![]() |
|
||||
|
||||
![]() De vorderingen van begin tot nu. Meer volgt
Hierbij enkel foto's van mijn projectje.. Zo kocht ik hem. ![]() ![]() Nu heb ik er Passat velgen onder gezet en embleemloze grill en een zelfgemaakte hoedenplank.En een uitlaatje ![]() ![]() ![]() Hoedenplank ![]() ![]() Dit is mijn polootje. Plannen 13" ATS Classic velgen eronder. 80/80 verlagen. is al gebeurd. Andere knippers en misschien donkere koplampen erin maken. Dan is ie wel af... Oh nog even een dichterbij foto van de auto en het wiel... ![]() ![]() Remklauw is een geintje.. Ze waren roestig dus heb snel even een spuitbus gepakt bij mijn vader dat bleek goud te zijn. Nou wat "nieuws" aangeschaft... Verlaging 80/80 ![]() Van het weekend met mooi weer er eens onder prutsen. Heb even snel een kleurtje erover heen gegooid.. Ze waren wat roestig.. Verlaging eronder gegooid.. Hier en daar moeten aanpassen. Heb de originele velgen een rood randje gegeven en eronder gezet dit is 13"met 80/80 verlaging. En ik ben blij als een klein kind. ![]() ![]() Nou nog een updat qua foto's heb vandaag mijn dakrekje er even opgezet en even een plaats opgezocht om plaatjes te schieten. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En en nog iets met photoshop gedaan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nou een nieuwe uitlaat binnnen hij hangt er al niet meer onder maar hier is de sound.. Als iemand nog een goede lasser in de buurt weet dan zou ik dat graag willen weten ik moet namelijk het ophang beugeltje wat in de rubbers zit lager hebben zodat de uitlaat hoger komt te hangen. Hier 2 filmpjes voor en na en weer standaard (zie eerste filmpje) Let niet op de kerel die langs loopt dat ben ik heb de camera achter de auto gezet en gelijk op play gedrukt. ![]() ![]() Zo ook heb ik nog een kleine maar super verbeterende aanpassing gedaan voor : ![]() Tijdens: ![]() Na: ![]() En zo heb ik het gedaan: ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuk ding, maar die hoedenplank kan natuurlijk echt niet he
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lekker ant hobby bobben geweest hoor
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuk P'lo.
Wat de hoedenplank betreft sluit ik me bij Arne aan.
|
||||
|
||||
![]() Me audio moet toch ergens in om dan de hoedenplank naar de hell te gooien vind ik niks...
|
|||
|
|||
![]() Gaaf ding! Maar die hoedenplank, verschrikkelijk
![]()
|
||||
|
||||
![]() je zou ook gewoon een dichte plaat als hoedenplank kunnen gebruiken??
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik vind die hoedenplank juist wel stoer!
|
||||
|
||||
![]() Thnx René
![]() ![]()
Last edited by PoloCoupeGT : 23-05-2008 at 10:19. |
|
||||
|
||||
![]() Heb ook een paar nieuwe velgen thuis liggen!
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() lekker hoor..staan hem goed,ik hoop dat je er veel plezier van krijgt..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Eindelijk!!!! Hij is het nu echt! heb een GT embleem kunnen bemachtigen voor 5 euro!
En de achterste emblemen die waren niet zo prettig meer er ook bij! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Velgen eronder gezet maar sleept aan dus toch even andere banden hebben....
Geen succes dus.. Jammer maar ik moet er toch nog even aan sleutelen. Maar toch nog een paar foto's geschoten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Staat toch echt wel bruut!
Last edited by PoloCoupeGT : 02-06-2008 at 16:44. |
|
||||
|
||||
![]() supper zo..nieuwe bandjes en klaar..
mis ze wel een beetje als ik dit zo zie.. |
|
||||
|
||||
![]() Update nieuwe banden zijn binnen!!
![]() ![]() Nog een nieuwe Gadget gekocht!!! Ik vind het super staan! ![]()
|
|||
|
|||
![]() hey reed je gister avond ok over de ouwediek?
zag een lage polo voorbij rijden met een rode bies om de velgen heen
|
||||
|
||||
![]() Ja klopt helemaal Willem-pie... Woon in de buurt moest even bij vrienden langs!
Grappig!
|
||||
|
||||
![]() ![]() Stoere bak zo hoor! ![]() Kofferbak is op zich best wel leuk ,weer eens wat anders ! Misschien de sub weer zwart maken ,rood valt wel erg op ! (of een nieuwe MTX woofer erin ,die zijn grijs/ zwart/rood ,past er mooier bij ![]() Ben benieuwd hoe het staat met de nieuwe bandjes
Last edited by jettaracing : 25-06-2008 at 22:54. |
|
||||
|
||||
![]() Eer gisteren een dikke tegenslag. Remleidingen aan stront... Dus er moet nieuw onder. Dit weekend er mee aan de slag!