![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb net mijn oude schroefset vervangen aangezien 1 poot lek as een mandje was.
Wellicht kan ik iemand nog blij maken met onderdelen. Laten we zeggen 5 euro per onderdeel oid? Anders gooi ik het zelf in de opslag. (schotels, veer, hulpveer e.d.) Het komt van een Golf/Jetta 2 Het merk is volgens mij TEC (maar ding is hetzelfde als de andere goedkope setjes op het oog)
En voor de bekeuringen: www.flitsservice.nl Last edited by JurjenV : 03-07-2008 at 08:04. |
|
||||
|
||||
![]() waar is de set van want alsie voor golf 2 is heb ik wel belang bij de voorste pootjes helemaal compleet. en dan mag je me wel een leuk prijsje pbèn en eventueel een foto
|
|
||||
|
||||
![]() wat is het merk van de schroefset?
|
|||
|
|||
![]() ik heb als het een supersport set voor een golf2 is wel belang bij 1 (of2) voorpo(o)t(en) !
gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij heeft JurjenV een Jetta2.
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad, beginpost even aangepast.
|
|||
|
|||
![]() wat moet je voor de hele set hebben?
|