![]() |
|
||||
|
||||
![]() 31-12-2007 was dan mn laatste ritje met mn vento...
Ik had hem net een paar maanden geleden gekocht technisch al redelijk in orde gemaakt, schroefset eronder en een mooi setje leer erin. Was alweer aardig op weg om er een stoere daily van te maken tot ik op oudjaarsdag ff voor iemand moest invallen op het werk en er iemand op het platform niet oplette en ff met een Bagage wagen (om vliegtuigen te laden/lossen) mij over het hoofd zag...... met volgende als resultaat: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kortom het einde.. Gelukkig ben ik geen schuld en heb ik zelf niks dus het is nu afwachten op de verzekering. |
|
||||
|
||||
![]() Tssss.... op RTM kunnen ze ook niet rijden....
Wat een schade zeg, echt heel er zonde. Sterkte!
|
||||
|
||||
![]() dat koffer treintje heeft 'm goed geraakt zeg! mooi begin van het jaar dan.
|
||||
|
||||
![]() ooeffffffffffff
das een beste deukJE. hoop dat alles goedkomt wat verzekering betreft.
|
||||
|
||||
![]() zonde van je daily, weer een vento minder.
hoop dat met jou alles wel goed gaat! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
Die gasten rijden echt als gekken met die dingen ![]() Vind het eigenlijk ook zonde reed echt super die auto en was een GL met alle opties, maar eens kijken wat er voor terug komt. Hopen dat de verzekering van dat bedrijf het netjes afhandelt maar ja het blijven Duitsers ![]() Hij kwam uit een uitrit, ik kwam van rechts en hij reed op mijn "weghelft" En qua voorangsregels van het Vliegveld sta ik iets hoger op de ladder dan hun. Dus lijkt me niet dat er veel problemen komen. maar ff afwachten wat en hoeveel ik terug krijg.. Quote:
Thanx, Met mij is alles ok, een beetje spierpijn gehad maar nu nergens last meer van.. |
|
||||
|
||||
![]() Damn, sterkte!
|
|
||||
|
||||
![]() WOw, dat ziet er heavy uit. Succes met de afhandeling!
|
|
||||
|
||||
![]() Tering! Mooi dat je zelf iig niks hebt! Dat is natuurlijk het belangrijkste, maarjah, blijft jammer zoiets. Doe je zo je best er iets van te maken en in 1 klap is 't gebeurd.
|
||||
|
||||
![]() Zonde man. Succes met de verzekering.
Hoop dat je weer wat soortgelijks kunt terugkopen van 't uitgekeerde bedrag.
|
|||
|
|||
![]() zo dan die zit flink in elkaar
![]() succes met de afhandeling !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() oefff, dat is nog een deukje
![]()
|
||||
|
||||
![]() Damn dat is zonde............sterkte met de afhandeling.
|
||||
|
||||
![]() klote
![]() lekker begin van het jaar zo reed mijn zusje de dag na kerst nog een dikke 500 euro aan schade aan de ax :s |
|
||||
|
||||
![]() sterkte met je hertsel!!
ik wil niet hoeren , maarre als je een nieuwe daily zoekt.....mij polo variant staat nog te koop en de prijs is verlaagd!
|
||||
|
||||
![]() Thanx allemaal voor jullie reacties!
ff de taxateur afwachten en dan maar eens het ding naar huis zien te krijgen en rustig aan bekijken wat er nog heel gebleven is. Quote:
Ben ik ook benieuwd naar wat het nog opbrengt maar ik ben bang dat het niet veel zal zijn. je moet over het algemeen altijd bij leggen met zulke grappen ![]() Je zusje ook al.. en nog iemand hie op het forum met een audi.. het jaar begint goed.. Quote:
Is je polo een diesel? Ik denk dat het wel weer iets van een golf 3 of Vento word ivm de nieuwe schroefset wat er nog onder zit en leer en nog het een en ander. Dus als iemand nog een Vento of Golf 3 TD of TDI in de aanbieding heeft ![]() (liefst met open dak el. ramen en cruise control..) ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Pff..heftig.. Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen.
Quote:
Probeer zelf bij de taxatie te zijn en probeer (als het kan) zelf ook een taxatie te regelen! Kan een hoop schelen! (been there, done that). Als je het niet eens bent met het getaxeerde schadebedrag kan je ook een andere taxateur (second opinion) eisen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanx voor de tip.. Ben niet zo heel erg thuis in schades.. Ik had hem al wel hier in een shelter gezet omdat ik graag bij de taxatie zijn wou. dus als ze bij de auto willen moet ik er iig bij zijn anders kunnen ze er niet in. |
|
||||
|
||||
![]() Tjeezus! Ongelovelijk! Sterkte ermee...
Wat ik me wel afvraag: hoe voelde jij je, toen het gebeurde; dacht je niet dat je er geweest was? Zo'n bagagewagen is toch flink... Happy new year...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
![]() zorg idd dat je er bij bent als de taxateur komt !!
en laat ff een fototje zien van hoe de auto er in de zomermaanden bij staat ! dan ziet de beste man denk ik wel dat het niet alleen een "vervoersmiddel" is !! succes ! gr. Martijn