![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te koop wegens omstandigheden mijn mooie Golf 2 GTI . model 1984. Auto is gekeurd tot oktober 2008. Auto is in originele staat op die uitlaat en verlagingset na.wegens handicap ben ik verplicht automaat te rijden. Inruil Automaat mogelijk.
de golf zit in de oldtimer verzekering kosten 5 euro per mnd. dit is een gti van een liefhebber voor een liefhebber. aub geen onzin biedingen. onzin word verwijderd.. Vraagprijs: € 2.500,00. eventueel ruilen met een automaat.maar wel een vw. Link Marktplaats: http://www.marktplaats.nl/index.php...-mooie-gti.html Last edited by vwjan : 21-03-2008 at 19:01. |
|
||||
|
||||
![]() Omdat een vraagprijs hier verplicht is: € 2.650,00
(heb het maar even van MP.nl gekopieerd voor je) |
|
|||
|
|||
![]() hoi met vw jan . die stekkers bij de koelwatertankje is voor de zijknpperlicten.
en die andere zijn volgens mij voor mistlampen in de grill. |
|
|||
|
|||
![]() VWJan,
ik heb je een email gestuurd vanaf de MP advertentie. Verzoek om enkele aanvullende foto's. mvg, Dennis |
|
|||
|
|||
![]() Zonde, want je hebt 'm nog niet zo lang zie ik.
Stond deze onlangs ook al te koop? Kan mij er iets vaags van herinneren... |
|
||||
|
||||
![]() hey Jan ,
hij was toch al verkocht ?? groeten Martijn
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hoi met jan is niet meer doorgegaan.man had geen tijd had te veel feesten. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hoi met jan ik heb hem al een tijdje was al die tijd geschorst.hij staat al die tijd op marktplaats. |
|
||||
|
||||
![]() Zie je jan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zou de 85'er zijstriping erop doen, en de huidige grille vervangen door het oude type met verstralers!
Wat is er model '84 aan deze wagen trouwens? |
|
||||
|
||||
![]() Waarom laat je er niet een automaatbak onder bouwen?
Kun je toch nog in je gti blijven rijden .En hoef je hem niet te verkopen . ![]() Prachtige auto trouwens , precies zo als ik ze het liefst zie . Orgineel en onverprutst ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hier vwjan ik verkoop hem liefer zo .er zal heus wel iemand zijn die eventueel wil ruilen.het liefst een passat combi 35i |