![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heej heej,
Jetta 1600 gti en ik zijn 2 goede vrienden. we zijn al een tijdje actief op het forum dus vandaar dat ik ons vandaag maar is voorstel. Jetta 1600 gti is jeroen(eigenaar) remcotje is remco:P (beunhaas-goede vriend) We willen ons projectje wel is laten zien. Wat is er allemaal gebeurd aan de jetta: Blok: 1600 gti 8v uit een golf 1 aanpassingen aan de motor: Snelle nokkenass andere zuigers. waterpomp van een 1800. dellorto's 40ers met pipercross filter's spagetti spruitstuk. uitlaat van voor naar achter zelfbouw. (remus tussendemper en een groep a eindemper) Radiateur van een vr6 facet brandstofpomp. drukregelaar Onderstel: Verlagingset 60/40 van nl power. veerpootbrug. carosserie: Aangepaste schermen (uitgeslepen) Kunstofkappen aangepast die op de schermranden zitten achterschermen omgeklopt dikke bumpers. we zijn nog steeds druk bezig met ons projectje. as. donderdag word hij helemaal afgesteld (dyno goes) kijken of het allemaal wat vermogen heeft opgeleverd..... foto's: ![]() Velgen zijn te koop! 15'' vraagprijs €450,- incl 2 goede banden en 2 redelijke banden. ![]() de oude side pipe..... (is nu eronder vandaan) tering herrie ![]() meerdere foto's volgen... Groetjes Last edited by remcotje : 09-06-2008 at 22:00. |
|
||||
|
||||
![]() Leuk project. Een vraag die ongetwijfeld zal komen; waarom "maar" een 1600 DX motor?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
DX is de 1800 ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Het is een EG. en goede vraag. dit blok was in HEEEELE goede staat. dit blok heeft eerst in een golf 1 gezeten vorige eigenaar had hem helemaal aangepakt. en heeft er toen 2 rondjes mee op zandvoort gereden. En je zal me wel niet geloven... menigd 16v moet toch de jetta van achter zien!.... lijkt misschien een heel sterk verhaal maar het is waar. de dingen die ik opnoemde zijn niet de enige die eraan gedaan zijn. (het is trouwens een daily dus moet wel een beetje betaalbaar blijven.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sorry, EG
![]() Gave daily dus ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat is er zoal aan gedaan dan?
iig succes met het jetta-project.. toevallig ook uit Friesland, provincie van de Jetta ![]()
|
|||
|
|||
![]() Geflowde kop
andere zuigers gebalanceerde krukass(weet ik niet zeker) alle lagers pakkingen etc. zijn nieuw. het blokje loopt echt als vergif. en nee ik kom uit de regio zuid holland! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
de nieuwe jetta provincie dus ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Morgen de strijd tegen de dyno......
![]() |
|
|||
|
|||
![]() strijd tegen de bank gehad.... 100 pkjes op de wielen! goede tegenvaller hij gaat de stalling in...
nieuwe daily gekocht. Mk2 van 1988 1.8PL. foto's komen!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En wat gaat er in de stalling gebeuren?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Toch geen vieze dingen hoop ik hahaha
|
|||
|
|||
![]() Hoop het niet teminste....
nee de uitdraai viel tegen en ze hebben me auto staan verneuken op de test bank.... na 1/2 min tot 1 min staat me spruitstuk roodgloeiend hij stottert hij trekt niet goed etc. hun zeggen dat de nokkenass niet goed is ![]() ![]() De daily komen morgen foto's van. hij is echt heel netjes en helemaal orgineel. |
|
|||
|
|||
![]() Wat hebben ze daar gedaan dan, dat je blok zo verneukt is nu
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 100PK is zoiezo weinig voor een 1600GTI blok, want standaard hebben ze 110 PK (ja toch?) dus grote kans dat je nokkenas een tand verkeerd staat... Kijk dus even of je nokkenas wel op tijd staat...
|
|||
|
|||
![]() riem is 2 weken helemaal afgesteld(door mij) niet de eerste keer dat ik dta heb heb gedaan. denk dat de sproeier te klein zijn. voorlopig geef ik er geen geld meer aan uit
![]() vandaag met de nieuwe daily uit de bocht gevlogen 30-40 km p/uur stond ik opeens achterste voren(Kut banden!!!!!!! ![]() schade is: Bumper paar krasjes lip onder de bumper kapot(dikke van de jetta gaat erop) kromme velg. schokbreker en topmount kapot. gelukkig is de schade beperkt maar wel flink balen... |
|
|||
|
|||
![]() vandaag bij jan geweet mk2 16v gti.
nieuwe schokdempers hoedenplank en MFA schakelaar gehaald ![]() ![]() ![]() Bedankt! |
|
|||
|
|||
![]() vandaag de nieuwe MFA schakelaar aangesloten... = HUMOR
![]() nieuwe schokdempers van een diesel gemonteerd met de gti veren. diesel dempers zijn 1,5 cm korter waardoor hij nu 1,5 cm lager is en een stuk stugger ![]() vanavond foto's ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() foto's word morgen...
Morgen de audio er ook in.. Hoop dat het past ![]() ![]() ![]() greetz |