niet mooi.
|
||||
|
||||
![]() je moet wel een liefhebber zijn
![]() |
|
|||
|
|||
![]() het ene uiterste bij het andere uiterste zie de vento dr naaast geen van deze wil je dichtbij zien ....
|
||||
|
||||
![]() OMG, dit krijg je als honda rijders overstappen op vw
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() beetje jammer
|
|
||||
|
||||
![]() Schitterend
![]()
|
||||
|
||||
![]() mmmm....
Origineel is-ie wel, maar ik vind 't niks! Alleen de airbrush vind ik nog wel iets hebben. Heeft iemand toevallig een foto met de vleugels naar benee?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 06-11-2007 at 23:04. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() het lijkt wel photoshop....
|
|
||||
|
||||
![]() Zal veel werk in hebben gezeten, respect daarvoor, maar ik vind het er werkelijk niet uitzien...
|
|
||||
|
||||
![]() jammer!!
|
|
||||
|
||||
![]() Toch zie ik liever zoiets dan iemand die zijn auto op een zatermiddag overrolt en dan denkt dat hij een old school rat oid heeft geproduceerd.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inderdaad,je kan erom lachen maar ga het maar eens maken,het is meer een kwestie van smaak. Ik kan maar 1 ding zeggen,KNAP. |
|
||||
|
||||
![]() vind m wel aardig eigenlijk, beetje te flashy voor mijn doen en nog wat afwerkpuntjes te gaan, maar toch weer eens iets heel anders, niet met bumpers van de plank die er niet uit zien maar helemaal je eigen ding. duitse stijl airbrush tot het uiterste gerekt.
respect voor het werk en voor het lef.
|
||||
|
||||
![]() |