![]() |
|
||||
|
||||
![]() DAHAAAAAAAAAAAAAA
voetbal leek als ik ben zat ik te krijsen als n kleine meid toen die nederlanders een puntje zette in dat stinkende italiaanse doel ![]() Vrijdag met mn werk Nederland - Frankrijk kijken (kep n tros franse stagiaires lopen) dus dat wordt lache.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() was er voetbal dan?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hopla 3-0 !!!
|
||||
|
||||
![]() Nee, doe oranje vlaggetjes zijn alvast voor konninginnedag
![]() Maar het was inderdaad een mooie wedstrijd! |
|
||||
|
||||
![]() zit op mn werk, heb niks met voetbal, maar had wel de radio aan. klonk behoorlijk spannend
|
||||
|
||||
![]() Was ook best spannend! Wel mooi dat je Italiaanse verdediging zo weggespeeld werd..
|
||||
|
||||
![]() super wedstrijd, we hebben met veul plezier zitte kijke
![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuk naar miljonairs kijken die soms te lui zijn om wat te doen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Voetbal...? Ik kag onder de kever!
|
|||
|
|||
![]() ohw, daar is al die vlaggetjes/spandoeken rotzooi voor die bij mij in de straat hangt ?
ik lag gisteravond om 20.15 in mijn bedje moest vanmorgen om 2.45 er weer uit ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() zit nog steeds op mn werk
|
||||
|
||||
![]() ik heb helemaal niks met voetbal maar ek's en wk's vind ik altijd wel leuk om te kijken, zeker als Nederland wint..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik dus ook, ik weet er geen zak van. Met de euro2008 predictions (online pool) sta ik eerste van mn werk-pool en 13e overall op de lijst....hehehehe.
At random zitten klikken op de eindstanden. |
|
||||
|
||||
![]() Zelf geef ik niet echt wat om voetbal, maar we wonen hier met wat studenten boven een pizzaria, dus we hebben we effe goed kabaal gemaakt gisteren toen we thuiskwamen van een avondje voetbal kijken bij wat vrienden.
![]() Ik moet wel zeggen dat de scheidsrechters de wedstrijd gemaakt hebben door niet voor elke kleinigheid en kattenpis te fluiten. Heel mooie wedstrijd!
|
||||
|
||||
![]() ik heb gisteren met mn nieuwe vriendin wel voetbal gekeken ja, niet dat de aandacht echt naar het voetbal ging, zo heb ik wel wat doelpuntjes gemist
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik achter in mijn bus te pielen met een aarlekschakelaar! Maar ik kon wel de stand volgen ahv geschreew op straat en uit alle huiskamers ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou op een gegeven moment floot de scheids overduidelijk voor Italië.. Viel me nog mee dat die Italianen niet zo vuil hebben gespeeld, zijn ze namelijk ook goed in.
|
||||
|
||||
![]() Heerlijk 3-0.
was weer kippenvel gisteravond
|
||||
|
||||
![]() Supermooi was het, zit nu met een beste kater op mn werk, pfff.
|