![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dinsdag morgen was ik onder weg naar born in limburg om een vrachtje van 7 Mercedes-benz ML klasse af te leveren .
Toen ik op de rontode van joure werd aan gevallen door een wilde passat ![]() Deze werd bestuurd door een pool ![]() Deze ging met een lekker gangetje zo over de stoep en kwam zo de zijkant van mijn verlaagde actos binnen Sta je dan om 7 uur 's morgens ![]() ![]() ![]() ![]() schade was bij mij ook lekker band kapot lak schade aan de opbouw, spadbord verzet ![]() ![]() en de schade aan de lading natuurlijk gezand straald door het glas ![]() en bedankt ............. |
|
||||
|
||||
![]() die heeft er goed gang op gehad als dat een slipspoor is! altijd kut zulke dingen
|
|||
|
|||
![]() Quote:
man had een beetje slaap ....1e wat hij deed is een blik red bull uit de koel box pakken .... |
|
||||
|
||||
![]() leuk begin van de week zo,zeker voor de dealer waar de mercedessen moeten worden afgeleverd ......
![]() Ach ,zolang je er zelf maar zonder persoonlijke schade afkomt !
|
|||
|
|||
![]() Quote:
je zal er maar 1 besteld hebben ..lever tijd van een half jaar ze gingen naar het distrubutie centrum van MB benelux ze hadden niks ...aleen slaap ![]() |
|
||||
|
||||
![]() passat gekocht?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
VLUCHTAUTO ![]() ![]() ![]() Zou hij dan het land in of uit willen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() was der nog veel schade aan de ML's?
|
|
|||
|
|||
![]() zijn dit dan wat je noemt MIN POLEN
![]() zonder man en idd een lekker begin van de week ![]() gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() met 0 opties Quote:
zijkant zat onder de glas splinters DOOR DE LAK HEEN je zag hier en daar gewoon blak ijzer ![]() Quote:
klussen bedrijf bm uit den helder ![]() waren dak dekkers ............ Last edited by voklswien : 20-07-2007 at 19:50. |
|
|||
|
|||
![]() dit topic klaas jan
|
|
||||
|
||||
![]() Ik wou wat posten, tot ik de datum van de begin-post zag.
![]() Maar het zal een beste klap geweest zijn! Behoorlijke schade.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja dar is ie al had al ff gezocht maar kon het zo gauw niet vinden zat te kijken bij aangerand door pool ofzo iets ha .
Wat een kluns idd , is wel een klap geweest . poolskie ikke niet weette. ![]()
|
|||
|
|||
![]() humor net jonge .....mag nu wel slot je op trouwens
|