![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ben dus op zoek naar een goede en werkende USA mijlenteller voor Golf of Jetta MK2.
Tellerstand niet heel belangrijk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb er nog een liggen. Complete bak.
Weet zo snel even niet of het voor een 8v of 16v is, en of het een nieuwe of oude aansluiting is, maar dat kan ik nog wel even voor je nakijken. Laat me maar even weten wat je ervoor kwijt wil, dan komt het wel in orde. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Weet niet welke aansluiting ik moet hebben, nieuwe denk ik (92) ?
Is iig voor een 8V. Kijk maar ff en laat maar weten wat ie kost, geen idee wat ik daar voor moet bieden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kan je ook van Ebay halen. Kleine tip, in Engeland rekenen ze ook in mijlen
![]()
|
|||
|
|||
![]() I know.... Mag dus ook een Engelse zijn
![]() Ebay is idd wel een idee ja, mocht het hier niks worden zal ik daar eens kijken. |
|
|||
|
|||
![]() Uppie .
|
|
|||
|
|||
![]() Niemand ?
|
|
|||
|
|||
![]() Nogmaals up.
|
|
||||
|
||||
![]() Ben dit weekend weer thuis, dus dan kijk ik het even voor je na.
Sorry voor 't lange wachten, maar afgelopen weekend heb ik Sittard even overgeslagen. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Geeft niks Chris, ik hoor het wel...
|
|
|||
|
|||
![]() Vraagje tussendoor.
Ik ga er vanuit dat ik met mijn 92er een nieuw model tellerbak moet hebben. Nu kan ik er een kopen met 1 aansluiting (stekker), weet iemand zo of dit het nieuwe of oude model is ??? |
|
||||
|
||||
![]() schroef 'm er even uit .. dan weet je het meteen
dat frame los halen en dan kan je de tellerbak er zo uit schroeven is misschien 5 minuutjes werk oid ..
|
|||
|
|||
![]() Zal ik deze week ff doen, maarja liever lui dan moe he
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je hebt een nieuw type ,dus met één stekker .
Vanaf halverwege '89 zijn de tellerbakken van de Mk2 modellen met één stekker .
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik ken het .. ![]() maar goed, voor het monteren moet het er toch uit, net zo makkelijk het dan even los te laten liggen.. kan geen kwaad lijkt me ![]()
|
||||
|
||||
![]() HERSTEL!
Dat is NIET per defenitie waar, Dexter! Mijn '90-er GLi-16V had de alarmlicht-schakelaar in het dashboard, en een teller-unit met slechts 1 stekker. ![]() Maar bij een '92-er hoef je dus niet te twijfelen, das ook gewoon 1 stekker. ![]() Ik had trouwens verwacht, dat de originele unit er nog wel in zou zitten?
|
||||
|
||||
![]() Voor de heren dan de foto's om te beoordelen. Ik dacht eerst ook dat ik het snapte, maar nu we over knopjes op de stuurkolom beginnen gaat 't bij mij ook effe doormekaar lopen (en ja, ik weet welk knopje jullie bedoelen
![]() http://img79.imageshack.us/img79/6046/dsc00376at7.jpg http://img522.imageshack.us/img522/8717/dsc00373lc6.jpg
|
|||
|
|||
![]() Zal wel passen dus, voor de zekerheid haal ik hem nog ff los.
@Jettapower : de oude eigenaar heeft bij aankomst in NL een nieuwe teller gemonteerd en de mijlenstand aangepast naar kilometers... |
|
||||
|
||||
![]() Ahaa, okido, ook weer duidelijk, maar wel jammer.
![]() Succes met de zoektocht! ![]()