![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik moet toch ff wennen.... |
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad, ik ook!
Hij stond ook al in de international section, maar mijn ideeen blijven hetzelfde: Ik vond het prototype mooier! Deze voorkant heeft wat weg van een Volvo/Ford kruising en de achterkant vind ik persoonlijk zwaaaar Opel (komt vooral door de Astra achtige achterlichten in combinatie met de compleet-Opel-ige badges). Maar misschien valt het 'in person' allemaal wel erg mee.
|
||||
|
||||
![]() De grille is erg 'on'VW's. Maar ik ben benieuwd hoe hij er IRL uitziet.
Misschien een potentiële nieuwe leasebak :P |
|
||||
|
||||
![]() Zoals ik in het internationale deel ook al zei, dit is GEEN Scirroco...
Een Scirroco is een sport-coupé, dit is gewoon een hatchback. Had net zo goed een nieuwe Golf kunnen zijn. ![]() Ik vind het overigens geen lelijke auto, ondanks de gelijkenissen met andere merken. Ik bedoel, alle moderne auto's lijken op elkaar tegenwoordig, ook erg jammer. Hadden ze hem iets langer gemaakt, met een gestrekte daklijn, was ie wat mij betreft aardig geslaagd geweest.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Helemaal mee eensch!
|
||||
|
||||
![]() ......dit schiet zwaar te kort aan mijn verwachtingen.......misschien een idee voor de tuners: kitjes maken die lijken op de concept versie, die was veeeeeeel mooier.
|
||||
|
||||
![]() dat mag imo niet de naam 'scirocco' dragen!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee vind ik ook niet.. Die concept is stukken mooier! Maargoed ze zullen vast wel niet durven.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik vind de neus en de kont niet bij elkaar passen, het oogt daarom een beetje surrealistisch
|
|
||||
|
||||
![]() ben ik nu de enigste die zoiets heeft van; laat maar komen?
|
||||
|
||||
![]() Mja wat zal ik zeggen: Tussen de koplampen is het mis gegaan...
Maargoed, dat zal wel altijd zo blijven, dat een prototype er flink wat beter/anders uitziet als definitief model. Maar ik wil er zeker wel in rijden. Zou dan wel kijken hoe ik die gril zou veranderen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik vind het weer zo'n softe "creatie" van volkswagen. Misschien ben ik te ouderwets maar laat ze maar weer een italiaan volkswagens gaan ontwerpen. Hierbij doel ik een beetje op Giugiaro ontwerper van de eerste golf, passat, en SCIROCCO.
Auto doet me verder erg denken aan een Opel Astra GTC (toch?). En dit is/word weer zo'n auto die je naar 3 keer zien totaal niet meer opvalt in het verkeer zoals ik bij een eos al afvraag of het nou een passat jetta of iets anders is. Op de foto lijkt het misschien wel wat. Maar in het dagelijkse verkeer zal je toch snel een ronkende diesel naast je hebben staan met 15" staal en wieldoppen. |
|
||||
|
||||
![]() M'n collega vroeg vanochtend of ze al te bestellen waren... dus de eerste fans zijn er (hij heeft nu een mk5GTI)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ik vind die nieuwe "Scirocco" een grote teleurstelling, maar dat vond ik ook al van dat prototype "Irocc", bij beiden totaal geen overeenkomsten met de Scirocco 1 en 2.
|
|||
|
|||
![]() die kont lijkt wel gepikt van een alfa 147
|
||||
|
||||
![]() en een "echt" plaatje:
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik vind hem geil
|
||||
|
||||
![]() Heeft toch ook wel wat weg van de passat
|
||||
|
||||
![]() Mja van mij mag die komen.. maar dan wel in een dikke diesel uitvoering.. leuk als daily dan
![]() Tuurlijk is het geen echte scirocco maar wat wil je? Ik hoop gewoon dat mensen meer aandacht krijgen door deze scirocco vanwege deze nieuwe. Leuk voor meetings al die oudjes en nieuwe door elkaar!!
|
||||
|
||||
![]() Vindt het ook wel een lekkere bak, als daily dan
![]() |