![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit is een auto van een maatje van me,
hij heeft hem nu zo'n beetje klaar. Hij was benieuwd wat jullie ervan vonden.... ik denk dat het niet zo moeilijk is!!!! ![]() Jps Works of Art (Joossie) heeft de wielen wit laten maken en daar moeten nog naafkapjes bijkomen met bijpassend logo! Even snel een paar plaatjes geschoten! Wat vinden jullie ervan?!! Last edited by robertjan007 : 12-07-2008 at 17:13. |
|
||||
|
||||
![]() Mwoah...wel aardig dik ja
![]()
|
|||
|
|||
![]() Heel vet.
Bewijst weer dat wit niet voor niks het nieuwe zwart is ! |
|
||||
|
||||
![]() doet u me die maar
Nee hoor, inpakken hoeft niet |
|
||||
|
||||
![]() Wit is zeker niet verkeerd...model wielen doet me niks,en een maat groter en de auto lager had geen kwaad gekunt..verder geen straf om in gezien te worden
![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het moet ook nog een practische auto blijven ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo zien ze er zeker wel dik uit!!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ziet er wel goed uit toch!!
|
|
|||
|
|||
![]() ja wel leuk ja alleen stond ie toch mooier bij mij op de oprit hahahaah
|
|
||||
|
||||
![]() Geil Ding !!!!!!!!
|
||||
|
||||
![]() Mooie auto! ,en de wielen staan m erg goed !!!
Dat bewijst maar weer ,wit is the shit !
|
|||
|
|||
![]() Ziet erg zeer gaaf uit. Alleen ben niet zo'n liefhebber van Seat's manier van styling.
|
|
||||
|
||||
![]() velgen zagen er in het echt toch een beetje gelig uit, vond ik erg jammer..
|
|
||||
|
||||
![]() Zakken, sleutels hier in de bus knikkeren, klaar.
![]()